نیش زنبور و عقرب برای رفع خماری خوبه؟

877 بازدید
0 دیدگاه

نیش زنبور و عقرب برای رفع خماری خوبه؟

یک نفر در قم میگه خماری رو با نیش زنبور و نیش عقرب خوب میکنه. اینو کسی امتحان کرده؟

محمد تقی سوال پاسخ داده شده
2
0 دیدگاه

درود

نه تنها در قم در بعضی شهرهای دیگه هم عده ای هستن که چنین ادعایی دارن. من خودم تجربه نکردم ولی یک نفر که هفته دوم ترک تریاکش بود و رفته بود برای پادرد پیش این افراد به من گفت نیش زنبور زرد رو ساق پام و قوزک پام زد ورم شدید کرد و سوزش داشت و اصلا راضی نبود از این کار

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد
2
شما در حال مشاهده 1 از 2 پاسخ هستید ، برای مشاهده همه پاسخ ها اینجا را کلیک کنید.
پاسخ خود را بنویسید