قتل زن معتاد در تهران ؛ اقدام شیطانی قاتل برای مخفی ماندن راز قتل

جسد زن جوانی به نام مهناز در حالی کشف شده که قاتل برای مخفی نگه داشتن راز این قتل دست به اقدامی شیطانی زده و جسد مقتول را قطعه قطعه کرده است.

به گزارش ترک باما، بازار گل محلاتی در شرق تهران برای بسیاری از ساکنان پایتخت مکانی آشناست که مناظر زیبای گیاهان و عطر گل ها را در ذهن آنها زنده می کند اما روز یکشنبه جسدی در نزدیکی بازار گل محلاتی پیدا شده که کسبه و مراجعان این بازار را شوکه کرده است!

جسدی که هر قطعه آن در یک گونی و در نقطه ای جداگانه کشف شده متعلق به زنی جوان به نام مهناز است که بر اساس اخبار رسانه ها زندگی پرحاشیه ای داشته است. طبق اعلام پلیس مهناز سوابق کیفری بابت اعتیاد و حمل مواد در کارنامه خود دارد.

جسدی که تنه و سر پا و دست آن از هم جدا شده است!

طبق خبری که رکنا از این ماجرا منتشر کرده جسد این زن را مأموران کلانتری 160 خزانه کشف کرده اند. وقتی بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه قتل به محل کشف جسد رسیده اند با قطعه ای از تن زن جوان داخل گونی مواجه شده‌اند.

کارشناسان پزشکی قانونی در تحقیقات مقدماتی خود اعلام کردند مدت زیادی از وقوع این قتل نگذشته و زن جوان حدود 24ساعت قبل به قتل رسیده است. ساعاتی بعد پاهای مقتول هم کنار بازارگل محلاتی کشف شد و  دقایقی بعد نیز خبر رسید که دست‌ها و سر مقتول در حالی که در گونی قرار داده شده بود، در همان حوالی پیدا شده است.

به این ترتیب قاتل با انجام یک اقدام شیطانی و قطعه قطعه کردن جسد و رها کردن هر قطعه در مکانی جدا، سعی در مخفی کردن راز این قتل کرده است.

باز هم پای اعتیاد و مواد مخدر درمیان است

اولین نتایج به دست آمده از سوابق مقتول مشخص کرد که این زن جوان مهناز نام دارد و چند بار با اتهامات مرتبط با مواد مخدر مثل اعتیاد و حمل مواد مخدر بازداشت شده است. کارشناسان پزشکی قانونی نیز علت اولیه مرگ مهناز را شکستگی گردن تشخیص دادند.

همچنین پلیس با روشن شدن هویت مقتول به آدرس محل زندگی او دست پیدا کرد و مشخص شد مقتول ساکن یکی از محله های جنوبی تهران است.

تحقیقات از زندگی شخصی و خانواده مقتول نشان داد او مدتی قبل با مردی به نام بهمن نامزد کرده است. خانواده او به پلیس گفتند که آخرین بار مهناز برای دیدن بهمن خانه را ترک کرده است. به این ترتیب بهمن نامزد 40ساله مهناز آخرین نفری محسوب می شود که مهناز را زنده دیده است. با این توضیحات بهمن در مضان اتهام قتل قرار گرفت و برای بازجویی به پلیس آگاهی جلب شد.

به مهناز شک داشتم اما قاتل نیستم!

بهمن در بازجویی های مقدماتی قتل را انکار کرده است. وی درباره نحوه آشنایی خود با مهناز گفت: در یک میهمانی با مهناز آشنا شدم. به تدریج به او علاقه پیدا کردم و عاشقش شدم.علاقه من به مهناز کاملا روشن بود اما او به من توجه لازم را نشان نمی داد. مدام سرگرم گوشی موبایلش بود و همین که سرش دائم درگوشی بود موجب شد به او شک کنم.ضمنا بعد از مدتی متوجه شدم مهناز اعتیاد دارد و بخاطر این مساله با هم دچار اختلاف شدیم.

روز حادثه در خانه بهمن چه گذشت؟

روایت بهمن درباره آنچه روز حادثه اتفاق افتاد این است: آن روز مهناز به خانه‌ام آمد و چند ساعتی در خانه‌ام بود. سر مسائلی که از قبل اختلاف داشتیم دوباره جر و  بحث کردیم و مهناز از خانه من خارج شد. بعد از رفتنش از او خبری ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش رخ داده و در مرگ او هم هیچ نقشی ندارم.

پلیس می گوید با وجود آن که بهمن اتهام قتل را رد کرده اما مدارک و شواهد احتمال مشارکت او در این جنایت را جدی کرده است. به همین دلیل وی با قرار بازداشت موقت دراختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار داده شده تا تحقیقات و بازجویی های تخصصی تری از وی انجام شود.

مطالب و پرسش و پاسخ های پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

ت.کرمی

چرا کشتیش؟ کشتی چرا تیکه تیکه اش کردی؟ فقط یک مریض روحی میتونه به این کار فکر کنه و فقط ی روانی میتونه سوال دومو رو عملی کنه

امیر

این قطعه قطعه کردن هم مد شده گویا!!!
از انسان، پلیدتر هم وجود داره واقعا؟!

ناشناس

هر دم از این باغ بری می‌رسد

تازه تر از تازه تری می‌رسد

😔😔😔😔😔😔

علی

غم‌انگیز واقعا

منا

من شاید یکم قتل رو بتونم درک کنم ولی اینکه یکی رو بکشی بعد قطعه قطعه‌اش کنی به نظر باید یه قاتل بالفطره بای وگرنه نمیشه هیچ رقمه

یاور

طرف سابقه دار بوده بعد شوهرش میگه نمیدونستم اعتیاد داره بعضیا مرزای خالی بندی رو جابه جا کردن واقعا

دانیال

من نمیدونم چرا هر چی مطلب در مورد قتل زنان میخونم دنبال یه تجاوزم تو گوشه و کنار مطلبش میگردم ذهنم مشکل داره یا عادیه ؟!

بهزاد

چقدر وحشتناک، هر کاری بگی از این موجود دو پا بر میاد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *