ترک تریاک ؛ وقتی چشم‌های معتادان آنها را لو می‌دهد!

مصرف تریاک بر حالت چشم ها اثر می گذرد و اگر کسی مدعی ترک تریاک یا هر نوع مخدر دیگر باشد با کمی دقت در چشم های او می توان صحت و سقم ادعایش را فهمید.

به گزارش ترک باما، ترک تریاک توسط معتادان در هفته های گذشته که قیمت این ماده مخدر افزایش داشته بیشتر شده است اما برخی از مبتلایان به بیماری اعتیاد بجای ترک تریاک مخدرهای دیگر را جایگزین آن کرده اند.

اگر معتادی تصور کند که می تواند با این گونه مانورها اعتیاد خود را مخفی کند فقط خود را فریب داده است چرا که مصرف مواد مخدر و اعتیاد به تریاک یا هر مخدر دیگر از بسیاری علائم مثل حالت چشم ها پیداست.

در ادامه بخش هایی از مطلبی را که سایت کلینیک درمان اعتیاد تهران پاک درباره تاثیر انواع مخدر بر حالت چشم ها منتشر کرده است می خوانید.

برای مشاوره تخصصی رایگان درباره ترک اعتیاد به تریاک، شیشه، متادون،
شربت تریاک و سایر مخدرها با شماره 09194085047 تماس بگیرید

تاثیر مصرف گل و حشیش بر حالت چشم

ترک تریاک و جایگزین کردن گل و حشیش اقدامی اشتباه است و خطر بازگشت به مخدر اصلی همیشه وجود دارد. مصرف مواد دارای THC مانند گل و حشیش ، باعث می شوند فرد به اصطلاح “چِت” شده و چشمهایش به شکل غیر عادی قرمز شود. همچنین زیر چشم این افراد اغلب تیره شده و کمی پف دارد.

ضمنا مصرف طولانی مدت گل و حشیش باعث آسیب جدی به بینایی فرد می شود. به عبارت دیگر این ماده مخدر با تحریک اعصاب چشم و ایجاد اختلال در سیستم عصبی، سیستم پردازش شبکیه چشم و بینایی فرد را مورد هدف قرار می دهد.

معتادان به گل و حشیش گاه برای از بین بردن قرمزی چشم از قطره نفازولین استفاده می کنند اما استفاده از این قطره با وجودی که قرمزی چشم را از بین می برد، باعث می شود سفیدی چشم بیش از حد معمول خود را نشان دهد.

مطالب مهم را بخوانید:

ترک تریاک فوری

تاثیر مصرف شیشه و کراک بر حالت چشم

افرادی که به ترک تریاک و جایگزین کردن شیشه هستند از چاله به چاهی عمیق می افتند. مصرف  شیشه و کراک باعث باز شدن غیر عادی و بیش از حد کل چشم و گشادی مردمک چشم خواهد شد. گشادی مردمک چشم در اثر مصرف شیشه و کوکائین کمتر از گشادی مردمک ناشی از مصرف مواد روان گردان و توهم زا است.

تاثیر مصرف تریاک، ترامادول و هروئین بر حالت چشم

کسانی که به فکر ترک تریاک هستند باید بدانند مصرف مواد افیونی مانند مورفین، تریاک، هروئین، ترامادول و متادون باعث کاهش ضربان قلب و میزان هوشیاری فرد می شود. در این حالت چشمان فرد حالتی خواب آلود پیدا می کند و در اصطلاح گفته می شود چشمان فرد خمار است. این حالت چشم های فرد معتاد تنها در صورت قطع دائمی مصرف مواد و ترک اعتیاد به حالت عادی بر می گردد.

تاثیر مواد روان گردان بر حالت چشم

مصرف مواد توهم زا و روان گردان مانند ال اس دی، اکستازی، کتامین، مسکالین و سیلوسایبین  موجب می شود مردمک چشم به طور غیر طبیعی گشاد شود. این گشادی مردمک چشم به راحتی قابل تشخیص است. همچنین تحت تاثیر مصرف این مواد چشمان فرد مدام روی اشیا و سوژه ها می چرخد و نمی تواند روی چیزی تمرکز نماید.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

علی

این چجور ترکه که شیشه رو جایگزین تریاک کنی؟

مژگان

و منی که در حالت عادی چشمام زیرش سیاهه و پف داره!
این علائم در کنار سایر علائم جدی میتونه نظر رو قطعی کنه و نمیشه اون رو به عنوان فاکتور اصلی در نظر گرفت.

اکبر

سلام چشم فقط چشم های حاجی سنتی صنعتی رو با هم میزنه هیچی هم مشخص نمیشه کله ش پر بشو نیست حاجی

ناشناس

علاوه بر چشم ها روی صدا هم تاثیر زیادی داره مصرف مخدرومحرکها

ناشناس

اینایی که شما چش و چالشون رو گذاشتین خیلی چشم خوشگلنا آدم میگه برم بزنم بلکن منم مثل اینا چشم خوشگل شم

یه بدبخت

این نوشته تون رو که خوندم به چند نفر شک کردم خداکنه غلط اضافه ای نکنن دیگه بین اینهمه بدبختی حوصله جمع کردن معتادو ندارم من به خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *