خواب آلودگی بخاطر مصرف قرص های اعصاب

313 بازدیدترک قرص خواب
0 دیدگاه

خواب آلودگی بخاطر مصرف قرص های اعصاب

با سلام و احترام

بنده مدتی است که داروی ضدافسردگی و وسواس مصرف می کنم منتها در هفته های اخیر به شدت خواب الوده شده به طوری که گاهی تمام روز را خواب هستم و اکثر روزها نیز دیر به محل کارم می رسم و وقتی هم که اینجا هستم همچنان خواب الوده و بی حوصله هستم، اصرارم برای قطع دارو به جایی نرسیده و دکتر عنوان کرده که دارو را نصف کنم اما من هم حوصله نصف کردن ندارم و درسته می خورم. می دانم که الان خیلی در تخصص شما نیست اما بهرحال یک نوع اعتیاد هست و من باید می پرسیدم.

مژده سوال پاسخ داده شده 9 اسفند 1401
0
0 دیدگاه

وسواس با دارو خوب نمیشه دوست عزیز. بیا جلسه وسواسی ها . توی گوگل سرچ کنی جلسه وسواسی های گمنام پیدا می کنی. سبک افکار و واکنش های شما باید عوض بشه و اینم با مشارکت در جلسات به تدریج اتفاق میفته. شما تا آخر عمر باید توی جلسات باشی . اولشم سخته و تا بهش عادت کنی طول میکشه ولی باید صبور باشی

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 9 اسفند 1401
6
0 دیدگاه

سلام

من واقعا متوجه این نشدم که شما چرا وقتی دکتر گفته دارو رو نصف کنید این کارو نکردید! چون حوصله نداشتید؟! شما دفعه بعد که رفتید پیش دکتر بگید یه بار دیگه گزارش دقیق بگیرن از وضعیت شما و احتمالا به تشخیص های تازه ای در مورد بیماری های روانی شما می رسن !

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 20 بهمن 1401
0
0 دیدگاه

سلام

بیماری وسواس که مطمئنا صرفا با این که بیمار دارو بخوره خوب نمیشه . وسواس زمینه های اضطرابی داره و اگه از نوع شدید باشه شاید یه مقدار دارو بتونه کمک کنه برای تثبیت شرایط بیمار اما حتما باید همراه با دارو روان درمانی و رفتار درمانی انجام بشه . افسردگی هم همین طوره. شما باید حتما روان درمانی بشید ضمنا باید در ارتباط نزدیک با روانپزشک خودتون باشید و به توجه به تغییراتی که در شما ایجاد میشه داروهاتون رو تغییر بدید. یعنی هر دستور دارویی که روانپزشک شما داد باید دقیقا انجام بدید وقتی دارویی رو نصف می کنه و شما همون دوز قبلی مصرف می کنید طبیعتا بدن شما نیازی به اون دوز دارو نداره و عوارضی مثل خواب آلودگی بیش از حد ایجاد میشه. اینم بدونید که وقتی روانپزشک دارویی تجویز می کنه معمولا 3 ماه طول می کشه که بتونه اثر این دارو رو ارزیابی کنه و وقتی قرار باشه دارویی رو هم کمتر کنه یا تغییر بده باید صبور باشید و معمولا این طوری نیست که مثلا در دو ماه متوالی داروها رو تغییر بدن یا کمتر کنن.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 14 بهمن 1401
0
پاسخ خود را بنویسید