اعتیاد سحر قریشی به قرص ؛ ادعای تتلو برای کات با زیبای پرحاشیه

امیر حسین مقصودلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه در یک رشته استوری مملو از ناسزا و حرف های رکیک مدعی اعتیاد سحر قریشی به قرص شد و از پایان رابطه اش با او خبر داد.

به گزارش ترک باما، ماه عسل رابطه عاشقانه دو نفر از پرحاشیه ترین سلبریتی های ایرانی به پایان رسید و سحر قریشی و تتلو کات کردند! امیر حسین مقصودلو یا همان امیر تتلو در یک رشته استوری در پیج اینستاگرام خود، اعتیاد سحر قریشی به قرص ، مشروب خواری و رفتارهای ناهنجار او را علت دلزدگی‌اش از آخرین همسر و معشوقه‌اش که او را حاج خانم! می نامید، اعلام کرده است.

اوایل زمستان سال قبل بود که زمزمه های رابطه سحر قریشی و امیر تتلو سر زبان ها افتاد. بعد از مدت کوتاهی عکس هایی از خانم قریشی در ویلای تتلو در ترکیه منتشر شد که نشان می داد او در کنار تتلو به سر می برد. این دو سلبریتی – که هر یک هواداران فراوانی دارند و البته هواداران تتلو به مراتب بیشتر از طرفداران سحر قریشی هستند – اندکی بعد با انتشار عکس ها و فیلم های دو نفره در اینستاگرام رسما به ارتباط عاشقانه خود مهم تایید زدند.

سحر قریشی و تتلو

با وجود آن که همه چیز گل و بلبل به نظر می رسید و تتلو در آخرین کنسرت خود هم که اخیرا در استانبول برگزار شد چند بار به حضور حاج خانم! در کنسرت اشاره کرد، به تازه گی خبر رسید که این دو نفر به نقطه پایان رابطه خود رسیده اند.

 رونمایی تتلو از اعتیاد سحر قریشی به قرص

تتلو در استوری های خود، مدعی اعتیاد سحر قریشی به قرص شده و به اعتیاد خود هم اشاره کرده است. البته تتلو به نوع قرص مصرفی خانم قریشی اشاره ای نکرده است.

تتلو نوشته است؛ من نمی‌فهمم این زنا چشونه!! واقعا مشکل دارن!! من واقعا دوست ندارم این وضعیت رو! از همین الان مجرد بودن خودمو اعلام می کنم! خانم قریشی اعتیاد دارن راستش یه روز مواد بهشون نمیرسه یه جور دیگه میشن!! من خودمم معتادم بدتر از اون! لطفا خانواده ش بیان تحویلش بگیرن!

در ادامه استوری های امیر تتلو که به اختلاف و پایان رابطه با سحر قریشی اشاره کرده است را می خوانید با این توضیح که تتلو در این استوری ها مثل همه صحبت ها و نوشته های خود بارها از الفاظ رکیک استفاده کرده است که ممکن است موجب ناراحتی برخی مخاطبان شود.

استوری تتلو درباره اعتیاد سحر قریشی

استوری تتلو کات با سحر قریشی

کات سحر قریشی و امیر تتلو

شایان ذکر است عده ای معتقدند انتشار این استوری ها از سوی تتلو را نباید جدی گرفت چرا که هدف وی و سحر قریشی از این رابطه جلب توجه و افزایش دنبال کنندگان خود در اینستاگرام هستند و این بار نیز با این ترفند هدف خود را دنبال می کنند.

مشهورترین رابطه سحر قریشی قبل از تتلو

سحر قریشی بازیگر و مدل ایرانی متولد 1366 بوده و حواشی بسیاری در زندگی خود داشته است. پیش از تتلو او ازدواج ها و روابط دیگری نیز داشته که مشهورترین آنها با مهدی طارمی فوتبالیست سرشناس است.

سحر قریشی و مهدی

مهدی طارمی درباره ارتباطش با سحر قریشی گفته است: ما مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم.

وی درباره عکس‌های منتشر شده‌ از این رابطه نیز گفته است: متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود. اما من هیچ گله و شکایتی از کسی ندارم.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

ساناز

واقعا احمق بود خودشو خراب این تتلوی بی مغز کرد

اکبر

سلام اره واسه جلب توجه . حاجی ما هم وقتی قرص میزنه داد و بیداد می‌کنه بهش اهمیت بدن

مهسا

اینا همه ش بازیه برای من و شما که دنبال کننده های صفحاتشون بیشتر بشه، واقعا خوش به حالشون که دارن به هدفشون میرسن

م.ن

از مریم میرزاخانی به سحر قریشی و تتلو

بهزاد

بازی نخوریم، احتمالن یه پروژه‌ است این قضیه در کل که اینا فقط بازیگرانش هستن

سامیار

کلا دو تا مغز فندقی افتادن به هم دارن مارو بازیمیدن ما هم بازی میخوریم هر دوشون سر و ته یه کرباسن

ناشناس

چقدر جوانان ما حقیر وبیچاره شدن که اسطوره هاشون شدن امثال سحر قریشی وامیر تتلو……

سمیرا

باید از طرفدارهای اینها ترسید، مشتی خام و زودباور! که ممکنه خیلی کارها بکنند
امیدوارم این اتفاق خیلی بولد نشه

سارا

من اصلا کاری به تتلو ندارم این دختره چجوری شب این تتلو رو میبینی سکته نمیکنه از ترس خیلی وحشتناکه بخدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *