زودانزالی بعد از ترک شیره تریاک و 3 راهکار برای رفع آن

ترک شیره تریاک غریزه جنسی را در معتادان بیدار می‌کند اما معضل آزاردهنده‌ای بنام زودانزالی در کمین آنهاست.

روزهای ابتدایی ترک شیره تریاک برای افراد معتاد به این مخدر افیونی سخت و رنج‌آور است. خماری با عوارضی مثل بدن‌درد، بی خوابی، تشنج، لرز و هزار درد بی درمان دیگر امانشان را می‌برد!

با گذشت دو هفته از قطع مصرف، خماری مثل دود در آسمان ناپدید می‌شود و اثری از آن باقی نمی‌ماند. سختی‌های ترک شیره تریاک سپری شده و حالا زمان پرواز کردن در آسمانی پُر از ابرهای صورتی است! همه چیز گل و بلبل به نظر می‌رسد. خنده از لب معتادی که تازه ترک کرده دور نمی‌شود. خیار برای او طعم موز می‌دهد!

یک موهبت مهم هم بعد از پایان سم زدایی به معتاد هدیه می شود؛ زنده شدن میل جنسی. اما این موهبت در بسیاری از معتادان با معضلی آزاردهنده مواجه است؛ زود انزالی!

زودانزالی خصوصا برای معتادان متاهل که سابق بر این قهرمانان تختخواب بودند یا خود را چنین می‌پنداشتند! رنج‌آور است. سخن بر سر به‌خطر افتادن کانون خانواده بر اثر نارضایتی همسر از روابط جنسی است و موضوع شوخی بردار نیست.

بسیاری از معتادان اصولا با هدف برخورداری از رابطه جنسی طولانی و رضایتبخش به دام شیره تریاک می‌افتند. شیره مشکل زود انزالی را تا حدی حل می‌کند اما خود به مشکلی بسیار بزرگ و لاینحل تبدیل می‌شود.

چنانچه بعد از ترک شیره تریاک زود انزالی عود کند – که قطعا می‌کند! – ستون‌های بهبودی معتاد به لرزه می‌افتند.

خبر خوش این که این مشکل پیچیده 3 راهکار دارد و لازم نیست هیچ معتادی بخاطر زودانزالی به چرخه اعتیاد بازگردد. راهکارهای زیر توسط معتادان در حال بهبودی تجربه شده و جواب داده است.

مطالب جذاب را بخوانید:

برای مشاوره رایگان ترک اعتیاد با شماره 09194085047 تماس بگیرید

زودانزالی بعد ترک اعتیاد

1. درمان زود انزالی بعد از ترک شیره تریاک به صورت موضعی

این روش فوری ترین و دم دستی ترین راهکار برای رفع مشکل زودانزالی است. در روش موضعی، به زبان خیلی ساده، فردِ دچار زودانزالی با استفاده از اسپری‌ها، پمادها، ژل‌ها، کاندوم‌ها و یا محلول‌های حاوی مواد بی‌حس کننده، عصب‌ها و حسگرهای اندام جنسی خود را بی‌حس می‌کند.

متقاضیان روش موضعی حتما اول طرز صحیح مصرف این اسپری‌ها یا ژل‌ها یا … را به‌خوبی یاد بگیرند. اگر از این اسپری‌ها یا ژل‌ها به درستی استفاده نکنید به جای تاخیر در انزال اتفاقات مسخره‌ای برایتان خواهد افتاد! مثلا رابطه جنسی آغاز می‌شود اما اندام تناسلی شما برانگیخته نمی‌شود.

با درمان های موضعی زود انزالی بعد از ترک شیره تریاک تا حد زیادی قابل حل است. اگر این روش‌ها را دوست ندارید و معتقدید حس واقعی شما با این مواد بی‌حس‌کننده از دست می‌رود روش‌های دیگر نیز وجود دارد.

زودانزالی بعد ترک تریاک

2. درمان های دارویی زود انزالی راهکاری برای معتادان عاشق دارو!

در میان معتادان افرادی داریم که عاشق دارو هستند! این گروه از معتادان در زمان مصرف ترکیباتی بدیع از داروها را برای نئشه شدن امتحان کرده‌اند. برای این افراد خصوصا اگر چند هفته اول ترک شیره تریاک را با موفقیت سپری کرده اند و دچار زودانزالی هستند خبر خوبی داریم.

دارو درمانی می تواند معضل زودانزالی را حل کند. در این نوشتار به هیچ دارویی اشاره نمی‌کنیم چرا که معتقدیم تجویز دارو در تخصص پزشکان است نه معتادان در حال بهبودی. همین قدر بدانید که با مراجعه به پزشکان عمومی، پزشکان متخصص داخلی و روانپزشکان و طرح مشکل خود می‌توانید از درمان‌های دارویی بهره‌مند شوید.

شاید سوال کنید آیا این داروها مشکلی برای پاکی شما ایجاد نمی‌کنند؟ پاسخ این است: به پزشکتان بگویید جزو معتادان در حال بهبودی هستید تا داروهایی مناسب وضعیت شما تجویز کند.

مطالب مهم درباره بهبودی از اعتیاد را بخوانید:

زودانزالی بعد ترک

3. رفتار درمانی ؛ راهی طولانی برای معتادان زود انزالِ صبور

اگر از اسپری‌ها و کاندوم‌های تاخیری دل خوشی ندارید و از دارودرمانی هم گریزانید هنوز یک راه دیگر هست.

این راه رفتاردرمانی نامیده می‌شود و برای درمان زودانزالی به این روش باید به روانشناس یا روانپزشک (سکس‌تراپیست) مراجعه کنید. باید بدانید درمان زودانزالی به روش رفتاردرمانی، یک فرآیند طولانی و نیازمند صبر و حوصله است.

قرار است در جلسات سکس تراپی پیش‌فرض‌ها و الگوهای رفتاری اشتباه جنسی نهادینه شده در شما اصلاح شود.

هیچ فکر می‌کردید ترک شیره تریاک پای شما را به جلسات سکس تراپی باز کند؟ بله! بهبودی از اعتیاد تنها قطع‌مصرف نیست و شما باید به پیچیدگی‌های وجود خود آگاه‌تر شوید. یکی از این پیچیدگی‌ها موضوعات جنسی است.  برای موفقیت در مسیر بهبودی از اعتیاد بهتر است در مورد این موضوع هم بیشتر و بیشتر بدانید.

انتهای مطلب

دیدگاه ها

الهام

خواهشا و لطفا به آقایونی که ترک می کنن و دچار زود انزالی میشن راهکار استفاده از اسپری تاخیری ندید. اینجور راهکارا جواب نمیده و فقط باعث آزار و اذیت همسرشون میشه . همون زود انزال باشن بهتره .

مهدی

چرا درباره وظایف یا بهتر بشه گفت همکاری شریک جنسی صحبتی به میون نیومده؟
فرد معتاد به خودی خود تحت فشارهای روانی مختلف هست و این مسئله میشه قوز بالای قوز.
بنظرم بهتره که شریک جنسی فرد معتاد هم در این مرحله به کمک ایشون بیاد و با همدلی و همراهی روند بهبودی رو برای اون فرد تسریع کنه.

اکبر

این حاجی ما هم مشکل دار شده بعد از ترک یکسره براش داریم اسپری میگیرم ولی جواب نمیده چیکار کنیم براش

زهرا

شوهر من زود انزال نشده یه نظرم ولی خیلی توهم‌زودانزالی داره واقعا همه بعد از ترک زود انزال میشن مگه؟!

عباس

ببخشید میگن قرص بعد از یه مدتی باعث میشه میل جنسی خاموش شه واقعیه؟ اینقدر دروغ شنیدیم نمی‌دونیم چی رو باور کنیم

ساناز

به نظر من نه اسپری خوبه و نه قرص و هیچ داروی دیگه ای،فردبیمار و همسرش حتما باید به سکس تراپیست مراجعه کنند

محمد

از این جور مطالب که با صراحت درباره مشکلات جنسی صحبت کنه کمتر خوندم و برام جالب بود ممنون

ف

والا من قبل از ترکم به نظر خودم خیلی قهرمان نبودم تو سکس و این چیزا الان بدتر شدم برم قرص بگیرم تا زنم نذاشته بره

Farzad

سلام و درود
اکثر ما درک روشنی از یک رابطه جنسی منسجم و هدفمند نداریم چه معتاد چه غیر معتاد رابطه جنسی حتما نباید طولانی باشد بیشتر کیفیت مهمه اما در روند درمان بارها دیدیم بخاطر این مساله دوستان دچار ریزش و یا لغزش در مسیر بهبودی شده اند. روشنگری و درک هر دو طرف کمک میکند که یک دوست از این مساله خارج شود اما روند درمانی معمولا بین ۹ماه الی ا سال طول میکشد. این موارد که بدرستی اشاره شده راهکار صحیح است اما کامل نیست از دید من باید آموزش برای همسر یا شریک جنسی داشته باشیم با ایجاد امید این احساس گناه از فرد که تازه در مسیر بهبودی قرار گرفته دور خواهد شد .
مطالبتون بعضا خوب انتخاب میشه درود بر شما

Kaveh

دوستان به نظر من با یکم مطالعه و سرچ مطالب علمی درست همه ما میتونیم رفتار جنسی درست رو یاد بگیریم.
سه اصل مهم به نظر من باید توسط هر دو طرف کامل و با آگاهی رعایت بشه. احترام ، عشق و مراقبت از همدیگه سه اصل مهمه که به نظرم تمام اتفاق جنسی رو کاملا متفاوت میکنه و دیگه زمان کمیت اهمیتش و از دست میده و کیفیت و نشاط و خوشگذرونی و خوشحالی و داشتن یه خاطره قشنگ جاشو میگیره.

ر

ببخشید مشکل من بعد از ترک شوهرم زودانزالیش نیود راستش بعدش دیگه مثل قبل بهم محبت و توجه نمیکنه من فکر میکردم ترک کنه نازه بیشترم میشه واقعا موندم چرا اینطوری شد زندگیمون سرد شد چون منو نمیشناسین میتونم بگم حتی دیگه مثل قبل هم سکس نداریم یا اکر باشه مثل قبل قربون صدقه و حرفای اینجوری نیست میشه جواب منو بدید خواهش پیاماتون جواب نداره من میخوام ببینم چیکار کنم

بهزاد

زود انزالی فقط برای معتادانی که ترک کردن نیست و خیلی از مردها از این معضل رنج می برن. راهکارهایی هم که در این مطلب اومده برای همه مردها کاربرد داره

علی

سلام جامعه بیرون از خانه سبب این کار شده،،،باید محبتت را نسبت به همسر چند برابر کنید، ،وهمیشه درمقابل او زیبا وتمیز باشید،،واز رفتن به مکانهایی که جنس مخالف به صورت وفور وزیبا یافت میشود جدا خودداری کنید،،حتی نزدیکان درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *