چقدر تریاک می‌توان در معده یک نفر جاساز کرد؟!

یکی از روش های مورد استفاده سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدری مثل تریاک، بلعیدن بسته‌های مواد مخدر است اما سوال اینجاست که معده یک انسان چقدر گنجایش برای بلع مواد مخدر دارد؟

به گزارش ترک باما، انتقال مواد مخدر با استفاده از روش بلعیدن یکی از کم ریسک ترین راه ها برای قاچاق مواد است اما این روش فقط برای قاچاقچیان کم ریسک است. کسانی که به عنوان حمال در این روش عمل می کنند ریسک بسیار بالایی را در برابر پولی ناچیز به جان می خرند.  افراد بسیاری در هنگام حمل و نقل مواد به روش بلعیدن با باز شدن بسته های مواد مخدر در معده یا دیگر قسمت های دستگاه گوارش مواجه می شوند و مسمومیت شدید و خطر مرگ آنها را تهدید می کند.

دیده شده است که یک نفر تا 2 کیلو مواد مخدر از قبیل تریاک یا هرویین را نیز به روش بلعیدن در معده خود جاساز کرده است.

سایت رکنا، از قول سرهنگ مهدی کریمی که یکی از ماموران مبارزه با مواد مخدر است گزارش کرده است که به تازه گی قاچاقچیان قصد داشتند از این روش برای حمل مواد استفاده کنند اما لو رفته اند.

به گفته وی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را مورد آزمایش قرار دادند.

مطالب پربازدید را بخوانید:

هوشمندی پلیس در کشف تریاک از معده قاچاقچیان

وی افزوده است: در بررسی دقیق و آزمایش‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انباری مواد مخدر از نوع تریاک در معده خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، مواد مخدر از معده این افراد خارج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به کشف یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه مأموران پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود توانستند نقشه قاچاق مواد مخدر از طریق جاسازی در معده را ناکام بگذارند اظهار داشت: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده کنندگان جامعه برخورد می‌کند.

انتهای مطلب

دیدگاه ها

اکبر

سلام به وزن بستگی داره ولی حاجی اطلاعات دقیق تری باید داشته باشه تو این مورد

زینب

سلام
حتی تصورش هم وحشتناک هست واقعا آدما با این کارا چی به سرخودشون میارن

علی

معده نیست که صندوق عقب پرایده ماشالا

پریسا

نههههه! عکس تزئینیه یا واقعا همینا توی معده یارو بوده؟

هانیه

چقدر اوضاع این افراد باید داغون باشه که ریسک همچین کاری رو به جون بخرن!!! رو لبه شمشیر دارن راه میرن😑
فقر به چه کارها که ادمو وادار نمیکنه

محمد

عالی و هیجان انگیز بود

متعجب

عالی و هیجان انگیز؟😳مگه خودت بودی برار؟

جعفر

عجب راههایی رو میرن این آدما. البته من فکر میکنم درصد بسیار کمی از این بلعیدنی ها لو میره ‌‌. فقط وقتی سگه میاد پیشش نباد باد گلو یا باد گلو گاه بزنه که سگه بفهمه

ناشناس

مواد چیز خوبی نیست ترک کنید

ناشناس

بله اصلا آقا پلیسه بیداره تا ما راحت بخوابیم …می‌بینید که چنان دارن با اشرافیت وهوشمندی باقاچاقچیان مواد مخدرمبارزه میکنن که الان تو همین تهران تهیه مواد از خریدن چند قرص نان راحت تر هست…..ما سرمون نمیشه وگرنه پلیس کارشو خوب بلده……علی برکت الله

حسن

خسته نباشن برادران حمل تریاک.باید از نایلون جنس خوب استفاده کنن که تو معدشون پاره نشه

مریم

هر جور فکر میکنم تو شیکم گوسفندم اینقدر مواد جا نمیگیره

منصور

حالا میزانش که خیلی بالاست به کنار قورت دادن هر کدوم از اینا خودش خیلی کاره باید یه لیوان روغن زیتون بخوری باهاشون تا برن پایین

جاهد

چقدر دلم سوخت که بخاطر یه رقم ناچیز اینجوری جونشونو به خطر میندازن خدا باعث و بانیشو به زمین گرم بزنه

مجید

چجورش متوجه شدن که مواد قورت دادن آخه ؟!!!!!!!!!!!! مگه از ظاهر طرف قابل تشخیصه؟

جمشید

امیدوارم به جای مجازات کردن این آدمای بدبخت و قربانی اصلی‌هاشونو بگیرن

ARMIN ASADI

بیکاری
باعث این رفتار نمیشود ما در زندگی آنها نیستیم هر کدام از اون بسته ها اگر نشت بده طزف در صورتیکه هرویین باشه مرگ را میبنه اگر تریاک باشه باز یه شانس داره تا بیمارستان برسه
نه
خانه از پایبست ویران است
باید از ریشه به این امر توجه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *