راهی برای ترک تریاک فوری با کمترین خماری هست؟

293 بازدید
0 دیدگاه

راهی برای ترک تریاک فوری با کمترین خماری هست؟

سلام

لطفا زود این سوالو جواب بدید . من دادگاه دارم تا 3 روز دیگه باید برم دادگاه. باید حتما تریاکو ترک کنم . روزی تقریبا 2 گرم مصرفمه به صورت کشیدنی. 33 سالمه. 10 ساله شایدم بیشتر که دارم میکشم.

ناشناس سوال پاسخ داده شده 2 خرداد 1401
1
0 دیدگاه

ترک تریاک فوری امکان نداره دوست گلم. باید یک هفته دردشو بکشی فکر‌ کردی زرنگی ولی مواد مخدر از تو خیلی زرنگ تره.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 2 خرداد 1401
0
0 دیدگاه

سلام دوست عزیز

مشکل شما الان اینه که می خواید در دادگاه قاضی نفهمه معتاد هستید یا اگر محکوم به بازداشت و زندان شدید بدون ترس از خماری برید زندان. متاسفانه باید بگم مشکل شما راه حل فوری نداره. شما 10 سال مصرف کردی و دو – سه روزه نمی تونی ترک کنی. قاضی ها هم معمولا باهوش تر از این هستن که فرق یک آدم سالمو از یک آدمی که 10 ساله عمل داره متوجه نشن.

با 10 سال مصرف و 2 گرم روزانه که الان داری میزنی فقط می تونی در کوتاه مدت داروهایی مثل متادون و بوپرونورفین جایگزین تریاک کنی که خود این داروها به شدت اعتیادآور هستن. این اصلا اسمش ترک اعتیاد نیست و من با تجربه 8 سال پاکی چنین چیزی توصیه نمی کنم.

اگر خواستی واقعا اعتیادتو ترک کنی با این مقدار مصرفی که داری و سابقه اعتیاد 10 ساله ت ، 2 هفته حداقل برای سم زدایی‌ت لازمه و بعدشم باید در جلسات گروه درمانی انجمن معتادان گمنام شرکت کنی. دنبال راه های میان بر و فوری نباش چون در ترک اعتیاد چنین راه هایی وجود نداره. هر کسی که پاکه درد خماری رو تحمل کرده و سال ها هم زحمت کشیده برای پاکیش . شما هم می تونی و باید زودتر شروع کنی. موفق باشی

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 24 اردیبهشت 1401
1
پاسخ خود را بنویسید