کمپ ترک اعتیاد به قتلگاه یک مددجو تبدیل شد

بر اساس نظر پزشک قانونی گرگان یک معتاد خواهان بهبودی که برای سمزدایی روانه کمپ ترک اعتیاد شده بود در این مکان به قتل رسیده است.

به گزارش ترک باما این ماجرا به زمستان  سال گذشته باز می گردد. بنا با اعلام رسانه‌های محلی یک معتاد خواهان بهبودی، دی ماه 1400 در گرگان به مرکز درمان اعتیاد مراجعه می کند. در این کمپ‌ترک اعتیاد به دلایل نامعلوم بین کارکنان کمپ و این مددجو درگیری رخ می دهد. این فرد ضمن این زد و خورد فوت می‌کند.

با شکایت خانواده فرد فوت شده مسئولان کمپ ترک اعتیاد مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند و تمام ابعاد این حادثه توسط کارآگاهان جنایی بررسی می‌شود. بازپرس پرونده هم در همان ابتدای تشکیل پرونده قضایی در این کمپ حضور می یابد و ضمن بازجویی از شاهدان، اظهارات آنها و مسئولان کمپ ترک اعتیاد را دریافت و ثبت می‌کند.

با توجه به مجهز بودن این کمپ به دوربین مداربسته ، حافظه دوربین های کمپ هم برای بررسی و بازیابی در اختیار ماموران پلیس جنایی قرار می گیرد.

در نهایت مسئولیت گشایش راز فوت این جوان به پزشکی قانونی سپرده می‌شود. پزشکی قانونی باید با بررسی های تخصصی تعیین می کرد علت دقیق مرگ  این جوان چه بوده است.

دلیل ایست قلبی مددجوی مقتول در کمپ ترک اعتیاد چه بود؟

امروز باشگاه خبرنگاران جوان از اظهار نظر دادستان‌ گرگان درباره این پرونده خبر داد. دادستان گرگان بیان کرد: بررسی های پزشکی قانونی علت تامه فوت این معتاد خواهان بهبودی در کمپ‌ترک اعتیاد مذکور را ایست قلبی شوکی ناشی از فشار به عناصر حیاتی گردن اعلام کرده است.

وی این را هم گفته که پزشک قانونی صدمات بدنی به فرد متوفی را نیز مورد تایید قرار داده است.

آقای دادستان افزود: با توجه به اعلام‌ نظر صریح پزشکی قانونی درباره علت تامه فوت این فرد، دو نفر از کارکنان کمپ ترک اعتیاد مذکور که پیش از این به ضرب و جرح و درگیری با این مددجو اقرار کرده بودند با صدور قرار، بازداشت و روانه زندان شدند.

وی همچنین بیان کرد: تحقیقات این پرونده نیز انجام شده و با توجه به اعلام نظر پزشکی قانونی به زودی کیفرخواست متهمان صادر خواهد شد.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

مسعود

بیچاره مددجو هایی که به اینگونه افراد پناه میارن، اونها مریضن، حالات روحیشون دست خودشون نیست، دیگه نباید باهاشون کل کل کرد ک دعوا راه انداخت.
بنظرم تمام کارکنان این مراکز باید یک دوره مشاوره و مدیریت بحران ببینن که این اتفاقا دیگه نیوفته

محسن شاهملکی

می بایست در صدور مجوز کلینیک های ترک اعتیاد دقت و بررسی بیشتری صورت گیرد

علی

خدا رحمتش کنه

ناشناس

حالا چه اصراری به ترک هست؟!

بیگبیز

خیلی دردناکه

علی

کمپ هم چه دردسرهایی داره ها . یه کمپ خوب یا خیلی گرونه یا گیر نمیاد . من که میترسم برم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *