بهترین راه برای ترک هروئین با متادون چیست

468 بازدیدترک متادونترک هرویین
0 دیدگاه

بهترین راه برای ترک هروئین با متادون چیست

برای ترک هرویین با متادون چیست و چکاری بهتر هست انجام بدهیم مواد خوراکی که بهتر بشه ترک را انجام داد وچه کارهای باید صورت گرفت؟

مهدی جان سوال پاسخ داده شده 20 بهمن 1401
7
0 دیدگاه

سلام آقا مهدی

منم اعتیاد به هروئین داشتم و با (مت) یا همون (متادون) ترک کردم . اسمم هم اتفاقا مهدی هست و هم اسم شما هستم. خیلی باید اراده داشته باشی و خانواده ات هم باید کمک کنن. چون به هر حال خماری رو باید یه مقدار تحمل کنی و بی خوابی و بدن درد خواهی داشت. من روزی 3 گرم مصرفم بود تقریبا. روزی که خواستم ترک کنم از بچه های انجمن ان ای راهکار گرفتم اونایی که هرویینو ترک کرده بودن گفتن از همون روز اولی که می خوای ترک کنی باید 10 سی سی متادون ساعت 10 صبح حدودا بخوری و دیگه نخوری تا فردا صبحش که دوباره 10 سی سی بخوری. 3 روز همین روال 10 سی سی صبح ساعت 10 خوردم و خماری هم خیلی کم اذیتم کرد. بعد از 3 روز متادونو کمتر کردم و نصفش کردم . سه روزم 5 سی سی خوردم و این سه روز خماری رو قشنگ حس می کردم و شبا نمی تونستم بخوابم و بدنم گرم و سرد میشد و خماری پس می دادم. بعد از سه روز دوباره متادونو کم کردم و اومدم روی 2 سی سی . یک هفته روی این 2 سی سی موندم و بعدش قطع کردم . اون هفته ای که 2 سی سی می خوردم خماری داشتم و بعدشم باز دو هفته خماری داشتم. این کاری بود که من کردم و برادرمم که به کارای پرستاری وارده و بلده آمپول و سرم بزنه مرتب میومد بهم سر می زد و شبا پیش من بود. از نظر بدنی خیلی تحلیل رفتم بخاطر خماری و دو بارم منو برد دکتر و سرم و امپول ویتامین (نوروبین ) زدم. دیگه از  خماریش نمی گم چون بیخود ترس ایجاد می کنه و شما باید این ترس رو بذاری کنار. از همه چی بیشتر بی خوابی منو اذیت می کرد که تقریبا 20 روز طول کشید و بعد از قطع مصرف شاید شبای اولش شبی 20 دقیقه هم نمی خوابیدم. من این طوری ترک کردم توی خونه و بعد از این که مت رو قطع کردم هیچ قرصی نخوردم و هیچ دارویی نخوردم. خماری هم کشیدم و سختی هم کشیدم ولی دیگه خسته شده بودم و این درد و خماری برام شیرین بود و به هیچ وجه حاضر نبودم و نیستم برگردم به مصرف هرویین لعنتی که از هست و نیست منو ساقط کرد. الان خدا رو شکر 2 سال و 7 ماهه پاکم  و جلسات ان ای میرم . از نظر غذا در دوران ترک چون خمار میشی زیاد اشتها نداری ولی بعد از این که ترک کردی و بدنت پاک شد اشتهاتم باز میشه. غذاهای سرد مثل گوشت مرغ خواستی بخوری حتما یه مقدار پودر زنجبیل و فلفل سیاه بهش اضافه کن. ماست و شیر در مدت خماری بهتره نخوری. خرما بخور. میوه جاتی که با معده ت سازگاره بخور. اگه وسعت میرسه آبگوشت با گوشت گوسفندی برات خوبه. اما یادت باشه تغذیه باعث نمیشه خمار نشی. بهترین غذا رو هم که بخوری باز باید خماری رو پس بدی. پس خودتو محکم بگیر که در برابر خماری کم نیاری.

ایشالله که تو هم ترک کنی و پاک بشی

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 20 بهمن 1401
1
0 دیدگاه

سلام دوست همدرد

من هرویین ترک کردم بدون هیچ دارویی . سن و سالمم کم نبود . من در 50 سالگی ترک کردم. البته دو روز توی خونه موندم دیگه بی طاقت بودم و می خواستم برم دوا رو بگیرم از یه طرفم از اعتیاد خسته بودم نهایتا یکی از فامیلا که موفق شدن ترک کنه زنگ زدم گفتم خیلی خمار شدم و نمی تونم گفت میام می برمت کمپ اونجا بهتر میگذره خماری بهت. من برخلاف میلم و با کلی ترس و لرز و حال خراب رفتم کمپ. اونجا بهم کمک کردن و منو ماساژ میدادن و شبا هم 5 شب با سرنگ یه چیزی می ریختن ته حلقم که می گفتن متادون بوده ولی از شب پنجم دیگه اونم بهم ندادن. آخرشم گفتن هیچی نبوده و آب می ریختیم ته حلقت که بهت تلقین بشه و فکر کنی یه چیزی بهت دادیم. قصه رو نمی خوام برات طولانی کنم یه مقدار خماری و سیم کشی بدن و تب و لرز و بی خوابی کشیدم ولی ارزششو داشت. بزرگترین ترس ما معتادا ترس از خماریه در صورتی که این ترس خیلی پوچه. به نظرم اگه میخای ترک کنی برو یه تحقیقی بکن راجع به کمپای خوبی که در شهرتون هست و برو کمپ اونجا ترک کن. توی خونه هم ترک شدنیه ولی توی کمپ بهتره. درباره مصرف متادون برای ترک هرویینم من واقعا نمی دونم چی باید بگم چون دست خودم نبود و توی کمپ با سرنگ می ریختن ته حلقم بعدشم که کلا گفتن مت نبود و آب بود! اما شنیدم متادون اگه زیادتر از ظرفیت بدنت بخوری خطرناکه و باید با حواس جمع مصرف کنی. این طوری نیست که راحت مثل شربت سینه بخوری . حتما حتما در موردش مشورت کن و اگه بهت میگن مثلا 10 سی سی بخور تو سرخود بیشترش نکن.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 20 بهمن 1401
2
0 دیدگاه

دوست عزیز اگه مصرفت بالاست و سن و سالی ازت گذشته مثلا بالای 50 سال هستی، بهتره برای ترک سر خود متادون نخوری. برو پرس و جو کن یه کمپ پیدا کن که خوشنام باشه . می تونی بری اطراف خونه ت ببینی کجا جلسه na هست. اونجا از بچه های انجمن سوال کنی بهت میگن بهتره کدوم کمپ بری. وقتی هم رفتی کمپ راست و حسینی بگو چقدر مصرف می کنی اگه لازم باشه بهت متادون میدن اگرم لازم نباشه نمیدن. متادون نقل و نبات نیست که خودت بخوری. خیلیا خواستن ترک کنن با متادون ولی به همون متادون معتاد شدن. از خماری هم حق داری بترسی ولی نذار این ترس جلوتو بگیره . از خدا کمک بخواه و یه یا علی بگو و شروع کن . همه ما که ترک کردیم این خماری رو گذروندیم و طاقت آوردیم دلیل نداره شما نتونی. غذا آنچنان مهم نیست چی بخوری هر چی در وسعت هست همونو تهیه کن و بخور. دوست اولی درست گفت بهتره غذاهایی که طبع سرد داره نخوری یا اگرم می خوری یه مقدار نعنا یا سیاه دونه یا فلفل اضافه کنی که سردی نکنه. برات دعا می کنیم ایشالله این خماری رو بگذرونی و در جلسات na بیای

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 20 بهمن 1401
4
پاسخ خود را بنویسید