ترک اعتیاد بدون خماری و بدن‌درد با تخت مدرن!(+عکس)

بسیاری از معتادان، رویای ترک اعتیاد بدون خماری را در سر می‌پرورانند و یکی از ابزارهایی که شاید بتواند از بدن درد و خماری آنها بکاهد یک تخت بیمارستانی مخصوص و پیشرفته است!

به گزارش ترک باما، تجهیزات پزشکی در حوزه های مختلفی تولید می‌شوند و روز به روز ابزارها و تجهیزات پیشرفته‌تری در اختیار بیماران قرار می‌گیرد تا رنج کمتری از بیماری خود تحمل کنند.

اگر اعتیاد را آن گونه که روانپزشکان و اعضای سازمان های مردم نهاد همچون انجمن معتادان  گمنام تعریف می‌کنند یک بیماری بدانیم، باید تجهیزات مخصوص درمان مبتلا به این بیماری نیز رشد و توسعه پیدا کنند. این درحالیست که کمتر ابزار و تجهیزاتی را در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی سراغ داریم که اختصاصا برای درمان معتادان طراحی شده باشد.

برای مثال دوران سم زدایی یکی از سخت ترین مراحل درمان و بهبودی از بیماری اعتیاد است اما تاکنون تجهیزاتی که بتواند دردهای خماری را کاهش دهد، تولید نشده است. حتی کلینیک هایی که مدعی ارائه خدمات هتلینگ و  لوکس و ترک اعتیاد بدون خماری هستند نیز تجهیزاتی که اختصاصا برای معتادان طراحی شده باشند، در اختیار ندارند.

با این مقدمه ، به سراغ بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی، داروسازی و صنایع وابسته می رویم که از سه شنبه هفته گذشته سوم خرداد تا جمعه ششم خرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

تخت ترک

در این نمایشگاه یک تخت بیمارستانی ویژه و خاص در معرض بازدید قرار گرفته بود که می‌توانست از بدن درد معتادان بکاهد. گرچه این تخت رویای ترک اعتیاد بدون خماری را تعبیر نمی کند و اصولا برای بیماران دیگری و با هدف دیگری طراحی و ساخته شده است اما بد نیست کلینیک های ترک اعتیاد هم به این تخت مجهز شوند و بدن دردها و تنش های بدنی معتادانی را که برای ترک مراجعه می کنند، با این تخت کاهش دهند.

شایان ذکر است؛ حباب های پلاستیکی بادی تعبیه شده روی این تخت می تواند به صورت هوشمندانه و بسته به حالت بیمار تغییر شکل دهد و درد و تنش بدنی بیمار را کاهش دهد.

تخت

تخت بیمارستانی

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

ناشناس

چقدر عالی! کجا تو ایران میشه از این تختا تهیه کرد؟

علی

ترک شیره و استخون درد هی دل غاقل این تخت که هیچی،تخت سلیمون هم تسکینش نمیده.ولی چه با تخت چه بی تخت تمام میشه

اکبر

سلام این خیلی خوبه ینی برای حاجی جواب میده بگیریم براش

علی

عجب تختی….. هوس کردم برم معتاد شم بعد ترک کنم رو این تخت

ستاره

چ باحاله
دلم خواست یکی داشته باشم ازش
برای ماساژ این چیزام خوبه فکر کنم

مریم

چقدر این تخت جلبه هزینه‌اش چقدره کاش برندش رو هم معرفی می‌کردین

سمانه

کااش زمانی که ادر بزرگم زنده بود این تختو میدیدم طفلک زخم بستر گرفت خیلی اذیت شد تا ااز دنیا بره

صحرا

اینکه هوشمند متوجه میشه کدوم قسمت از بدن بیمار بیشتر اذیته و کمکش میکنه کمتر اذیت شه عالیه واقعا

پژمان

حدس میزنم خیلی گرون باشه معتادا بخوان پول این چیزارو بدن ترجیح میدن برن بیشتر بزنن کیف کنن
که سختی بکشن بیشتر قدر سلامتیشوونو میدونن

اصلان

عجب چیزیه حال میده بجای تشک ازش استفاده کنی

پریسا

مرسی که اینقدر مطالبتون به روز و دقیقه

طاها

ایشالا همه همت کنن وگرنه ترک اعتیا بدون اینکارا هم امکانپذیره

جاهد

سلام خسته نباشید حقیقتش من معتاد نیستم ولی خانومم اصرار داره اعتیاده رو دارم حالا شما آدرس این تخت فروشیه رو میدی بگیریم ببینیم چیکار میتونیم بکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *