با معتادان جنسی باید چطور رفتار کنیم؟

1.22K بازدید
0 دیدگاه

با معتادان جنسی باید چطور رفتار کنیم؟

یک جوانک 24 – 25 ساله در محل کار به من که 30 ساله هستم و هیچ تناسبی از نظر شعور و شان اجتماعی با ایشان ندارم به صراحت و با وقاحت می گوید من به شما کراش دارم. وقتی با پاسخ منفی من مواجه می شود به من می گوید باید به روانپزشک مراجعه کنم! با چنین معتاد جنسی باید چطور برخورد کنم؟

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 7 اردیبهشت 1401
3
0 دیدگاه

سلام چون از اصطلاح معتاد جنسی استفاده کردید بد نیست اینو بگم که طبق تعریفی که SA – Sexaholics Anonymous انجمن معتادان جنسی گمنام – از اعضای خود ارائه می‌کند معتاد جنسی فردیست که نمی تواند وسوسه شهوت رو در خود متوقف کند و این وسوسه به صورت فزاینده‌ای او را به سمت رفتارهای غیرارادی و اجباری سوق می‌دهد.

اگر شما این آقای جوان را به عنوان معتاد جنسی به رسمیت بشناسید به این معنی است که بر رفتارهایی که پیامد وسوسه و احساس شهوت در ایشون ایجاد میشه کنترلی نداره و وقتی وسوسه ها در این فرد فعال میشه به رفتارهای اجباری دست میزنه مثلا همین حرفی که به شما زدن و گفتن به شما کراش دارن. ضمنا وقتی یک نفر معتاد جنسی باشه محل کار یا جای دیگه براش تفاوتی نداره چون همون طور که گفتم وقتی وسوسه ها در این فرد اکتیو میشه هیچ تفاوتی نداره در چه موقعیت و مکانی باشه.

توصیه منم به شما اینه که همیشه از این فرد فاصله امن داشته باشید و از رفتارها و حرکات خاص زنانه که ایشون رو تحریک و وسوسه می کنه خودداری کنید.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 27 فروردین 1401
1
شما در حال مشاهده 1 از 7 پاسخ هستید ، برای مشاهده همه پاسخ ها اینجا را کلیک کنید.
پاسخ خود را بنویسید