بعد از سمزدایی تریاک هنوز درد دارم
بعد از سمزدایی تریاک هنوز درد دارم
بعد از 1 ماه که از ترکم گذشته هنوز پادرد دارم . تریاک مصرفم بوده 7 سال به صورت خوردنی . 45 سالمه . روزی حدود 3 -4 گرم می خوردم. چیکار کنم واسه پادرد؟
احد سوال پاسخ داده شده
بنام خدا
ترک اعتیاد به تریاک با درد فیزیکی همراه هست عموما بعد از یکی دو هفته عوارض گوارشی، دردهای عضلانی ادامه پیدا میکند ولی به مرور کم خواهد شد .از درمانهای سنتی دوش اب خنک ولی نه سرد و استفاده از اب خنک بروی موضعی که درد میکند خیلی کمک خواهد کرد .عموما از سه هفته بعد خیلی کمرنگ خواهد شد ولی ضعف و بی حالی ممکن هست تا مدتی همراه باشد.بهر حال تمام خواهد شد و به زندگی زیبای بازخواهید گشت که از ان لذت خواهید برد
phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد
