پادرد بعد ترک شیره و 3 راهکار برای کاهش این درد

بسیاری از معتادانی که شیره تریاک را ترک می‌کنند از پادرد بعد ترک شیره شکایت دارند. این پا درد را می‌توان با چند راهکار ساده تا حدی کاهش داد.

اگر با پادرد بعد ترک شیره دست و پنجه نرم می‌کنید، جا دارد به شما تبریک بگوییم. شما در حال تحمل عوارض خماری هستید و همت و شهامت شما قابل تحسین است.

بسیاری از معتادان آرزو دارند اعتیادشان به این ماده مخدر را ترک کنند اما از ترس خماری، کاری نمی‌کنند. شما یک گام از تمام آنها جلوتر هستید.

طبق تجربه پادرد بعد ترک شیره به فاصله کوتاهی از قطع مصرف شروع می‌شود. برای اغلب معتادان به شیره، پادرد بعد ترک 6 تا 12 ساعت بعد از قطع مصرف آغاز می‌شود. وقتی این پادرد شروع می‌شود از حداقل یک هفته تا حداکثر 2 ماه ادامه خواهد داشت.

اوج این پادرد 24 ساعت بعد از قطع مصرف شیره تا یک هفته بعد از قطع مصرف است. تجربه نشان داده است در این مدت شما هر مُسکنی که مصرف کنید جز به تاخیر انداختن درد کار چندانی برایتان نمی‌کند.

ما قصد نداریم برای درمان پادرد بعد از ترک شیره به شما دارو معرفی کنیم. به شما هم توصیه می‌کنیم  از مصرف داروهای مُسکن خصوصا به صورت خود درمانی و بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

دوره دشوار دردهای بعد از ترک شیره

بعد از ترک شیره ، تریاک، متادون و مخدرهایی از این دست، دوره ای برای فرد معتاد در حال بهبودی آغاز می شود که چند هفته به طول می انجامد. در این دوره معتادانی که مواد مصرفی خود را ترک کرده اند با عوارض قطع مصرف دست و پنجه نرم می کنند. بیشترین عوارضی که آنها از آن شکایت دارند پادرد بعد ترک شیره ، کمر درد، زانو درد، سردرد و درد دست و کتف است. ناگفته نماند بی خوابی هم تا چند هفته به شدت کسانی را که مواد مخدر را ترک کرده اند، آزار می دهد.

در این شرایط زمان به دشمن بزرگ معتادان تازه پاک شده تبدیل می شود. بسیاری از آنها کار و شغل خود را به دلیل اعتیاد از دست داده اند و یا بخاطر ضعف و بیحالی چند هفته توان فعالیت ندارند. آنها نمی دانند ساعت های طولانی روزهای بعد از قطع مصرف را بدون آن که کاری داشته باشند و در حالی که از دردهای جسمانی کم و بیش رنج می برند، چگونه سپری کنند.

نقش مدیریت زمان در بهبودی

این چند هفته در سرنوشت معتادان در حال بهبودی بسیار موثر است. ممکن است آنها بخاطر از دست دادن تحمل خود در برابر دردهای خماری بعد از قطع مصرف، به چرخه اعتیاد بازگردند. چند شب متوالی بی خوابی می تواند انگیزه آنها برای باقی ماندن در ترک اعتیاد سست کند. پادرد بعد ترک شیره و دردهای دیگر را نیز نمی توان به سادگی تحمل کرد.

در این وضعیت دارو درمانی کمک چندانی به این افراد نخواهد کرد و ممکن است خود به معضل بزرگتری تبدیل شود. مصرف مسکن ها و داروهای متوقف کننده احساس درد به نفع معتادانی که اعتیاد خود را ترک کرده اند نیست و ممکن است به وابستگی آنها به دارو منتهی شود. مدیریت زمان و پر کردن اوقات بیکاری می تواند در این شرایط برای آنها بسیار مفیدتر از مصرف دارو باشد. معتادان در حال بهبودی و به ویژه معتادانی که در حال گذراندن هفته های ابتدایی بعد از ترک هستند باید بیاموزند که زمان خود مدیریت کنند.

خطر افتادن به گرداب داروهای جایگزین

مدیریت زمان برای این افراد به معنای داشتن برنامه ای اجرایی و ساده است که در آن فهرستی از کارهای مفید با زمان لازم جهت انجام آن کارها تعریف شود. یک برنامه ساده و اجرایی برای معتادان در حال بهبودی می تواند شامل مطالعه نشریات و کتاب های آموزنده و مفید، شنیدن پادکست ها و فایل های صوتی آموزشی و انگیزشی، شنیدن کتاب های صوتی، تماشای فیلم های جذاب که در عین سرگرم کننده بودن، داستانی آموزنده داشته باشند،

پیاده روی های سبک به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستان مورد اعتماد و مواردی از این دست باشد. معتادان در حال بهبودی نباید فراموش کنند که سوء استفاده کنندگان در کمین آنها نشسته اند تا با وعده رهایی از پادرد بعد ترک شیره و سایر دردهای خماری به آنها داروهای ناشناخته و بعض اعتیادآور بفروشند. این در حالیست که آنها دنیای اعتیاد را به سختی پشت سر گذاشته اند و نیازمند آگاهی برای پاک ماندن هستند و نه وارد شدن به یک گرداب دارویی دیگر!

اگر روزهای بعد از قطع مصرف مواد مخدر را می گذرانید و در روزها و خصوصا شب ها دچار عوارض و دردهای بعد از ترک و اختلال خواب هستید …

توصیه می کنیم رمان آلزایمر را بخوانید

این کتاب به شما کمک می کند ایام بعد از قطع مصرف را راحت تر پشت سر بگذارید.

در ادامه سه راهکار که می‌تواند تا حدی پا درد بعد از ترک اعتیاد به شیره را کاهش دهد، مرور می‌کنیم.

پادرد بعد از ترک اعتیاد

1. کاهش پا درد بعد ترک شیره با خودداری از سکس و خود ارضایی!

آیا می دانستید که کشتی‌گیران و بوکسورها و سایر ورزشکاران حرفه‌ای چند روز قبل از مسابقه به اردوی شبانه روزی می‌روند؟ این کار علل مختلفی دارد. یکی از مهم‌ترین آنها جلوگیری از ارتباط جنسی ورزشکاران پیش از مسابقه است.

در سکس انرژی زیادی مصرف می‌شود و اگر قبل از مسابقه باشد، توان ورزشکار را در لحظاتی که نیازمند انرژی است کاهش می‌دهد. ضمنا سکس به دلایلی که توضیح آن خارج از حوصله بحث ماست، پا را تا مدتی – حدود 8 تا 24 ساعت – دچار ضعف و گاهی درد می‌کند.

برای موفق شدن در ترک اعتیاد این مطلب جدید و مهم را بخوانید:

وضعیت معتادی که در حال ترک‌شیره است هم دست کمی از یک ورزشکار که به جنگ رقیبی سرسخت می‌رود، ندارد. رقیب سرسخت شما در این مسابقه، شیره تریاک است! این دشمن قوی را نمی‌توان و نباید دست کم گرفت.

توصیه می‌کنیم اگر خواهان کاهش پادرد بعد ترک شیره هستید سکس را دو هفته اول قطع مصرف، فراموش کنید.

می‌دانیم پرهیز از رابطه جنسی برای بسیاری از افراد چقدر سخت و تحمل ناپذیر است. اما متاسفانه چاره‌ای نیست! وقتی قصد کار بزرگی همچون ترک شیره را دارید باید برخی محدودیت ها را برای مدتی کوتاه قبول کنید.

خود ارضایی هم در دو هفته ابتدای ترک شیره برای شما سم است و پادردتان را به شدت افزایش می‌دهد.ممکن است این توصیه‌ها را جدی نگیرید. ممکن است بگوئید آرامش و تسکینی که بعد از سکس یا خودارضایی به شما دست می‌دهد به شدت گرفتن پا درد بعد ترک شیره می ارزد!

در این صورت باید بدانید آرامش ناشی از سکس و یا خود ارضایی فقط حداکثر یک ساعت با شما خواهد بود اما وقتی خمار باشید پادرد فزاینده بعد از سکس یا خودارضایی را باید ساعت‌ها تحمل کنید.

حالا انتخاب با خود شما!

 !!! نکته مهم !!!

اگر در حال درمان اعتیاد خود یا عزیزانتان هستید و سوالاتی برای شما ایجاد شده است به بخش پرسش و تجربه سایت «ترک باما» مراجعه کنید. سوالات شما در این بخش توسط معتادانی که موفق به ترک اعتیاد خود شده اند و همچنین درمانگران متخصص ترک اعتیاد پاسخ داده می شود. ضمنا خواندن سوالات و پاسخ های منتشر شده در این بخش می تواند، مسیر ترک اعتیاد را برای شما هموار کند. برای ورود به بخش پرسش و تجربه اینجا کلیک کنید.

2. پاشویه با آب سرد؛ تسکین طبیعی پادرد بعد ترک شیره

پادرد بعد از ترک اعتیاد به شیره تریاک و به عبارت دقیق‌تر پادرد دوره سم زدایی شیره تریاک در ناحیه ساق تا غوزک پا حس می‌شود. این دردی است در اعماق استخوان که با پماد دیکلوفناک یا پیروکسیکام نمی‌توان از شر آن خلاص شد.

برای بهبود و کاهش این درد، ساق و غوزک پای خود را با آب سرد پاشویه کنید. پاشویه با آب سرد پادرد بعد ترک شیره را به صورت موقت و برای دقایقی کاهش می دهد. این راهکار نمی تواند پادرد شما را درمان کند ولی در شرایطی که پادرد امانتان را بریده همین تسکین های چند دقیقه ای هم غنیمت است.

مطالب مهم درباره بهبودی از اعتیاد را بخوانید:

3. ماساژ خوب است اما انتظار معجزه نداشته باشید

می دانیم که عمل کردن به این توصیه وقتی از پا درد بی تاب شده اید کار ساده ای نیست. با این حال تا حد امکان از ماساژ دادن پا در هنگام سم زدایی شیره خودداری کنید. شاید برخی ماساژورها بگویند با ماساژ برای شما معجزه می کنند اما این معجزه مقطعی است و اثر آن زود می پرد!

همچنین ممکن است برخی پزشکان و افراد بی تجربه به شما بگویند ماساژ، پادرد بعد ترک شیره را تسکین می دهد. اما معتادان فراوانی که این پادرد را تجربه کرده اند به شما خواهند گفت ماساژ درد را آنچنان تسکین نمی دهد و فقط آن از یک ناحیه پا به تمام نقاط پا، پخش و منتشر می کند. البته شاید ماساژ احساس بهتری به شما بدهد و این احساس خوب به شما کمک کند زودتر بهبود پیدا کنید.

برخی از معتادانی که پا درد بعد ترک شیره را تجربه کرده اند می گویند اگر یک کیسه نمک را گرم کنید و روی قسمت های دردناک قرار دهید درد این نقاط تسکین پیدا می کند. برای تهیه کیسه نمک کافیست با یک پارچه متقال که معمولا از ارزان ترین نوع پارچه ها به شمار می رود یک کیسه بدوزید و درون کیسه را با نمک پر کنید. برای این که نمک ها به بیرون از کیسه منتشر نشود ، کیسه نمک خود را چند لایه کنید و در آن را به خوبی بدوزید.

برای مشاوره رایگان درباره ترک اعتیاد  با شماره 09194085047 تماس بگیرید

ترک شیره و پادرد

مدیتیشن و یوگا پا درد شما را تسکین می دهد اما نه خیلی!

برخی افراد که از پا درد بعد از ترک شیره شکایت داشتند در جستجوی راهکاری برای کاهش این درد به باشگاه های یوگا یا گروه های حرفه ای مراقبه و مدیتیشن معرفی شده اند. شاید شما هم جزو این دسته از معتادان در حال بهبودی باشید.

اگر اینچنین است بهتر است از همین حالا بدانید یوگا و مدیتیشن در تسکین دردهای مختلف از جمله پا درد بعد از ترک تریاک یا ترک شیره بی تاثیر نیست. اما نباید انتظار معجزه داشته باشید. شاید تصور کنید بعد از یک جلسه یوگا و یا مدیتیشن پادرد شما برای همیشه یا حداقل برای چند ساعت محو می‌شود. آن گروه از معتادان در حال بهبودی که با این تصور به باشگاه های یوگا مراجعه کرده‌اند به سرعت دریافته‌اند که تصورشان اشتباه بوده است.

یوگا نمی‌تواند یک تحول فوری و معجزه آسا برای تسکین درد خماری ترک شیره و تریاک ارائه کند. حضور مستمر در باشگاه های یوگا و استمرار و پشتکار در اجرای تمرینات یوگا به کمک یک مربی کاربلد و حرفه ای می تواند به تدریج تحولات بزرگی در جسم و روان کسانی که به این ورزش مبادرت می کنند، ایجاد کند. اما این تحولات قطعا یک شبه اتفاق نمی افتد. کسانی که می خواهند یوگا پا درد بعد از ترک شیره آنها فی الفور آرام کند، چیزی جز یاس و سرخوردگی نصیبشان نخواهد شد.

در مورد مدیتیشن نیز همین شرایط وجود دارد. مدیتشین در یک تعریف ساده و همه فهم ، تمرکز روی یک فعالیت تکراری برای خاموش کردن صدای ذهن و رسیدن به سکوت ذهنی است. حال تصور کنید تمرینات مدیتیشن در کسانی که از پادرد بعد از ترک شیره به خود می پیچند ، چه کاری از پیش خواهد برد؟!

فردی که چنین پادردی دارد می خواهد از فشار درد به پای خود مشت بزند. آن وقت تصور کنید به او بگویند باید در یک جای ساکت بنشیند و روی تنفس خود تمرکز کند! ناگفته پیداست که مدیتیشن یک فرآیند است که به بهبود سلامت جسم و روان کمک می کند. اما بهتر است این کارها به بعد از قطع شدن پادرد خماری موکول شود.

خوراکی های مفید و ارزان در ترک شیره تریاک

تجربه نشان داده است که افرادی که اعتیاد به شیره تریاک را ترک می کنند اغلب وضعیت مالی چندان مناسبی ندارند. بنابراین بهتر است به واقعیت ها توجه کرد و برای آنها نسخه غذایی آنچنانی با هزینه سنگین نپیچید . بیشتر آنها هر چه داشته اند را پای اعتیادشان ریخته اند و اکنون بسیاری از آنها با حداقل توان مالی باید ترک کنند.

این امر موجب نمی شود خوراکی های مفیدی که در ترک به آنها کمک کند در اختیارشان نباشد. با کمترین هزینه هم می توان تغذیه ای مناسب معتادان در حال بهبودی فراهم کرد.

مطالب مفید و مرتبط را بخوانید:

سبزیجات تازه

سبزیجات تازه یکی از ارزان ترین خوراکی های موجود در بازار ایران است که می تواند در ترک شیره تریاک و ترک تریاک به معتادان در حال بهبودی کمک کند. برخی از این سبزیجات مثل گشنیز و اسفناج از نظر طب سنتی طبیعت سرد دارند و برای افرادی که می خواهند اعتیاد خود را ترک کنند چندان مناسب نیستند.

در طب سنتی باور غالب این است که مواد خوراکی و سبزیجاتی که طبع سرد دارند سوخت و ساز بدن را کند می کنند. اما معتادانی که روزهای ابتدایی ترک شیره تریاک را پشت سر می گذارند باید سوخت و ساز بدنشان بالا باشد. دانش پزشکی مدرن چندان موافق این نقطه نظرها نیست و این حرف ها را رد کرده است.

اگر شما به طب سنتی باور دارید بهتر است از سبزیجاتی که طبع سرد دارند اجتناب کنید. در این صورت باز هم سبزیجات فراوانی مثل ریحان، تره، شاهی، تربچه، جعفری، شوید، پونه، برگ چغندر، نعناع، مرزه و … وجود دارند که می توانند از آنها استفاده کنند. این سبزیجات املاح و  ویتامین های مورد نیاز معتادان در حال بهبودی را به خوبی تامین می کنند. البته ممکن است سیستم گوارش بعضی معتادان نسبت به برخی از سبزیجات حساس باشد. در این صورت باید سبزیجات را در حجم کم به صورت بخارپز و بیشتر در وعده ظهر مصرف کنند.

برای مشاوره رایگان ترک اعتیاد با شماره 09194085047 تماس بگیرید

پروتئین

اقلام پروتئینی یکی دیگر از خوراکی هایی است که مفید بودن آنها برای معتادان در حال بهبودی به اثبات رسیده است. پروتئین‌ها به بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت های عضلانی ضعیف شده کمک می کند. پروتئین به مقدار کافی در خوراکی هایی مثل گوشت قرمز و جگر گوسفند موجود است. اما می دانیم که قیمت این خوراکی ها برای بسیاری از معتادان خواستار ترک شیره گران محسوب می شود.

چنانچه شما هم جزو آن دسته از بیماران اعتیاد هستید که از نظر بودجه در مضیقه به سر می برید نگران نباشید چون برای جایگزینی پروتئین‌های گران قیمت پیشنهادات ارزان تری هم وجود دارد. اولین پیشنهاد جایگزین کردن مرغ است که قیمت پایین‌تری دارد اما طبیعت گوشت مرغ سرد است. بد نیست بدانید که طبع گوشت گوساله و گاو هم سرد است. پیش از این توضیح دادیم که از نظر طب جدید این نوع دسته‌بندی‌ها مبنای علمی ندارد. اما به هر حال آشنایی با آنها برای شما ضرری ندارد.

کوتاه سخن این که اگر بخواهید از گوشت قرمز برای تامین پروتئین استفاده کنید باید گوشت گوسفندی را در فهرست خرید خود بگنجانید. جایگزین ارزان قیمت این نوع گوشت ، پروتئین‌های گیاهی مثل سویا و قارچ هستند. سویا و قارچ از نظر تامین پروتئین جایگزین بسیار خوبی برای گوشت قرمز و مرغ به شمار می آیند. قیمت آنها هم بسیار به صرفه تر از انواع گوشت است.

گوشتی که در مواد فست فودی به عنوان ماده اولیه به کار می رود معمولا گوشت مرغوبی نیست. افزودنی هایی هم که در پروتئین های صنعتی مصرف می شود برای سلامت معتادان در حال بهبودی و دیگر افراد جامعه مضر است. بنابراین از پروتئین های صنعتی مثل سوسیس و کالباس هم کمتر استفاده کنید. توجه داشته باشید که اسفناج منبع غنی آهن است اما جایگزین پروتئین نیست و افرادی که در حال ترک شیره هستند باید حتما پروتئین هم مصرف کنند. تخم مرغ هم یکی از منابع ارزان قیمت تامین پروتئین است. البته ارزان نسبت به گوشت و مرغ!

مطالب کاربردی را بخوانید:

این مطلب در حال تکمیل شدن است …

انتهای پیام

دیدگاه ها

ناشناس

سلام عرض ادب
توصیه میکنم نمک دریا تو تشت آب سرد بریزید بعد الکل سفید بهش اضافه کنید جواب میده میتونید قبل از انجام دادنش سوال کنید خودم انجام دادم خیلی تاثیر داشت
موفق باشید

ناشناس

من این توصیه شما رو انجام دادم. درد پام تا حدی بهتر شد. ممنون

محمدرضا

با سلام .اگه اراده داشته باشیم چند عدد قرص کلونیدین بگیریم و روزی دو بار هربار یک چهارم قرص مصرف شود .بدن رو گرم میکنه و درد خیلی کم میشه و وابستگی هم نداره .مگر از لحاظ فکری درگیر بشی .این قرص جهت ببمارانی استفاده میشه که فشار خون دارن …البته اگه زیر نظر متخصص ترک باشیم خیلی بهتره تا سر خود عمل کنیم و دوش اب ولرم رو به سردی خیلی عالیه مخصوصا روزهای اول آن قدر دوش اب سرد در حد توان بدن بگیرید که مثل ی مرغابی عاشق آب بشید و نفس نفس نزنید زیر آب .خیلی عمیق دم و بازدم انجام بدید و تمرکز کنید تا آروم بشید با تشکر

امیر

راه حل تمام کمالش و میدم ولی انصافا صلوات بفرستین برام که ایشالا کارهام راس و ریس شه.
راه حل :
مقداری آرد و با مقداری کم آب مخلوط کنید و روغن(ترجیحا زیتون )اضافه کنید و تفت بدید و قند خرد کنید بهش اضافه کنید .جای جای پاتون که درد داره بذارید و با دستمال ببندید و ازین جوراب بلند های خانم ها میتونید بپوشید که اصلا نریزه.با آرامش بخوابید .راه دوم هم فردا مینویسم

محمد

اره معلومه خوب تجربه کسب کردین.دقیقا قرص کلونیدین طبش قلب رو پایین میاره و باعث میشه خون زیاد به ساق پا نرسه و درد و خماری رو احساس نمیکنی.فقط باید توجه داشت زیاد نخورین چون فشار خون پایین میاد. و ضعف به آدم دست میده و موقع بلند شدن سرگیجه و زمین خوردن داره.در طول روز هم کپسول امگا۳ و شب هم زینک پلاس بخاطر ویتامین هایی که داره.شمارو سرحالتر میکنه برای کم اشتهایی هم شربت مولتی ویتامین سانستول.این ترجبه موفق من بود

اونی ک عاقل شد

سلام
من شربت تریاک یا همون تنتور رو میگرفتم میجوشوندم و شیره میکردم و ۳ سال این کارم بود و روزی ۳ گرم مصرف داشتم

ی راهکاری ک خیلی عالی بود و توی ۱ و خورده ای ماه ترک کردم این بود ک قرص لایف خریدم و تا ۱ هفته اول روزی ۶ تا میخوردم ۲ تا صبح ۲ تا ظهر و ۲ تا هم شب بعد ۱ هفته ۳ تاش کردم ۱ صبح ۱ ظهر و ۱ هم شب و هفته سوم ۲ تاش کردم ۱ صبح و ۱ شب هفته چهارم همینو نصف کردم و در طول شبانه روز ۱ قرص میخوردم

چند روز آخر هم قرص استامینوفن خوردم با ژلوفن ک پام درد نگیره خداشاهده بدون درد و بدون این ک خودمو زندونی کنم و یا سر کار نرم ی ترک خیلی آروم و راحت کردم حتی خمیازه هم نداشتم

دیگه فکر نکنم از نعشه گی شیره تنتور بالاتر داشته باشیم

ب امید این ک تو جمع کسی ک میکشه نباشیم

یا علی🖐

ناشناس

آقا من یک ماهه از دو جلسه سم زدایی به روش سریع گذشته و مصرفمم حتی از روزی یک گرم تریاک هم کمتر بود. اما متاسفانه هنوز سیستم گوارش دچار مشکل. درد شدید در پاها. و کلا شب ها بیخوابم؟! دیگه دارم کلافه میشم.. لطفاً بهم کمک کنید و راهنمایی

ناشناس

سلام این قرص بدون نسخه میدن ؟

بینام

راهی که خود من تجربه اش کردم وبشدت جواب میده دوش آب سرد روزانه چند مرتبه وپیاده روی منظم حتی با وجود درد هست وقتی پیاده روی می‌کنی گردش خون در بدن زیاد میشه ودرد تا حد زیادی تسکین پیدا می‌کنه

حمید

من خودم شیره رو چند بار قطع مصرف کردم . این راهکارا که نوشتید همه شون درسته . یه راهکارم من امتحان کردم خیلی خوب بود و اون کیسه نمکه . کیسه نمک برای پادرد بعد ترک شیره حرف نداره.
یه کیسه کوچیک با پارچه متقال چند لایه بدوزید که نمک ازش نیاد بیرون . توش نمک بریزید بذارید روی بخاری گازی یا شوفاژ گرم شه بذارید روی پاتون.
برای غوزک پا خیلی جوابه ولی برای ساق زیاد خوب نیست. یعنی خوبه ها ولی درد ساق تا کیسه نمکو برمیداری دردش برمی‌گرده. باید تند تند کیسه نمکو گرم کنی بذاری.
یکی باید باشه این کارو کمک کنه وگرنه معتادی که داره خماری شیره پس میده خودش حوصله این کارا رو نداره.

...

ممنون از توصیه هاتون

Samane

من بخاطر همین پادرد بعد ترک شیره یه بار رفتم پیش یک دکتر خیلی معروف تو شهر خودمون اهواز. بهم گفت می خوای یه آمپول بهت میدم دردتو ساکت کنه ولی یه نصف روز که بگذره اثر آمپول از بین میره دوباره دردت شروع میشه.
اون دکترم همین حرفو به منم زد که اگه چند روز رابطه جنسی برقرار نکنی پادرد کمتری داری.

فرزین

من مددیار هستم. لزوم خودداری از سکس و خودارضایی برای کاهش درد پا بعد ترک شیره رو بار اول که میشنوم . به نظرم منطقیه. و جالب بود . خودم مرتب کوه میرم و متوجه شدم شبایی که رابطه جنسی دارم فردا صبحش توانم برای کوه پیمایی کمتر میشه و پادرد از ناحیه ساق پا دچار میشم.

بهزاد

بسیار مطلب مفیدی بود، ممنون از شما. لطفا در مورد دروغ بودن ترک اعتیاد بدون درد و خماری بیشتر اطلاع رسانی کنید. یه سری از خدا بی خبر یکسره دارن تو ماهواره تبلیغ می کنن و داروی ترک اعتیاد می فروشن.

ناشناس

فک کنم هیچ کس به اندازه من پادرد نکشیده ، خداشاهده سه سالو نیم پاک بودم بازم هرشب پاهامو با آب سرد باید میشستم تا خوابم ببره ، آب سرد خوبه ولی به شرطی که عادت نکنی بهش ، نمیدونم شاید بدن من خیلی گنده ، الان سه روز نزدم چنان استخون دردی دارم که نگو ، کونولودین ، سلکسیب و رهاکین هم بد نیست درست و اصولی مصرف بشه ، درکل خاله بازی که نمیکردیم ، ذره ذره خودمون این دردارو وارد بدن کردیم حالا هم دندمون نرم باید تحمل کنیم ، علی یارتون برا منم دعا کنید

غفور

فک کنم هیچ کس به اندازه من پادرد نکشیده ، خداشاهده سه سالو نیم پاک بودم بازم هرشب پاهامو با آب سرد باید میشستم تا خوابم ببره ، آب سرد خوبه ولی به شرطی که عادت نکنی بهش ، نمیدونم شاید بدن من خیلی گنده ، الان سه روز نزدم چنان استخون دردی دارم که نگو ، کونولودین ، سلکسیب و رهاکین هم بد نیست درست و اصولی مصرف بشه ، درکل خاله بازی که نمیکردیم ، ذره ذره خودمون این دردارو وارد بدن کردیم حالا هم دندمون نرم باید تحمل کنیم ، علی یارتون برا منم دعا کنید

علی

تسکین با اب سرد عالبه عالیه. خیلی خوب بود گفتید.

امیر

سلام دوستان همدرد ، بنده هم به نوعی شب هشتم ترکم هست و داره …….میشم ،😂
خوردم به بن بست بدی ، فقط تنها چیزی که تجربه دارم تو ترک کردنام اینه که ، با زمان دوست بشم و بگم فقط همین لحظه رو با فکر کردن بیاد خدا و خالقم بزارم بگذره .
چیزی دیگه بلد نیستم .
یاد خدا آرامبخش دلهاست به او فکر کنید نه به درد.
درد که همان درد است ، مثل گرمای تابستان یا سرمای زمستان، اما وقتی سنگین میشود که من و شما اون رو به زبون بیاریم .
بنظرم تا میتونید خودتون رو به ساحت مقدس حضرت حق قوطه ور کنید.
در ضمن شیشه نزدم تا به حال فک کنید تووهمم😂
نه بمولا مخدر مرفین و عماااااله میکردم ،
و بعد از خدا درمانی
از داروی گاباپنتین که تاثیر شدیدی رو سیستم اعصاب مرکزی داره و کاملاً شیمیایی هست.
هر دو سه شب یکبار استفاده میکنم تا خواب بدنم رو تکمیل کنم.
در انتها از تمام بزرگانی که گفتند خودارضایی و سکس نکنید،
کاملا متشکرم چون حرفشون بنظرم خیلی درسته .🤤🤤🤤😂😂😂 یا حق ما رو هم از دعای زبونتون بی نصیب نکنید .

علی

ترک شیره برای من دوبار اتفاق افتاد.هر بار بغیر از مشکلات گوارشی،پادرد شدیدی را تجربه کردم بیشترین درد از زانو به پایین بود. که بهتربن مسکن ان شستشو با اب سرد بود بدین صورت که پارا از زانو زیر شیر حمام میگرفتم و اجازه میدادم اب سرد روی ان ریخته شود .اگر ۳ تا ۴۰ ثانیه دوام بیارید ،خیلی خوبه .من هر یکی دو ساعت پاما میشستم بعد از ۲۱ روز کمتر شد و بعضی موقعها درد داشت.اب سرد خیلی خوب بود و برای من بهترین مسکن بود.

اسی

دوستان اینقدر سختش نکنید .دقیقا عین سرما خوردگیه حالا یکم بی حوصله گی داره و بی خوابی.
دارو مصرف کردن سکس نداشتن همه اینارو روز عادی نیاز دارید اگه دارو بخوری واسه درد ذهنت نمیفهمه درد داری برای همینم کارخونه دوپامین رو راه نمی اندازه.اگه سکس هم نداشته باشی تا اخر زود انزال میمونی.مثل یه مرد به خودتون شلاغ بزنید .
۱۰ روز توخونه بمونید.بعد ۱۰ روز برگردید به کار.قبل خواب هم دوش آب داغ بگیرید.آب سرد رو من جواب نمیده.

الهام

ممنون از مطالب مفیدتون. همسر من در حال ترک شیره هست . بدن درد و پادرد داره و بیخوابی شدید. 10 روزه ترک کرده توی خونه خوابیده. مطلبتونو براش خوندم.

رضا

21 روز اول اوج ترک و باید خیلی مواظب برگشت ب حالت قبل باشیم . اول خدا بعد اراده قوی و بعد هم دوش آب سرد و دل بخواهی هست کلاس NA هم بری روحیه عوض میشه . الان 1۰ روز بیشتر ک ترک کردم
ب امید روزهای خوب

اسماعیل

من مصرف کننده ام چن باری ترک تریاک کردم ساق پاهام خیلی درد داشتن و کف پاهام داغ داغ و مصرف غذاهای چرب در روزای سم زدایی درد بیشتر میاره وآب سرد تنها مسکنه

sara

سلام دوسه ماه قبل ترک کردن هرروز یاهر دوروز شیرکاکائو شیرموز شیرنارگیل بخورین با قرص اکتی ایرون ویتامینه همه داروخونه هادارن قیمتشم مناسبه بخورین ویتامینارو ب بدنتون برسونید اصن دردنداره فقط بی حالی همین🙂

Amir

همون درد بکشی به صرفه تره تا اینایی ک گفتی رو آدم بگیره😆😂

حمیدرضا

خوش شانسی معتادا اینه که شیره درست و حسابی دیگه پیدا نمیشه. هر چی شیره س به درد نخور! شیره سوخته که واقعا کیمیاست. واسه همینم ترک شیره های الانی راحت‌تر از شیره‌های سابقه. پادرد میکشه آدم ولی زود خوب میشه

مهدی

سلام به همه عزیزان
من خودم ۹ ماهه پاکم.فقط و فقط با آب سرد گرفتن روی پاهام و بیرون رفتن از محیطی که براتون تکراری شده و دوری از سکس و نوشیدن روزی یک فنجان قهوه سبک.
دوستان واقعا قرص نخورین. فکر میکنین روزای سخت دیر میگذره.ولی وقتی میگذره وجدانا میگذره.فقط و فقط خودت میتونی به داد خودت برسی. باید فعالیت بدنیتونو زیاد کنید و تقویت کنید.میوه و سبزی.
از همین الان شروع کن. نترس
دمتون گرم

امید

درود به همه دوستانی که تصمیم گرفتن دوباره به زندگی سالم برگردن.
دوست خوبم یک هفته سختی بکش،یه عمر سرتو بالا بگیر رفیق.تو میتونی.

شقایق

سلام چه مطلب جالبی ممنون. ما که پدرمون معتاد به شیره س . هر چن وقت یه بار میگه می خوام ترک کنم . می خوابه توی خونه کلی دارو و سرم و بدبختی و … اما به یک ماه نمیرسه دوباره به بهونه پادرد و کمردرد شروع می کنه به شیره خوردن. اینا جز بهونه چیزی نیست چون مادرمم زانو درد داره و دیسک کمرم داره ولی حتی یک قرص ژلوفنم نمی خوره . هر معتادی که میگه بخاطر پادرد ترک نمی کنم یا بخاطر پادرد باید مصرف کنم دروغ می گه اول به خودش بعدا به دیگران

حسن

سلام من توصیه‌هاتون رو انجام دادم خوب بود ولی خب لعنتی دردت نمی افته کامل زودتر تموم شه کلافه ام از درد و بیخوابی

مرضیه

من تازه این مطلبو خوندم زمانی که شوهرم ترک کرد این اطلاعات رو نداشتیم خیلی اذیت شد من برای چند تا از دوستام فرستادم مطلبتونو ایشالا پخش کنن بقیه هم بدونن چیکار کنن

علی

توی این مطلب قبلا چند تا راهکاری دیگه هم گفته بودین بروشون داشتید؟ من اومدم بقیه رو بخونم

احمد

من الان یک سال و دو ماهه که نجات پیدا کردم ‘چیزی که کمکم کرد صبر بود و صبر با گذر زمان همه چیز درست میشه’وقتی چند سال مصرف میکنی انتظار نباید داشت با چند روز خوب بشی

مهدی

سلام من الان ۲۵روز شیره بافور ترک کردم ولی هنوزم شب که میشه پا درد شدیدی دارم

علی

خیلی مردی بخدا

ابوالفضل

سلام دوستان من هم ترک روزی ۳وعده شیره رو داشتم من توی یه روستای دور افتاده زندگی میکنم از روز دوم ترک تاروز ۱۷ هم کامل توی این زمستون آب یخ زد کل روستا خیلی درد کشیدم میخواستم بگم۲۰ روزدرد بکشی خوبه یا یک عمر خفت دربدری بی آبروی برای خودت و. کل خانوادت اگه به بعد این ۲۰ روز فکر کنی درد برات شیرین میشه یاعلی به امید بهترین ها

امیر

سلام الا ۲۷روزه شیره تریاک گذاشتم کنار همین الا پادرد دارم برعکس دیشب نداشتم میخوام اینو بگم بخدا تازه فهمیدم بعد ۱۰سال که خانواده دارم من تواین ۱۰سال فقط شده بود این مواد اما الا خیلی آدم دور ورمه .من با آب گرم پاهام بهتر آروم میشن .به امید روزی همگی مون شرمنده خانواده هامون نشیم

علی

سلام به همه
اگه حالش و داشته باشید برید کنگره ۶۰ ، مدتش طولانی حدودا ۱۰ ماه پلی بدون کوچکترین درد و خماری درمان می‌شود ، اگه هم مثل من خاش و ندارید ۱۰ روز مرخصی گرفتم درد و هم تحمل میکنم ، ولی واقعا سخته . از بعضی مطالب بالا استفاده کردم ، خوب بود .
با آرزوی سلامتی و بهروزی همه کسایی که در دام اعتیاد گرفتارند ، آمین

علی

امان از پادرد بعد از ترک تریاک و شیره. ولی خودارضایی رو درست گفتید اگه کسی بتونه این حرکتو نزنه بعد از ترک پادردش خیلی کمتر میشه ولی سخته چون اکثر معتادا به خودارضایی هم معتادن

عسگر

ترک شیره سختیش همین پادردشه و بی‌خوابیش. من دوغ خوردم که بتونم بخوابم ولی هیچ تاثیری نداشت. ما تو شمال زندگی می‌کنیم بخاطر رطوبت و روماتیسم گفتن شیره مصرف کنید ولی معتاد شدیم و از هر روماتیسمی بدتر بود. بی‌خوابی من با قرص خواب یه کم بهتر شد ولی دکتر گفت باید اینم زود قطع کنی و منم بعد ۱۰ روز دیگه نخوردم و بی‌خوابی کشیدم تا خودش خوب شد

بهروز

بهترین کار اینه که واسه ترک شیره و تریاک آدم بره کمپ. من هم تو خونه ترک کردم هم تو کمپ. کمپ خیلی راحتتر خماری پس دادم. پا درد خیلی کمتر حس کردم. وقتی تو خونه بودم زمان دیرتر میگذشت. تو کمپ صحبت می‌کردیم با بقیه و زمان میگذشت. البته من کمپ درست و حسابی رفتم.

غلامی

طب سنتی درست میگه. بعد از ترک تریاک و شیره تا یکی دو هفته اول بهتره سردی جات نخوره آدم. مخصوصا شیر و ماست. سردی بخورید خماریتون بیشتر میشه. من اینو تجربه کردم خودم

بلدزاده

اگر ممکنه درباره تفاوت تریاک و شیره توضیح بدید چون مثل هم نیستن و در ترکشونم یه سری تفاوتا هست. حتی نوع مصرف آدما هم توی ترک تاثیر داره یعنی وقتی یکی که شیره میکشه بخواد ترک کنه خیلی فرق داره با اونی که شیره رو میخوره. ترک شیره سوخته هم فرق داره با ترک شیره تریاک. الان اکثر کسایی که شیره مصرف می‌کنن شیره خود تریاکو مصرف می‌کنن ولی سابق اصلا کسی شیره تریاک رو به عنوان شیره قبول نداشت. یه چیز دیگه م این که خیلیا مشکل دارن برای ترک شیره و میرن سراغ متادون . در این موردم بیشتر توضیح بدید چون یه سری از دکترا میگن شما شیره رو ترک کنی مشکلی نداره تا آخر عمرتم متادون بخوری. ایا این حرف درسته؟

ناشناس

ترک کردن شیره تریاک به این راحتیا نیست. تا ۵ سال اگه دووم آوردی می‌تونی ادعا کنی شیره رو ترک کردی

سیروس

بعد از ترک تریاک و شیره عسل و زنجبیل بخورید اگه ناراحتی معده ندارید صبح ناشتا بخورید خیلی قوت میده بهتون من امتحان کردم حالم بهتر شد چون ادم باید قوت داشته باشه بتونه خماری پس بده

محیا

نه برادر من متادون خیلی بدتر از شیره هست بخدا بعضیا فقط دنبال سود خودشون هستند عده ای هم هستند که از ته دل و برای رضا خدا دوست دارند زندگی همنوع خودشون رو نجات بدن.

ناشناس

دوستان گرامی به نظر من درمان ذهن از همه راهای دیگه مهمتره اینو باید قبول کنید هرکسی چن سال هرروزشو با مواد گذرونده باید تاوانشم پس بده و بتونه این دوهفته رو تحمل کنه واقعا سخته ولی ارزششو داره قطعا

مهدی

ترک کردن شیره رو من تجربه شو دارم تا ۲ ماه سرویسم کرد بیخوابیش و پادردش. یه پمادی از عطاری گرفتم دست ساز بود یه کم پادردمو مینداخت

ناشناس

سلام دوستان بهبودی بیشتر به طول مدت مصرف مواد و نوع مصرف داره
هرچه سالهای مصرف بیشتر باشه بهبودی بیشتر طول میکشه
اونی که چهل سال مصرف میکنه ممکنه چندسال ضعف و درد داشته باشه ولی اونی که یک سال مرف داره چندروزه خوب میشه
به امید بهبودی برای همه بیمارا

ناشناس

از مشکلات بعد از ترک بگید. بیکاری بی پولی بی زنی ناامیدی با اینا چیکار کنیم خماری که در‌عرض ۲ هفته تموم شد این بدبختیا تموم نمیشن

Fatemeh

بیکاری بی پولی همش حل میشه همینطوری که کار میکردی خرج موادت میکردی الان خرج خودت کن تو این شرایط پول درآوردن سخته اما گذر زمان درست میکنه نا امید نباش به خودت امید بده .زنتم ببینه خوب شدی میاد سر خونه زندگی ش … من همسرم 3 اعتیاد به تریاک و شیره داشت از اول که ازدواج کردیم برادرش از سر دشمنی اینکار کرد الان 2 هفته س تو ترکه . خیلی اذیت میشه اما خب مواد خیلی بده. ارزش داره اینهمه سختی بکشی ولی راحت شی… اگر اینکار نمیکرد زندگیشو از دست می‌داد

سید زینال

سلام
دور سرت بگردم رفیق، مگه موقع اعتیاد این مشکلات مرتفع میشن؟

دیانا

پاچه بز گیر بیاریید بخورید واسه پادرد ترک شیره خیلی خوبه

تا

سلام من۱سال و۴ماه مصرف تریاک داشتم الان۳۰ساعته ترک کردم فقط پاهام درد داره تاکی ادامه داره

فریبا

سلام دوست عزیز. تبریک میگم که قطع مصرف کردی. طبق تجربه ای که من دارم وقتی از زمان وعده مصرفت 2 تا 4 ساعت بگذره گرم و سرد شدن های ناجور بدن و عطسه و آبریزش بینی شروع میشه و بعد از 5 الی 6 ساعت درد خماری( پادرد، کمر درد، سردرد، دست درد و …) هم به عطسه و آبریزش بینی و گرم و سرد شدن اضافه میشه. شما یک روز و نیمه تقریبا ترک کردی و الان داری خماری رو پس میدی . پادرد شما که احتمالا الان خیلی شدیده و ساق پات می خواد از درد بترکه از الان تا یک هفته ادامه داره و بعدش شروع می کنه به کمتر شدن . فشار روی پات نیار. سعی کن تا جایی که می تونی قرص یا هر داروی مُسکنی نخوری و تحمل کنی . هر چی این دردو تحمل کنی زودتر خوب میشه. با پاشویه آب سرد دردت کمتر میشه ولی کامل خوب نمیشه. تا می تونی پاشویه کن. خودارضایی و سکس برای شما تا 20 روز ممنوعه وگرنه پا دردت شدت می گیره. مشکل دیگه خماری تریاک بی خوابیه. برای این بی خوابی هم چاره ای نیست و اگه داروی خواب آور بخوری دیرتر خوب میشی. تحمل کن در عرض 10 روز الی 2 هفته هم پادردت خیلی بهتر میشه و هم خوابت بهتر میشه. مطمئنم توان و انگیزه شو داری که این شرایطو پشت سر بذاری. وقتی سم زدایی ت تموم شد حتما برو جلسات انجمن معتادان گمنام. بدون جلسه نمیشه پاک موند. جلسات رایگانه و در همه پارک ها و فرهنگسراها هست. توی گوگل سرچ کن و آدرس جلساتو بگیر. موفق باشی

ناشناس

ترک شیره بافور اونم از نوع شیر .الان 30 روزه ….یک راه حل خوب میگم بهتون ک برید حالشو ببرید .دوستان زیر دوش ک می‌رید از آب تشکر کنید آب خیلی انرژی داره .آب پاک کننده هستش .و هر چیزی با آب پاک میشه وقتی زیر دوش هستین چشماتونو ببندین و شکر گذار خداوند بخاطر آب باشید .ب نظر من آب دست خداوند روی زمین هستش .آب زنده هستش و جلا میده .ازش بخواهید ک دهنتو از وسوسه بشوره

محیا

سلام مصرف تریاک یه نسبت بقیه مواد ترک راحت‌تری داره.از طب سنتی بهره ببرید و دارهای گیاهی رو برای خواب استفاده کنید.برای درد هم که یادمه گفتن به هیچ وجه گاباپنتین و..نخورید،البته شوهر من با داروهای گیاهی و طب سنتی خدایی بدون درد ترک کردن و خانم دکتری فرشته صفت این رهایی رو به خانواده ما هدیه دادن خدا خیرشون بده .

شاملو

آقا من تریاکو با متادون گذاشتم کنار الان گیر کردم روی متادون. روزی 10 میل متادون می خورم . صبح 5 میل شبم 5 میل. اینو چیکارش کنم. وقتی نمی خورم لرز میفته به بدنم و بی خوابی و عطسه پدرمو درمیاره

احمد

سلام منم متادون رو باخودش کنار‌گذاشتم الان دوهفته بدون موادم ۱۰۰سیسی بگبر ۵تا صبح خوردی توش ۵تا اب بزن همین فرمون برو حلو دردم‌نمیکشی فقط کسلی

سید زینال

سلام، بشدت توصیه میکنم زیر نظر یه پزشک اقدام کنی، متادون و ب2 مزخرفترین دارویی هستن که یه مشت آدم بیسواد برای ترک توصیه میکنند
علی نگهدارت

احسان

سلام من ۵۰ روز شیره رو کنار گزاشتم ولی هم چنان کف پاهام شب ها میسوزه به نظر شما این طبیعی یا باید به پزشک مراجعه کنم و اگر طبیعی هست چند روز دیگه باید تحمل کرد ممنون

نادر

سلام دوست عزیز
گر گرفتگی و سوزش گاه و بیگاه کف پا تا 50 روز و حتی 60 – 70 روز طبیعیه ولی اگه هر شب سوزش کف پا داری و شدتش انقدر زیاده که خیلی اذیتت می کنه بهتره بری دکتر و یه آزمایش خون بدی چون ممکنه قند یا چربی یا اوره خون ت تنظیم نباشه یا غلظت خون داشته باشی

ناشناس

تبریک میگم احسان عزیز بابت 50 روز پاکی ت
به نظر من سوزش کف پات طبیعیه و تا دو هفته دیگه هم تحمل کنی خوب میشه ایشالله. من شیره رو ترک کردم مصرفمم روزی 3 گرم بود به مدت 5 سال بی وقفه. تقریبا 2 ماه طول کشید تا خوابم تنظیم بشه و سوزش و گز گز پا هم داشتم تا دو ماه . فقط اگه سن ت بالای 50 ساله بهتره برای این که خیالت راحت بشه بری دکتر برات آزمایش خون بنویسه. چون سوزش پا می تونه مال چربی و فشار خون بالا و چیزایی از این قبیلم باشه. ایشالله که چیزی نیست و به زودی خوب میشه. فقط جلسات na رو حتما برو.

ناشناس

سلام من همسرم دو هفتس ترک کرده هنوز پا دردش عین روز اول خماریه کلافه شده با متادون هم نمیخاد ترک کنه این عادیه ایا؟

بهزاد

پادردش بهتر نمیشه چند تا علت داره
1. احتمالا مصرفش زیاد بوده و دوره زمانی اعتیادشم طولانی و مثلا بالای 3 – 4 سال بوده بنابراین بدنش به این سرعت نمی تونه بازسازی بشه
2. احتمالا کارش یه جوری بوده که زیاد سرپا می ایستاده و فشار زیادی روی پاهاش بوده اما بخاطر مصرف شیره آسیب و فشاری که روی پاهاش ایجاد میشده رو حس نمی کرده الان که ترک کرده به قول معروف درداش زده بیرون
3. احتمالا برخلاف توصیه ای که به معتادا در دوران سم زدایی می کنن ایشون فعالیت جنسی شو متوقف نکرده و همچنان داره می خواد مثل دوران مصرفش حتی در این دوره خماری فعال باشه اینه که پادرد اذیتش می کنه
4. ممکنه سن ش بالای 40 باشه و طبعا هر چی سن بالاتر باشه بازسازی بدنش هم بیشتر طول میکشه
به هر حال ادامه دار شدن پادرد ایشون تا 2 هفته یا حتی 8 هفته طبیعی محسوب میشه ولی از 2 هفته به بعد پا درد شروع می کنه به کمتر شدن. با پمادهای مسکن مثل ویکس و سالیسیلات و چیلی لافارر و … درد ایشون یه مقدار بهتر میشه ولی بهتره طاقت بیاره و از داروی خاصی استفاده نکنه تا کم کم خودش خوب بشه

مهدی

اگه شیره ترک کرده که تا ۵۰ روز پا درد و بی خوابی هست. تا ۱۵ الی ۲۰ روز اول دائمیه ولی بعد از اون گهگاهی میاد و میره.
در مورد متادونم به هیچ وجه اجازه نده سمتش بره. فکر کنه دو ماه افتاده زندان، مثل مرد ترک کنه. اصلا دنبال خواب نباشه که نمیتونه بخوابه. ضمن اینکه اوج پا درد وقت خواب میاد سراغش. خدا شاهده من تا ۲۰ روز شاید روی هم ۸ ساعتم نخوابیدم، وقت خواب که پاهام درد میگرفت میزدم بیرون و تا صبح توی ماشین توی گوشی بودم و هیچ دردی نداشتم.
اصلا نباید از درد یا بی خوابی بترسی و بری دنبال داروی ترک یا داروی خواب، همه ی این دردا بخشی از این تصمیم هستن. پشت هر خنده گریه هست و پشت هر گریه خنده. این بی خوابیا مال اون روزاییه که نشئه میکردیم و توپ میخوابیدیم، این دردام مال اون روزاییه که خسته و داغون نشئه میکردیم تا اروم بشیم. تقلب کردیم حالا باید تاوان بدیم.

مریم

خیلی قشنگ گفتی

کوچکتون رضا

دمت گرم خوب گفتی من ۱۵ سال تخت گاز شیره کشیدم ماهی 100گرم تریاک میگرفتم وصاف وبزن به بدن حالا 53سالمه واز ۳ماه پیش شروع کردم کم کردن تا روزی یک گرم شیره که با وسواسی ۴ ساعت و۴بار صاف کردن و سوخته بافور زدن وپوره داخل لول زدن بهش بگذریم یادم میام چه حالی میشم الان بهتون بگم ۸ روز گذاشتم کنار فقط تادلت بخواد درد پا و۸ روزی کل خوابهای ۳۰ثانیه ای تا دو سه دقیقه ای جمعن نیم ساعت نخوابیدم اولین باره ترک میکنم خانه وابزار و… دارم فقط خسته شده بودم وبه خودم گفتم یا بمیرم یا ترک میکنم در ضمن خدمت کلیه دوستان بگم چربی ..فشار معمولیم ۱۶ونیم قند غلضط خون وناراحتی اعصاب واسم وکلی مخلفات دیگه که در حوصله دوستان درحال ترک نیست ودارم راستی بیست ودو سال هم سیگار کشیدم ولی بخاطر اینکه یه روز به ماشین نداشتم سوار تاکسی شدم مسافر کنارم که خانم بود خودشو کشید کنار وبینیشو گرفت بعد پیاده شدن تا الان ۷سال نکشیدمش به امید روزهای خوب برای همه مردم دنیا

سید زینال

زنده باد

امین

سلام شما دو بار حجامت کن،مثلا یک بار امروز دومین بار ۱۵ روز بعد،مشکلت کامل حل میشه، بعداز حجامت به مدت ۷ روز هم آسپرین بچه بخور تا خونتو رقیق کنه،موفق باشی

محمد

با سلام به همه من 20سال اعتیاد به شیره و تریاک داشتم ده سال آخر روزی دوازده گرم خوراکی الان 13ماهه پاکم و ترک خوبی هم داشتم میخام تجربیاتی رو با شما عزیزان در میان بزارم.اول از همه اگه میکشید به مدت یک ماه هر روز 3تا دود کم کنید اگه می‌خورید شربت درست کنید روزی دو بار هر مقدار که خوردید به همون مقدار آب اضافه کنید تا مدت یک ماه که کلا آب بشه وقتی آب خالی شد ده روز سختی دارید باور کنید غیر این راه فقط به خودتون آسیب میزنید این روش افلاطون هست و برای درد کمتر از سه چیز واقعا دوری کنید سکس غذا طبع سرد ومشروب خماری از موی سر شروع میشه و از کف پا خارج میشه بدترین درد هم درد ساق پا هست که خوردن قرص ژلوفن و ماساژ ودوش آب سرد شرایط بهتر میشود رژیم غذایی سالم و پرهیز از غذاهای سرد و استراحت خیلی کمک میکند اوج خماری هم ده روز بعد از قطع مصرف است و بعد آن شرایط راحتتر میشود البته ترک کامل یک سال طول می‌کشه با یکی دو ماه توقع چندانی نداشته باشید اینارو کلی گفتم شاید کمکی باشه برای شما عزیزان یا حق

دوست

سلام خدمت دوستان و عزیزان
اگر دنبال راهی برای از بین بردن دردهای خماری هستید این مهم را فراموش نکنید هر انتخابی برای کاهش درد باید برنامه ریزی داشته باشد با گذشت زمان 1.کاهش مواد مصرفی 2.کاهش داروهای جای گزین 3.استفاده از تجربه دیگران و…
بلی من هم سالیان زیادی مواد مصرف کردم وبیشتر اعتیادم به تریاک بود ولی متاسفانه این 5 سال آخر شیره وافور هم عمل داشتم. قبل شیره ترک کردن تریاکخیلی راحت بود ولی ترک شیره خیلی عذابه چون در این 45 روز پاکی که دارم هنوز درد کف پا و بی خوابی علیرغم خوردن دارو کلافم کرده…
امید دارم شما هم مثل من اراده محکمی داشته و تحمل کنید. چون مغز انسان و افکارش است که سختی را بوجود می آورد.
به امید جهانی پاک از مواد مخدر

امیر

سلام من راهکاری رو که خودم تجربه کردم و یک راهکار و مسیر شفابخش بود ورود به یک ان جی او به نام کنگره ۶۰ بود

دانیال

چرا مواد مخدر تو مملکت ما مث نخود و کشمش میمونه؟!
ای کاش ریشکن کردن مواد مخدر هم واسه مسئولان مهم بود، متاسفانه مواد مخدر شده مث نقل و نبات به راحتی قابل دسترس، و این موضوع واسه مسئولان اصلا اهمیتی نداره،

حمید

سلام به دوستان عزیز
بعد یک هفته از ترک شیره یا تریاک و هر نوع کوفت زهرماری روزی دو عدد قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ بخورید یکی صبح یکی غروب
زیادم بهش فکر نکنید بچه بازی هم درنیارید یه غلطی کردیم کشیدیم الان باید تاوانشو بدید پس اگر خیلی اذیت میشی بهت تبریک میگم تا الان خوب پیش رفتی 😘

(نکته مهم : ضمن احترام به تجربیات معتادان در حال بهبودی و دارای پاکی های طولانی مدت، هر دارویی که توسط معتادان در حال بهبودی برای ترک اعتیاد یا کاهش خماری توصیه می شود ، تجربه شخصی این عزیزان است و انتشار این تجربیات به معنای تایید اثر مثبت این داروها یا بی خطر بودن آنها نیست. لطفا پیش از مصرف هر دارویی که برای ترک اعتیاد به شما توصیه می شود، با پزشکی که از شرایط جسمی شما آگاه و در مباحث درمان اعتیاد صاحب تجربه است، مشورت کنید – با تشکر – ترک باما )

ناشناس

پادرد تریاک چن روزه؟

مهدی

تریاک بین پنج الی ده روز. به دوز مصرفیت بستگی داره.
ازش نترس زود این روزا میگذره

ناشناس

سلام خدمت همه
من از شب یلدا دیگه مصرف نمیکنم الان ۴۵زوز شده
مصرفم هم وافوری وقلقلی و خوارکی بود ۸ ساله مصرف میکردم
نظرات را میخوندم چرا دروغ میگید کدوم پادرد بعد ۲ درست میشه
این راهکارها هم که در نظرات پیش گفته شده ساعتی هم نیس دقیقه آیه همه را انجام دادم
بعد ۴۵ روز پادردم مثل روز سومه
بنده نمیخوام کسی رو نا امید کنم عرضم اینه که
چند سال خوشگذرانی و نئشه خوری کردی الانم باید
درد بکشی به این راحتی ها نیست
لذتشو که کردی
مرد اونیه که دردشم بکشه حتی ۶ ماه

سرتون درد آوردم ببخشید تجربه حکم میکند
چون قبل این ۸سال ۱۲ سال پاکی داشتم
فقط سرتون را با کارکردن سبک و پیاده روی ونخوابیدن در روز صرف کنید
درد خماری و بی خوابی را یه نوع لذت حساب کنید

راحت میشه کشیدش

مرتضی

آقا دیگه انقدرم طول نمی کشه خداییش پادرد بعد ترک شیره سختی ش دو هفته س بعدش دیگه آنچنان اذیت نمی کنه واسه شما انقدر طول کشیده شاید مصرفت خیلی بالا بوده بدن با بدن فرق می کنه شرایطش واسه من حدود 20 روز طول کشید البته خداییش از روز دهم به بعد دیگه اونقدار اذیتم نمی کرد

علی

سلام مرتضی جان داداش فکنم بدن تا بدن فرق میکنه داییم هشت ساله شیره ترک کرده هنوز میگه بعضی وقتی بدنم حرارت داره کف پاهام سوزش داره ب همون امام رضایی که دستم به زریهش رسیده بدن منم مث همونه من ترک نکردم ولی هر موقع شیره تموم میکنم هیچ خدایی پادرد و خماریمه ساکت نمیکنه نه ب۲ نه تریاک حتی متادون ک ازش خوشمم نمیاد خوردم سردرد شدمو درد ساق پا داشتم

ناشناس

هرکس تجریه خودشو میگه و برای یه گروهی که نوع مصرفش ، بدنش ، شرایطش و شاید گروه خونیش و ژنتیکش مشابه اونه مفید باشه و برای افراد دیگه فرق کنه. زمان ترک و پادرد و خماری برای هرکس مثل اثر انگشتش متفاوته . من خودم یکی از بدترین بدن هارو دارم چون ده سال پیش بعد از دو سه روز مصرف تریاک اونم نهایت یک گرم تا چند روز پا درد و بی خوابی و اسهال داشتم چشمهام هم دائم قرمز و شهلا بود. توی جمعی که بودیم بعد دو سه روز مصرف روز چهارم نکشیدیم و همه راحت خوابیده بودن و فقط من تا صبح راه میرفتم. برای رهایی از بی خوابی و پادرد یه متادون پنج رو به ۸ قسمت تقسیم میکردم و هر شب یه قسمت میخوردم تا بتونم بخوابم به هر کس میگفتم مسخرم میکرد و میگفت مشکلت از مواد نیست یه نارسایی داری ولی من مطمئنم خیلی خیلی بدنم در مقابل تریاک ضعف داره چون اولین بار با چندتا دود تریاک ۴۸ ساعت نئشه بودم. خلاصه کنم به تجربیات بقیه احترام بزاریم و نگیم نه اینجوری نیست ۰۰۰۰ الان چندین ماهه دارم روزی ۳۶ قطره تنتور در سه وعده ۱۲ تایی میخورم و با پادرد و بی خوابی تا صبح سر میکنم تا ببینم چی میشه و کی تموم میشه.

دوست همدرد

سلام
به نظر بنده که مثل شما دوستان مصرف کننده بوده تنها راه تحمل و صبر است راه‌هایی برای کاهش درد هست ولی بسیار زود گذر و موقتی کسی که میخواد بخوابه و درد میاد سر وقتش با شستشو پا با سرد دیگه خوابی نمیمونه برات بعدش بلافاصله خشک میشه من همه راه‌ها رو تغریبا رفتم از قرص ب۲ بصورت ۱/۴تا قرص گاباپنتین۳۰۰ تا کلونیدین اینا جواب میده ولی طول درمان رو میبره بالا و احتمال لغزش دوباره رو هم زیاد میکنه شیره انگور و توت و خرما یا زنجفیل و دارچین و دمنوش بابونه عالیه کم میکنه درد و ولی از بین نه آقا باید مثل بقیه بیماری‌ها دوره درمانش رد بشه تا خود بدن بتونه مسکن طبیعی تولید کنه و برای تریاک هفت تا ده و شیره دو هفته تا….تاش به مدت مصرف اندازه مصرف بستگی داره شاید تا دو ماه پادرد و سه ماه بی‌خوابی هم داشته باشی جلسات naفراموش نشه ممنون

ناشناس

من یک سال است که به شکل تفریحی مصرف می کردم واصلا حاضر نبودم ترک کنم ولی الان 4 روز است کنار گذاشتم و درد پا و اسهال و عطسه امانم رو بریده ولی امیدم به خداست. شنیدم دوش آب سرد خوبه

یه معتاد

سلام من شیره سوخته اونم سوخته تریاک شیر 5 سال مصرف کردم و الان ۳۵ روزه تو ترکم اوایل ترک با نصف آستامینوفن تحمل کردم بعد اونم دیگه نخوردم اگه این پا درد را نداشته باشیم یادمون میره چقدر ترک سخته و دوباره لغزش میکنیم بهترین راه شرکت د جلسات naهست من ۳ ماه با مصرف رفتم جلسه تا متقاعد شدم ترک کنم و دردش برام لذت هم داره چون میدونم بعد این درد چقدر آسایش دارم اما جلسات بهبودی na خیلی کمک میکنه به بهبودی معتادان حتما شرکت کنید

ناشناس

سلام دوستان، راهکار برای کاهش درد همینه که تو ی کامنتا نوشته بهتر از همشم دوش گرفتنه، دنبال راه های دیگه نباشین. چند نکته خیلی مهم هم فراموش نکنین، دارو از استامنفون گرفته تا الا آخر به هیچ وجح استفاده نکنید دلیلشم دوستان نوشتن.
ترک توی خونه خیلی سخته چون کسی درد تو نمی‌فهمه. بنظر من یه دوره بطور خود معرف برید کمپ اگرم نمیخواید دوست آشنا بفهمه به بهانه مسافرت یا دوره کاری برید، کمپ نقولو نبات نمیدن ولی بهترین درمانه، قبلشم درمورد کمپی که میخواید برین تحقیق کنید محیطش چطوریه نه امکاناتش فقط محیطش، یکماه بمونید اگه واقعا بخواین ترک کنید بهترین راه حلش اینه. من چهار ماه از بهبودیم میگزره

ساغر

من کامنتارو خوندم برای تک تک اونایی که راهکار داده بودم دعا کردم ایشالا هر چی میخواین خدا بهتون بده ما یه ماهه برای پا درد بعد از ترک شیره شوهرم دنبال راهکار بودیم الان این چیزارو خوندم امیدوار شدم یکم

حسین شیرازی

سلام دوستان همه پیامدها رو خوندم منم ده سال تریاک وشیره بامصرف ده گرم در روز داشتم دو ماه پاکی دارم ولی هنوزم بی خواب ‌پا درد دارم ولی خیلی کمتر از روزهای اول هس ولی من چون با سن بالا ‌چند تا بیماری ترک کردم شرایطم خیلی سخت تر از شما بود باید فقط تحمل کرد بخاطر فردایی بهتر این چند هفته درد بیقراری تموم میشه به هرحال مسبب این شرایط خودمون بودیم حالا هم تحمل باید بکنیم توی مدت ترکم هر وقت شرایطم بحرانی می‌شد چای دارچین زنجبیل دوش آب سرد میگرفتم کمی اروم‌میشدم ده شب ‌روز خواب نرفتم بعد از ده روز خوابم بهتر شد به امید رهایی جوانامون از دام اعتیاد به مخدر

ناشناس

آقا اینایی که راهکار دادن برای درمان پا درد بعد از ترک اعتیاد خیلی زیادن شما کدومو خودتون تایید میکنی ما امتحان کنیم من از درد طاقت ندارم دیگه استفاده نکنیم بدتر شه

م

ناپروکسن برای ترک متادون بخوریم بهتر نیست ؟ من نمیدونم ما چرا نباد استامینوفن کدئین بخوریم والا هنوز تو کتم نمیره من اصلا تو زمان مصرفم قرصی نبودم به مولا یه بارم با قرص نشه نگردم

حسین

دوستان سلام وقت همه تون بخیر یه مطلبی رو میخواستم عرض کنم دوستان هر دوستی که در حال ترک هستند لحظه ای درد میکشید بدانید که درحال معامله بزرگی هستید آیا درد را تحمل می‌کند در برابر این درد
پاداشی بزرگی دارید اون هم خانواده است به اضافه احترام دیگران برای شماهم اضافه مهم تر از همه سلامتی
خود شخص که مواد را ترک می‌کنه همه این ها بخاطر ۱۰روز درد کشیدن نصیب شخصی که مواد را ترک میکنه میشود ویا خدای نکرده این پاداش تون را با ادامه دادن با مواد که دنیا و آخرت مون را خراب می‌کنه به راحتی از دست بدهیم قضاوت با شما انشاءالله که این درد ۱۰روز را قبول میکنم دوستون دارم خدا قوت

ناشناس

توروخدا هر راهکاری برای پادرد بعد ترک شیره میگن به طرف نگین فقط بره پاشو ماساژ بده من هر بار ماساژ دادم بدتر شدم که بهتر نشدم درد امونم رو بریده

قاسم

یه سوال مدت زمان ترک و عوارض و علائم ترک شیره تریاک چی هست آقا ؟ میخوام مچ یه نفرو بگیرم میگه تو ترکم ولی راست راست جلو ما راه میره شوهر خواهرم اینی که میگم به هر کی میگم این ایسگا مارو گرفته میگه نه ترک کرده انگیزه گرفته

امید

درود به همه دوستانی که تصمیم گرفتن دوباره به زندگی سالم برگردن.
دوست خوبم یک هفته سختی بکش،یه عمر سرتو بالا بگیر رفیق.تو میتونی.

سیاوش

تو دیگه کی هستی، خواهرت میخواد زندگی می‌کنه نمیخواد هم نمی‌کنه. این وسط تو چکاره‌ای

محسن

آقا شما تا حالا ترک شیره با مشروب شنیدی این بابای ما به اسم ترک شیره گالن گالن مشروب میخره ترکیبی میزنه فکر میکنه ما خریم گوشامون درازه تو که میخوای بزنی و بخوری مثل آدم کارتو بکن دیگه هر چی از دستش میکشیم تمومی نداره به ولله

احسان

داداش در عین حالی که درد کلافم کرده این متن رو خودم خندم گرفت یه چند ثانیه فراموش کردم فلاکتمو
دهمین روز پاکیم مبارک

سید زینال

سلام، مصرف همزمان مشروب و مواد، تاثیر بدی روی کبد داره… مواظبشون باشید

ب

ما شنیده بودیم کیسه آب گرم بذارید رو پاتون که کی درست میگه بالاخره

یسنا

به من گفته بودن مدیتیشن کنم ولی من اینفدر دردم زیاده که یه جا بند نمیشم آقای دکتر نمیشه یکم مسکن خورد واقعا آخه بدون هیچی که خیلی سخته

یلدا

سلام من یلدا هستم یک معتاد.
بچه ها برام دعا کنید من حدودا ۱۰ سال ۱۴ سال مصرف شیره تریاک داشتم الان یه ماهه تو ترکم .
اوایل با قرص ب ۲ ترک کردم بیست روز اول بعد یهو اونم قط کردم که دچار مشکلات زیادی شدم دل دردایه وحشتناک .
دل دردو رد کردم این پا درد خدایا امونمو بریده دهنمو صاف کرده . بی خابی که بماند کنارش داره منو نوازش میکنه. چندین بار ترک گردم حتی به مدت یه سال ولی با کله خودم راه میرفتم. و دوباره برگشتم سر خونه اول .
این دفعه دارم جلسات Na رو میرم. ازتون خواهش میکنم برام دعا کنید .
ترک هیچیش سخت نبود جز همین پادرد لامصب امونمو بریده.
موقه خاب میاد سراغم اگه بتونم بخابم اونم . همون لحظه که میاد خارش شدید دستهاممم شروع میشه.
میلم به خوردن شکلات و چیزایه شیرین زیاده.
بچه ها من فک کنم بلغمیم هستم .
تورو خدا برام دعا کنید اگه جلسه Na انلاین هست بهم معرفی کنید. بهم گفتن تو فقط جلساتتو برو هر کار خواستی بکن منم دارم همون کارو میکنم. و فقط گوش میکنم به حرف کسایی که تجربه دارن.
پیامایه همتونو خوندم و دیدم تنها نیستم خوشحالم ازین بابت.
یه دوستمون پیام خوبی گذاشته بود و گفت اکه این دردا نبود ترک آسون و بودو ماها دوباره لغزش میکردیم . واقعا درست میگه.
من تو محیطیم که مصرف کننده هست ولی این دفعه با مواد خداحافظیهرکامل کردم و میگم چرا من اسیر یه نخود سیاه بشم چرا نتونم مسافرت برم چشم توو چشمدبقیه نگاه کنم .
همیشه شرایط بدو تو نشعگی پذیرفتم .
هرجا بدبختی بود دیوار کوتاهتر از من پیدا نمیشد .
از جیب خودت میکشی بدبختیاش ماال منه . باید پوز بقیه رو هم تحمل کنی.
دوست عزیزی که شاید الان پیام منو میخونی و درد امونتو بریده ازت خاهش میکنم فقط به بدبختیاش فک کن و یادت بیار این لامصب چه چیزایی ازمون گرفت که دیگه برنمیگرده.
تازه من خونه داشتم مکان داشتم برا پولشم زیاد نموندم آنچنان ولی بدبخت شدم عمرم تباه شد .
تورو خدا اگه در حال مصرفی و اینو میخونی جان مادرت احدی رو تعارف نکن . دود اول بدبختتت میکنه. نمیگم خدا لعنت کنه اون کسی که تعارفت کرد اونم نا آگاه هست لطفا شمایی که وارد این بدبختیا‌ نشدی دود اولو بگو ممنون نمیخام چرا حال خوبمو خراب کنم حتی مصرف الکل هم همینه. امیدوارم پیامم بتونه به یه نفر حتی کمک کنه .
فقط برام دعا کنید به دعاهاتون نیاز دارم

سید زینال

زنده باد🌹

علی روحی

دمت گرم یلداخانوم حرفات خیلی سنگین بود اینشا الاه ماها یی که اینجاییم بلند میشیم

امین

سلام خدمت همه بنده تقریبا سه سال روزی سه چهار گرم تریاک مصرف میکردم خدایی من دستم تو کار بود جنس بد بهم نمی‌رسید ولی از گرونی دیگه نتونستم بخرم یک گرم تریاک ایرانی هشتاد می‌خریدم روزی 250تا300 میخواستم تریاک های دیگه همش یا چایی بود یا قرص من که مفتی بهم میدادم نمیخریدم از شهرستان از کشت خشخاش خودشون برام میفرستادن بعضی وقت ها میگفتم خدایا کاری بکن تا توقبر هم همراهم باشه هر زمانی هم که می‌گذشت بیشتر دوست داشتم بکشم علاقم کم نمیشد بشتر هم میشد پسرهام دیگه بزرگ شدن منم مجبور شدم ترک کنم من یک بازهم تا حالا ترک نکردم ولی اراده خیلی زیادی دارم خدا کمک کنه دیگه تمومش شد چند سال باهاش رفیق بودم ولی خیلی ضرر مالی بهم زد بیکار کردنم پول مصرف روزانه همه باعث شد ترکش کنم ترک واقعی اگه خدا بخواد یک ماه تریاک رو با ب2 ترک کردم الان رسوندمش به یک هشتم پادرد شدید دارم کف پاهام خیلی داغ میشه نمی‌دونم چه قرصی بخورم که اون یک هشتم رو هم دو روزه نمی‌خورم داغ شدن پا اذیتم می کنه خیلی به خدا قسم تریاک های تو بازار یک پنجمش تریاک وجود ندارد داخلش تاثیرهای مخربی رو بدنتون می‌زاره مولدهای خطرناکی قاطیش میکنم بهتره هرچه زودتر ترکش کنید تا خدای نکرده اثرات بدش رو بدنتون تغییر نداشته سرتون رو درد آوردم ببخشید

رامین

رامین …..

سلام خدا رو هزاران بار شکر
بعد از ۲۳ سال ک با تریاک شروع شد و حدود ۱۳ سال هم شیره سوخته بافور مصرف میکردم خوارکی
الان ۵۱ روزه پاک پاک پاکم
خدا روشکر ولی پا درد شبها امونم رو بریده ولی این همه سال خلاف پا درد عادیه انشااااالله پاکی همه همه خوبها

ح

سلام داداش…هر چی میگی عین واقعیته.من این روزها رو دیدم ولی ترک مواد نشدنی نیست‌یکی از نزدیکای بنده هم حدود ۱۶سال درگیر مواد بود و با هر روشی نتونست دووم بیاره و دوباره برگشت کرد.کلر خدا با خانم دکتری آشنا شدیم که خالصانه مخلصا کار می‌کرد و تونست بعد ۲۰ روز ترکش بده،الان هم ماه‌هاست که ترک کرده و بقول خودش هیچ وسوسه ای برای بازگشت نداره.

مصطفی

سلام بعد دوهفته قطع مصرف شیره ایا قهوه بخوریم خوبه یا بد؟شیر هم طبع سرد داره ولی سم زداس خوبه یا بد؟

سید زینال

سلام، مواد لبنی مثل ماست و سیر طبع سرد دار، نخور
قهوه، طبع گرم داره، حداقل 3 ساعت قبل از خواب مصرف کن… غذاهای با طبع سرد دشمن ترک حساب میشن

آقام علی نکهدارت

میثم

سلام
من شیره و آلپرازلام مصرفمم ۵ روز به صورت یابویی ترک کردم ولی امشب دوباره خوردم واقعا نمیدونم چی کار کنم از دست این لعنتی فرار کنم روزی یک ورق آلپرازلام یک میخورم و دو الی سه روزی یکبار شیره هر کاری میکنم نمیتونم ترک کنم خدایا خودت کمک کن دوستان اگر کسی میتونه کمک کنه خوشحال میشم
کل شیراز برای داروی گیاهی گشتم نبود داتورین و حب الشفا و…. نمیدونم چی کار کنن

میثم

سلام دوستان اگه کسی میخاد ترک کنه من ۵ سال مسئول یه کمپ بودم بخدا که خیلیا جواب گرفتن اگه جوونی وتوان بدنیت بالای و میتونی یک یا دو دوره برو کمپ ؛:”اما در مورد بی خوابی و درد پا اینکه باید تحمل کنی اکثر معتادا از ۴۰تا۶۰روز باهاشونه که هر روز کمتر میشه فقط نباید شبا زیاد بهش فکر کنی خلاصه بگم باید یادت بره پا درد داری و بی خوابی بخدا که شاید به مسخره بگیری اما من دیدم معتادایی که شب میشه میگن وای بازم بی خوابی وای بازم پادرد همون لحظه میاد سراغشون اما اونایی که بی خیالن زودتر خوب میشن اما چندتا راه کار مفید و کار سازم بگم تجربه ی چند سال سر و کله زدن با دوستان همدرد-۱-گلاب هر روز تا بهبودی کامل خیلی خیلی کمک میکنه شیاف اونم هر روز تا بهبودی کامل ۲-دوش اب سرد تا اخر عمر ۳ -اوایل پاکی ورزش خیلی سبک سبک ۴-خنده اینی که میگن خنده دوای هر درد بی درمونیه راست میگن من دیدم که خنده و شادی بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی خیلی بیشتر کمکت میکنه انشالله که ریشه اعتیاد از رو زمین خشک بشه برام دعا کنید دوستان مشکل دارم حل بشه یا علی

بی نام

با آب زیر دوش حرف بزنید .آب پاک کننده همه چی هست این ک‌چیزی نیست .آب دست خداوند روی زمین هستش

علی

سلام دوستان من مصرفم شیره خوراکی موقعی ک تموم میکنم هیچ خدایی پادرد و خماری منو ساکت نمیکنه نه تریاک نه ب۲ تا پنج تا خوردم خماریم بیشتر شده متادون خوردم هنوز پادرد لعنتی ولم نمیکرده الا همون شیره هیچ موادی خماری درد شیره لعنتی نداره بخدا میرسی تا ترکش کنی

کوچکتون رضا

سلام همدردان عزیز ۵۳سالمه ۲۵ سال سیگارکشیدنو ترک کردم ومصرف شیره روزی ۳گرم رو به روزی یک گرم رسوندم والان ۱۲ روز ترک هیچ مشکلی جز درد پا وخوابهای چند ثانیه ای ندارم دوازده شبانه روز کل این خوابها وجم کنی میشه نیم ساعت میخام کمتر بگم میترسم یه سری فکر کنن دروغ میگم

رضا

خدا قوت بده به همه خانمها واقایان از جمله خودم تا پاک بشیم انشاالا

امیر

باسلام همونجوری که حال کردی حالاهم باید زجرشو بکشی ۲۱ روز شکلات که نمیخوای ترک کنی

رضا

كمك من پرهام ريخته

سید زینال

سلام
پـرهات ریختن چون تاوان داری میدی
با توکل بخدا، به همون خدا یکم تلاش کن و صبور باش… به شرف علی قسم دوباره برمیگردی به روزهای خوب و مشتی.

دعات میکنم، دعام کنـ

حمید رضا

من ۸۵ تا ۹۹ ترک کردم ترک یابویی هم کردم یکماه دیگه وسایل سالم نداشتم تو اتاق همه رو شکسته بودم اتفاقات بد پشت سر هم اومد منی که تبدیل به یه ورزشکار نیمه حرفه ای شده بودم دوباره شروع کردم الان ۵۰ سالمه آدم تا وقتی جونه این دولت بی پدر به فکر ورزش کردن جونها نیست ورزش پول میخاد اعتیاد هم پول میخاد ولی اعتیاد یادت میره بدبختیهات رو الان شب ۴ ترک کردم یه تجربه بگم اگر یه مسکن قوی شما رو آروم نکرد بیخیال خوردن ۲ بشید به مرور باعث ایجاد عفونت خونی و اسهالی میشید که خطر ناکه سیگار هم سعی کنید نکشید بیشتر عصبیتون میکنه از خدا هم کمک نگرید خدا هیچ وقت با آدم بدبخت نیست خیالتون راحت شما رو خلق کرده پس از حلقومش بکشید بیرون سلامتیتون رو داروهای مسکن بعد دو روز هر روز ضعیفتر عمل میکنن دوش ولرم و سریعا حسابی خودتون رو خشک کنید و در یک اتاق خنک برید یه چیز شما رو ترک میده یه دفتر بردارید تمام چیزهای خوبتون رو بنویسید چیزهای بد رو هم بنویسید مغزتون رو به چالش بکشید و فقط به اهداف رسیدنی تمرکز کنید یکیش ترک به خدا هم زیاد ور نرید خدا جواب که نمیده عامل بدبختیتون هم میشه چون نا امیدتون میکنه شماها ارزش و قدرتتون از خدا بیشتره یک داروی ۴۵ روزه هست ۱۷۰۰ تبلیغ نمیکنم ولی خیلی کمک کننده هست ولی پا دردره رو شبا باز هم میکشید کسی شمارش رو خواست بگه بهش بدم ترکیباتش رو هم میدونم ولی مقدار هر کدوم رو نمیدونم ۴ نو دارو گیاهی هست با دوز بالا فکر میکنم خلاصه امر با این تورم پولتون رو تو جیب برادران قاچاق چی حکومت نریزید همه میدونیم جمع کردن ساقیهای مواد مخدر دو صوته پس حامیت میخاد جون سرش پایین باشه و به بلایی که داره سرش میاره بیتفاوت باشه بیتفاوت بودن شما رو از انسانیت خارج میکنه من اگه پول داشتم میکشیدم حقیقتا چون بیماری هم دارم کمکم میکنه کارهای روزمرم رو انجام بدم البته هم بهانه هست و هم واقعا نیست بعدشم این آشغالهایی که میکشید تریاک نیست اینجا من برای ۲۵ تا ۴۰ تومان میدم ولی از گلوی زن و بچم میزنم انگیزم فقط بچه هامه وگرنه فوقش ده ساله دیگه رو ببینم در کل برای سن بالا دوا و برای سن کم نابودی با خودتون صادق باشید دوران ما جونها میرفتن ارامنه از موسیو عرق کیشمیش میگرفتن مسنها هم‌تریاک ناب الان نه عرقش عرقه نه تذیاکش تریاک پس برای کسانی که آشقتون هستن زندگی کنید

ناشناس

سلام همدردان.چندتاتوصیه میکنم تاعمر دارید دعام کنید.اولا داداش چیپس وپفک نخوردی که ترکش راحت باشه بابا لامصب موادمخدرکشیدی پس باید دردوتحمل کنی ولی باچندتاروش که میگم کمتردردبکشید
اولا یادخدا وتوکل به خدا رو یادت نره که آرامش بخش انسانهاست
دوما شبها چای گرم مثل گرمیانه و دارچین وزنجبیل زیادبخورتا جایی که عرق کنی وبدنت داغ بشه واحساس گرما بکنی وچند دقیقه بعدش برو توی حموم توی تشت حموم آب خیلی سرد بریزتاغوزک پات توی آب باشه وسرانگشت پاهاتو وبندبند انگشتات پاهاتوبا دستات بمالون وماساژ بده حداقل۵دقیقه ماساژبده و شام سبزیجات بخصوص ریحان سبز وبنفش که خیلی آرامش بخشه بخورخیلی خوبه وموقع خواب پیاز رو دوقسمت کن و به کف پاهات یعنی قسمت گودی کف پاهات پاهات بزار و جوراب رو بپوش حتما پیاز به کف پاهات چسبیده باشه تاصبح همینجوری بخواب چون پیاز بشدت سریع سم رو از پاهات خارج میکنه تاصبح همینجوری بخواب بوی پیازکمی اذیتت میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *