ترک شیره خوراکی

479 بازدیدترک تریاکترک شیره
0 دیدگاه

ترک شیره خوراکی

با سلام

یه خانم ۲۲ ساله که چند ساله شیره میخوره، روزی ۵ وعده هر وعده ۱ گرم، میانگین روزی ۵ تا ۶ گرم شیره خیلی قوی میخوره، مدتیه میگه یه روشی هست برای ترک، سم زدایی سریع UROD

، به گفته خودش چند نفر از دوستانش با این روش به راحتی ترک کردن، بدون درد و خماری، میگه یک روزه انجام میشه، آمپولی هست که مورفین رو در بدن خشک میکنه. البته چند مرحله داره، مثلا هر دو ماه یکبار باید دوباره رفت کلنیک این آمپول رو زد، من اطلاع بیشتری ندارم، از دوستان خواهش میکنم اگه کسی درباره سم زدایی UROD یا روش هایی شبیه این اطلاعی یا تجربه ای داره لطفا منو راهنمایی کنه، آیا کلنیک هایی که ادعا میکنن با این روش یک روزه یا چند روزه سم زدایی میکنن و طرف بدون درد و خماری میتونه ترک کنه واقعیت داره یا نه؟

ممنون میشم فقط در مورد این روش اطلاع رسانی کنید

درضمن این خانم از بیماری های روحی روانی شدیدی رنج میبره و سابقه افسردگی هم داره و بسیار پرخاشگره.

سپاس

(شایان ذکر است در صورت نیاز به مشاوره ترک اعتیاد می توانید علاوه بر جستجو در بخش پرسش و پاسخ یا بخش مجله بهبودی و خواندن تجربیاتی که درباره بهبودی از اعتیاد در این بخش ها وجود دارد، با شماره 09194085047 تماس بگیرید یا پیامک بزنید. نکته قابل توجه این که مشاوره رایگان است)

شمال سوال پاسخ داده شده 7 بهمن 1401
25
0 دیدگاه

سلام خدمت شما دوست عزیز

من به عنوان یک معتاد به شیره که 14 سال تمام به این ماده مخدر اعتیاد داشتم و تا امروز – 24 دی ماه 1401 –  تونستم بیشتر از  11 سال و 5 ماه  پاک بمونم خدمت شما تجربه خودمو میگم. به دوستتون – همون خانوم 22 ساله که روزی 6 گرم شیره می خوره –  بگید چیزی به نام ترک اعتیاد سریع یا ترک اعتیاد فوری نداریم.

اینا همه ش تبلیغاته برای سرکیسه کردن معتادا. همون طور که خودشم اشاره کرده یه روشی برای سم زدایی سریع داریم که به عنوان UROD شناخته میشه . یادتون باشه که سم زدایی به هر روشی که انجام بشه فقط بخش اول یا قدم مقدماتی برای ترک اعتیاد به شمار میره. یعنی سم زدایی فقط جسم بیمار رو از مواد پاک می کنه ولی روان بیمار باید سال ها تحت درمان های مختلف مثل روان درمانی و گروه درمانی باشه تا بهبود پیدا کنه.

در مورد سم زدایی سریع به روش UROD هم باید بگم من این روش را دوبار تجربه کردم. اون وقتا می گفتن خون معتادو با این روش عوض می کنن و دیگه اصلا لغزش نمی کنه.  در هر دو بار در یک کلینیک منو حدود 16 ساعت بیهوش کردن و به وسیله چند تا سرم مواد خنثی کننده مورفین به من تزریق کردن. گفتن باید یک نفر هم همراه داشته باشم. بعد از به هوش اومدن وضعیت خیلی خیلی بدی داشتم و خیلی خمار بودم. در خواب و بیهوشی که بودم تشنج کرده بودم و خماری پس داده بودم و – بی ادبی منو ببخشید – خودمو خراب کرده بودم .

به من گفتن با داروهای مخصوص شما رو بیهوش می کنیم ولی من نفهمیدم با چی منو بیهوش کرده بودن که تا چند روز سرگیجه و سردرد داشتم. خلاصه کنم در هر دو بار به فاصله کمتر از دو هفته مجددا مصرف کردم . این روش سم زدایی سریع باید در کلینیک های مجهز و زیر نظر پزشک متخصص انجام بشه ولی در ایران بیشتر کسانی که این روش رو انجام میدن پزشک ها عمومی هستن و بدون هیچ تخصصی در بیهوشی یا ترک اعتیاد این کارو انجام میدن و جز یه مقدار خماری کشیدن ثمری برای معتاد نداره. این تجربه من بود و به هیچکس توصیه نمی کنم با UROD سم زدایی کنه.

یک موضوع دیگه رو هم بهتره بگم و اونم اینه که سم زدایی فقط اولین قدم برای ترک اعتیاده و اگه کسی می خواد واقعا رهایی رو تجربه کنه و سال های طولانی تا آخر عمر پاک بمونه باید در جلسات NA شرکت کنه. این جلسه ها توی همه شهرها در فرهنگسراها هست و به صورت کلاس های رایگان در اختیار همه است.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 7 بهمن 1401
9
شما در حال مشاهده 1 از 2 پاسخ هستید ، برای مشاهده همه پاسخ ها اینجا را کلیک کنید.
پاسخ خود را بنویسید