اعتیاد به ادامس

362 بازدیدترک اعتیاد خانم ها
0 دیدگاه

اعتیاد به ادامس

سلام

شاید به نظرتان خنده دار باشد اما به ادامس معتاد هستم و چهار ساعت 5 بسته ادامس رو جویده و تف کرده ام. انقدر این کار رو انجام دادم که فکم درد می کند و گوش هایم تیر می کشد اما کماکان به این حالت ادامه میدم. از شما درخواست کمک دارم اگه کسی در این مورد راهکاری داره بگه

بچ سوال پاسخ داده شده 20 بهمن 1401
0
0 دیدگاه

سلام . عادت یا اعتیاد به آدامس جویدن به این شدت نشانه دو تا مشکل می تونه باشه. اول این که سطح استرس و ترس های شما خیلی بالاست و باید برای آرامش خودتون یه فکری بکنید. دوم این که اگه شیرینی آدامس براتون جذابه و بعد از این که شیرینی از بین رفت یه آدامس دیگه می خورید احتمالا اختلالاتی در عملکرد کبد شما وجود داره و تمایل به خوردن مواد قندی دارید. بنابراین باید یه آزمایش بدید که مشخص بشه مشکل کبد شما چیه و اگه مشکلی باشه درمانش کنید.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 14 بهمن 1401
0
0 دیدگاه

سلام

شما اعتیاد به آدامس ندارید با بهتره بگم فقط اعتیاد به آدامس ندارید. شما مطمئنا مسائل روانی دیگه ای دارید که خودشو به صورت اعتیاد به جویدن نشون میده. من فکر می کنم یک معاینه دقیق می تونه تعیین کنه شما چه مسائلی دارید. مثلا حدس من اینه که شما اختلال خوردن یا همون پرخوری اجباری (اعتیاد به خوردن) داشته باشید. اگر سیگاری باشید یک سیگاری خستگی ناپذیر محسوب میشید. ممکنه در دوران نوزادی تثبیت مقعدی نشده باشید و دیرتر یا زودتر از موعد از شیر مادر گرفته شده باشید. آرامش پیدا کردن از جویدن یا بلعیدن یا مکیدن می تونه نشونه عدم تثبیت مقعدی باشه که توضیحش خیلی مفصله و جاش اینجا نیست یعنی از حوصله من خارج هست. توصیه من اینه که با یک مشاور روانشناس یا روانپزشک قوی و با تجربه کار کنید و مسائل روانی خودتونو حل کنید.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 20 بهمن 1401
0
پاسخ خود را بنویسید