نقشه عجیب شوهر معتاد برای درآمدزایی از بدن همسر خود

شوهر معتاد تا آستانه اجرای نقشه شوم و تکان دهنده خود برای همسر و فرزندش پیش رفت اما موفق به اجرای نقشه خود نشد.

در یکی از تلخ‌ترین حوادث مرتبط با اعتیاد یک شوهر معتاد برای سوء استفاده از جسم همسر و فرزندش نقشه کشید. خوشبختانه این نقشه با اقدام به موقع همسر این فرد و پناه بردن به ماموران کلانتری ناکام ماند. خبرگزاری رکنا – که به انتشار اخبار حوادث مشهور است – این خبر را امروز چهارشنبه 7 اردیبهشت منتشر کرده است.

جواب دادن محبت و وفاداری با مشت و لگد 

این زن جوان اظهار کرده است: من دختر یک خانواده پرجمعیت بودم و والدینم تمایل داشتند زودتر شوهر کنم. خواستگار من وضعیت مالی مناسبی نداشت و درآمد وی بسیار کم بود. اما پدرم به دلیل شناختی که از خانواده او داشت معتقد بود ازدواج ما موفق خواهد بود و من خوشبخت می شوم.

این زن جوان تنها چند ماه بعد از ازدواج در حالی که باردار بوده متوجه اعتیاد همسر خود می‌شود. قهر و بازگشت او به خانه پدری تغییر اساسی در وضعیت شوهر معتاد وی ایجاد نمی‌کند. شوهر وی هر بار قول ترک اعتیاد و فراهم کردن زندگی آبرومند را به همسرش می‌داد اما به قول خود عمل نمی‌کرد.

معضل اعتیاد موجب میشد شوهر وی نتواند در هیچ کاری دوام بیاورد. وی از تامین مخارج خانوده ناتوان بود و همسرش مجبور بود هزینه‌ها را با قرض از دیگران تامین کند. در پاسخ به محبت وفاداری همسر به این زندگی جهنمی، شوهرش او را هر از چندی زیر مشت و لگدهای خود می‌گرفت.

سوء استفاده شوهر معتاد از همسر با فرستادن اجباری او به مراکز ناباروری!

این زن جوان در بخش دیگری از اظهارات خود گفته است: شوهرم چند سال قبل،  طریق وبگردی و بازدید سایت ها و پیج ها در فضای مجازی متوجه شد می تواند به نوعی از قدرت باروری من درآمد داشته باشد!

وی چند مرتبه مرا وادار کرد به یکی از این مراکز خصوصی ناباروری مراجعه کنم. من هر بار از این مراکز مبالغی می‌گرفتم و آن را برای مخارجی مثل اجاره منزل محقرمان هزینه می‌کردم.

طرح نقشه برای فروش کلیه زن و فرزند

به گفته این همسر جوان اکنون مدتیست شوهر معتاد ادعا می‌کند قصد دارد کلیه هایش را به فروش برساند. همسر او معتقد است که او جرئت فروش کلیه های خود را ندارد. بلکه با طرح این حرف‌ها در واقع نقشه‌ای شوم برای فروش کلیه همسر و فرزند 9 ساله خود کشیده است.

وی در پایان اظهارات خود گفت: از ترس این که شوهرش این نقشه را عملی کند به ماموران کلانتری پناه آورده است.گفتنی است تحقیقات قانونی درباره اظهارات این زن جوان آغاز شده است.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

ستیا

متاسفم واقعا، چقدر میشه به خود و دیگران آسیب روحی و جسمی زد..

کیمیا

و این دقیقا روندی هستش که یک خانواده ناآگاه طی میکنه. کسانی که گمان میکنند به هر شکلی شده دختر خودشونو شوهر بدن اون دختر خوشبخت میشه و کسایی که فکر میکنند با اومدن بچه تمام مشکلات یک خانواده مخصوصا اگر معتاد باشن حل میشه.
به این اقا هم نمیشه خورده گرفت، تعادل جسمی و روانی مناسبی نداره، همسری داره که تابع اون عمل میکنه و خانواده ای که رهاش کردن چون اروم اروم قراره حالش خوب شه. ترکیب اینها میشه چیزی که حالا اتفاق افتاده و امیدوارم فقط به فروش کلیه ختم شه.

محمد

بلای خانمانسوزیست اعتیاد

ناشناس

دیدین وبگردی چقدر بده؟!
همتون باید صیانت بشید!
و انتم الصغرا

کاشف

باتلاق در باتلاق . قوز بالا قوز . گرداب در گرداب . همه باهم تو یه جا جمع شدن . رسانه ها باید به خانواده ها و جوونها راهکار هارو آموزش بدن و آگاهی بدن . ولی برعکس با برنامه های باورنکردنی وقت و فکر مردم رو پر از زباله کردن…

ناشناس

بله متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر از انسان هیولایی میسازه که هر کثافت کاری ازش برمیاد …دیدم معتادانی رو که ناموس همسر ودخترشون رو اجاره میدن یا میفروشن برا تهیه پول چند روز نئشگی😑😑😑😑😔😔😔😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *