عاقبت شوم درگیری معتاد کوکائینی با کارکنان کمپ ترک اعتیاد

خشونت افسارگسیخته کارکنان مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز این بار گریبان یک معتاد کوکائینی را گرفته و عاقبتی تلخ را برای او در کمپ ترک اعتیاد رقم زده است.

به گزارش ترک باما، مرد معتاد کوکائینی که برای ترک اعتیاد به یک کمپ ترک اعتیاد رفته بود طی درگیری با سه نفر از کارکنان این مکان به قتل رسید. درباره خشونت برخی صاحبان کمپ های ترک اعتیاد و کارکنان این کمپ ها بارها سخن گفته شده اما تا زمانی که این خشونت به مرگ کسی منتهی نشود، اقدام جدی برای مقابله یا مجازات عاملان این خشونت ها انجام نمی شود.

سایت جوان در این باره نوشت: ‌عصر سه شنبه  بیست و چهارم خرداد بازپرس قتل دادسرای امور جنایی پایتخت از مرگ مشکوک مرد ۳۶‌ساله‌ای به نام سامان در یکی از بیمارستان های تهران باخبر شد.

تحقیقات اولیه نشان می داد مرد فوت شده چند ساعت قبل در حالی که حالش به شدت بد بوده و توان حرف زدن نداشته‌است، از یک مرکز ترک اعتیاد در شرق تهران برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود و تیم پزشکی هم تلاش زیادی برای نجات جان وی آغاز، اما در نهایت به خاطر شدت آسیب دیدگی فوت می‌کند.

صورت زخمی و کبود مقتول خبر از درگیری او می داد!

پزشکان به مأموران پلیس اعلام کردند زمانی که این مرد به بیمارستان منتقل شد سر و صورتش کبود و زخم بود که نشان می‌داد وی از سوی فرد یا افرادی مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. از سوی دیگر مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند ساعت دو بعد از ظهر روز دوشنبه مرد معتاد برای ترک اعتیادش به کمپ غیر‌مجازی در شرق تهران منتقل می‌شود، اما ۲۴‌ساعت بعد پس از درگیری با کارکنان کمپ ترک اعتیاد زخمی و در نهایت هم در بیمارستان فوت می‌کند.

علاوه بر این مشخص شد مقتول در کمپ با سه نفر از مستخدمان آنجا درگیر شده و آن سه نفر هم او را برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کنند. بدین ترتیب سه متهم به دستور بازپرس جنایی بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

تنبیه کوچک در کمپ ترک اعتیاد به چه معنی است؟

یکی از کارکنان این مرکز که به قتل متهم شده درباره آنچه بین مقتول و کارکنان کمپ ترک اعتیاد روی داده، گفت: «مقتول معتاد به مواد مخدر کوکائین بود و به همین خاطر برای ترک اعتیادش به این مرکز منتقل شده بود. او از همان لحظه‌ای که وارد شد داد و فریاد می‌کرد و آرامش کمپ ترک اعتیاد را به هم ریخت. از طرفی هم از ما می‌خواست به او مواد بدهیم و به حرف‌ها و دستورات ما گوش نمی‌کرد و ما هم تصمیم گرفتیم او را تنبیه کوچکی کنیم و او را کتک زدیم.» وی در پایان با اظهار پشیمانی گفت: «ما قصد قتل نداشتیم و فقط می‌خواستیم او ادب شود و ساکت باشد و فکر نمی‌کردیم او فوت کند.»

دو متهم دیگر نیز در بازجویی‌ها اظهارات همدستشان را تأیید کردند. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد به دستور بازپرس جنایی برای آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

ناشناس

چه بد

اکبر

سلام باید حاجی رو ببریم اونجا از روشون رد بشه

ز.ف

چقدر مرگ یک انسان بی گناه سخته

علی

تلخ

مینا

این دیگه محشره

محمد

ناراحت کننده و تاسف آور بود

ناشناس

کاش دولت مراکز قانونی با حضور پزشکان روانشناسان مجرب و مددکاران ترک اعتیاد

ایجاد کنه تا دیگه شاهد همچین فجایعی نباشیم😑😑😑

مژگان

کشتن یک تنبیه کوچیک براشون حساب میشه؟ چه بی در و پیکر کمپی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *