ترک اعتیاد سالمندان باعث نمیشه دیابت بگیرن؟

417 بازدیدترک اعتیاد سالمندان
0 دیدگاه

ترک اعتیاد سالمندان باعث نمیشه دیابت بگیرن؟

سلام

من مطالب شما درباره ترک اعتیاد سالمندان رو با دقت خوندم. بخاطر این که از تجربه واقعی و زنده نوشته شده بود خیلی جالب بود. منتظر ادامه ماجرا هستم که بدونم مراحل بعدی ترک اعتیاد معتاد سالمندی که ظاهرا پدر یکی از نویسندگان سایت بوده چطور پیش رفته. من خودم فرزند کسی هستم که اعتیاد داره و پدر من 61 سالشه. آدم خیلی خودرای و حرف گوش نکنیه . دار و ندار خودشو در 5 – 6 سال اخیر با خود رایی و لجاجت از دست داده ولی خم به ابرو نمیاره. در کاری که همه بهش گفتن سرمایه گذاری نکن پول گذاشت و 2 تا خونه فروخت برای این شراکت و نهایتا با ضرر سنگین اومد بیرون. یک حقوق بازنشستگی داره البته . مواد مخدری که مصرف می کنه تریاک و به صورت کشیدنی هست. مادرم بخاطر همین مصرف کننده بودن پدر افسرده شده و مشکل ریوی و قلبی پیدا کرده . خود پدرمم دیابت و مشکل کبدی داره. من یکی از مقالات شما درباره ترک اعتیاد سالمندان را دادم به پدرم خوند و علاقه نشون داد به ترک اما می ترسه از این که ترک کنه و دیابتش خیلی شدید بشه. لطفا تجربه ای اگه در این باره هم دارید بنویسید.

تابش سوال پاسخ داده شده 15 خرداد 1401
1
0 دیدگاه

درود

بعد از ترک اعتیاد سالمندان به تریاک و شیره قطعا یه مقدار قندشون میره بالا اما نگران نباشید چون با دارو قابل کنترله . مهم تر از دارو اینه که درک کنن دیگه تریاکی نیستن و دائم چای نبات و عسل و گرمی جات نخورن. عموی من بعد از ترک تریاک قندش رفت تا 380 ولی وقتی مصرف قند و نبات و شیرینی جاتشو کم کرد با روزی 2 تا قرص متفورمین قندش میزون شد. اصلنم اهل ورزش نیست و به زور تا نونوایی میره وگرنه اگر پیاده روی کنه همون 2 تا قرصم احتمالا لازم نداره. معتادی که ترک می کنه باید دیگه اون سبک زندگی که هر دقیقه چای نبات تو دستش بود فراموش کنه.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 15 خرداد 1401
0
0 دیدگاه

سلام دوست عزیز

پدر من تقریبا هم سن پدر شما بود و اعتیادشو ترک کرد. تریاک می کشید. بعد از ترک اعتیاد قندش از 120 رفت تا 220 ولی با پرهیز و پیاده روی برگشت روی 120 . پدر شما اگر دیابت نوع 2 داشته باشه بعد از ترک تریاک هم با پیاده روی و پرهیز می تونه دیابتشو کنترل کنه.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 14 خرداد 1401
0
پاسخ خود را بنویسید