ترک شیره خوراکی

503 بازدیدترک تریاکترک شیره
0 دیدگاه

ترک شیره خوراکی

با سلام

یه خانم ۲۲ ساله که چند ساله شیره میخوره، روزی ۵ وعده هر وعده ۱ گرم، میانگین روزی ۵ تا ۶ گرم شیره خیلی قوی میخوره، مدتیه میگه یه روشی هست برای ترک، سم زدایی سریع UROD

، به گفته خودش چند نفر از دوستانش با این روش به راحتی ترک کردن، بدون درد و خماری، میگه یک روزه انجام میشه، آمپولی هست که مورفین رو در بدن خشک میکنه. البته چند مرحله داره، مثلا هر دو ماه یکبار باید دوباره رفت کلنیک این آمپول رو زد، من اطلاع بیشتری ندارم، از دوستان خواهش میکنم اگه کسی درباره سم زدایی UROD یا روش هایی شبیه این اطلاعی یا تجربه ای داره لطفا منو راهنمایی کنه، آیا کلنیک هایی که ادعا میکنن با این روش یک روزه یا چند روزه سم زدایی میکنن و طرف بدون درد و خماری میتونه ترک کنه واقعیت داره یا نه؟

ممنون میشم فقط در مورد این روش اطلاع رسانی کنید

درضمن این خانم از بیماری های روحی روانی شدیدی رنج میبره و سابقه افسردگی هم داره و بسیار پرخاشگره.

سپاس

(شایان ذکر است در صورت نیاز به مشاوره ترک اعتیاد می توانید علاوه بر جستجو در بخش پرسش و پاسخ یا بخش مجله بهبودی و خواندن تجربیاتی که درباره بهبودی از اعتیاد در این بخش ها وجود دارد، با شماره 09194085047 تماس بگیرید یا پیامک بزنید. نکته قابل توجه این که مشاوره رایگان است)

شمال سوال پاسخ داده شده 7 بهمن 1401
25
0 دیدگاه

سلام و درود به دوستی که سوال را مطرح کرده و دوست دیگری که تجربه خود را بیان کرده و تمام کسانی که خود یا اطرافیانشان از بیماری اعتیاد رنج می برند و این مطلب را می خوانند. تجربه ای که من می خوام بگم از این بابت هست که 12 سال پاکی از مواد مخدر دارم و در زمان اعتیادم همه انواع روش های سم زدایی از مامان درمانی و ترک یابویی گرفته تا هیات درمانی و کپسولای دتای هندی و سمزدایی یو ار دی و فوق سریع و خلاصه همه چیو امتحان کردم.

من می خوام اینو تاکید کنم این خانم 22 ساله خیلی جوان هست و هیچ نیازی به روش فوق سریع برای سم زدایی ایشان نیست. بدن این خانم به علت جوانی طاقت سم زدایی عادی را داره. توصیه من اینه که در یک مرکز ترک اعتیاد به مدت 21 روز تحت مراقبت باشه و اعتیادشو بدون نیاز به UROD ترک کنه. عوارض خماری ش رو هم در همون مرکز می تونن کمکش کنن تا حدی قابل تحمل تر بشه.

توجه کنید که گفتم می تونن کمکش کنن قابل تحمل تر بشه ولی این که ادعا می کنن روش فوق سری خماری نداره دروغی بیش نیست و این دروغا رو باور نکنید. هر کس که ترک کرده یه مقدار سختی و خماری و بیخوابی و کلافگی و درد پا و … این چیزا رو تحمل کرده و هیچکس هم تا جایی که من دیدم از خماری نمُرده هر معتادی که مُرده از اوردز و مصرف بیش از حد مُرده.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 7 بهمن 1401
0
شما در حال مشاهده 1 از 2 پاسخ هستید ، برای مشاهده همه پاسخ ها اینجا را کلیک کنید.
پاسخ خود را بنویسید