کمپ ترک اعتیاد به‌جای بزرگداشت؛ عاقبت خانم فوتبالیست تیم ملی!

یک زن فوتبالیست ملی پوش با اقرار به سوء مصرف مشروبات الکلی و اعتیاد به الکل به جای حضور در مراسم بزرگداشت خود روانه کمپ ترک اعتیاد شد.

بیماری اعتیاد تفاوتی بین زن و مرد و ورزشکار و غیر ورزشکار قائل نیست. هر کس تصور کند می تواند یک مصرف‌کننده موفق باشد باید به سرنوشت ورزشکاران بزرگی که بر اثر اعتیاد از پا درآمدند نگاهی بیندازد.

برخی افراد تصور می کنند الکل یک ماده اعتیادآور نیست. این باور خصوصا در کشور ما بسیاری افراد را به مصرف مشروبات الکلی سوق می دهد. این درحالیست که الکل و مشروبات الکلی از قدرت اعتیادآوری بسیار بالایی برخوردارند. قدرت اعتیادآوری الکل به حدی بالاست که حتی ورزشکاران حرفه ای نیز در برابر اعتیاد به الکل ناتوانند.

عجز در برابر اعتیاد به الکل اخیرا یک خانم ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال زنان آمریکا را گرفته‌است. وی که «هوپ سولو» نام دارد اخیرا به دلیل انجام اعمال مجرمانه تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی دستگیر شده است.

خانم سولو یک چهره بسیار مشهور ورزشی است و دستکش طلایی بهترین دروازه بان جهان را نیز از آن خود کرده است. با این حال او یک زن جنجالی نیز به شمار می رود که برای مثال مدعی شده رئیس سابق فیفا او را مورد آزار جنسی قرار داده است. وی همچنین در یک مصاحبه هم‌تیمی‌های خود را نیز متهم کرده که می خواسته‌اند بدنش را لمس کنند!

کمپ ترک اعتیاد زنان

مراسم بزرگداشت مرا لغو کنید چون باید به کمپ ترک اعتیاد بروم!

خانم سولو با انتشار متنی نوشته است که برای درمان مشکل اعتیاد به الکل به صورت داوطلبانه در یک کمپ ترک اعتیاد بستری خواهد شد.

قرار بود از این خانم فوتبالیست ملی پوش سابق به عنوان یک چهره تاثیرگذار در تالار مشاهیر آمریکا تجلیل شود اما این مراسم در پی روانه شدن اون به کمپ ترک اعتیاد لغو شد.

خانم سولو اعلام کرده است که خود وی با مسئولان تالار مشاهیر تماس گرفته و محترمانه از آنها درخواست کرده است تا مراسم بزرگداشت او فعلا برگزار نشود و برگزاری آن به سال ۲۰۲۳ موکول گردد. اکنون تمام انرژی و تمرکز خودم را معطوف به سلامت، درمان و رسیدگی به خانواده کرده‌ام.

باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار این خبر افزوده است: خانم هوپ سولو ۴۰ ساله با ۲ بار تجربه حضور در المپیک به دلیل درمان اعتیاد به الکل مجبور به تعویق مراسم معارفه حضور در تالار مشاهیر فوتبال آمریکا شد. این بازیکن ماه گذشته به دلیل مستی در رانندگی دستگیر شد.  مقاومت برابر یک مقام دولتی و کودک آزاری نیز از اتهامات وارده به این ورزشکار بود.

انتهای مطلب

مطالب پربازدید را بخوانید:

 

دیدگاه ها

حسن

ایشالا هر چه زودتر بهبود پیدا کنه برگرده به میادین ورزشی و قهرمانی

علی

کلکسیون خلاف بوده این خانم

جواد

جالب بود۰😊😊😊

مهلا

اعتیاد تنها پدیده ایه که فرقی برای هیچکس قائل نیست و همه رو درگیر خودش میکنه.
افرین ب همت این خانم که در لحظه ای حساس تصمیم گرفت که اعتیادش به الکل رو ترک کنه

متعجب

وااای یعنی ممکنه مراسم به این بزرگی رو ول کنی بری کمپ؟؟؟
یعنی انقدر بلوغ و پختگی .

سحر

حالا نمیشد جایزه اش رو بگیره بده من براش نگه دارم بعد بره کمپ

مجید

این خانومه خودش ادعا کرده مورد آزار جنسی قرار گرفته بعد خودش رفته کودک آزاری کرده چه ورقیه این دیگه

مرتضی

مگه نمیگن آدم اعتیاد داشته باشه نمیتونه تکون بخوره خب این که مدال هم آورده
من تو کل عمرم با وجود سالم زندگی کردن یه لوپ لوپ هم نبردم

ابراهیم

ایشالا سرش خورده باشه به سنگ دیگه نره سراغ الکل هم خوشگله هم جوون حیفه

متعجب

اونجا سر بچه داد بزنی هم اسمش کودک آزاریه .حالا حتما نباید بهش تجاوز کنه که…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *