شادمهر عقیلی معتاد شده است؟ (+ تصویر)

شادمهر عقیلی خواننده پاپ و نوازنده مشهور ویولن به تازه گی در تصاویر و ویدئوهای خود به صورت غیرمعمولی لاغر شده و این لاغری حرف و حدیث هایی پیرامون او ایجاد کرده است.

به گزارش ترک باما، اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی در میان هنرمندان موضوع عجیب و غریبی نیست و هر از چندی اخباری در مورد اعتیاد یکی از چهره های مشهور هنری منتشر می شود. با این حال قضاوت در مورد معتاد شدن یا نشدن هر شخص با اتکا به وضعیت ظاهری و علائمی مثل لاغری امکان پذیر نیست.

علاوه بر این زدن برچسب معتاد به دیگران اصولا کاری غیراخلاقی به شمار می آید و حتی اگر فردی به این معضل خانمانسوز دچار باشد نیز نباید با برخورد نادرست، وی را از مسیر بهبودی و درمان دور کرد.

در مورد شادمهر عقیلی این نکته قابل توجه است که شایعه اعتیاد وی موضوع تازه ای نیست و چند سال پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که این خواننده و نوازنده مشهور پاپ بر اثر مشکلات عاطفی و شکست عشقی به اعتیاد رو آورده است. شادمهر نسبت به این شایعات بی تفاوت نبود و واکنش هایی در تکذیب این شایعه البته به سبک خودش انجام داد.

واکنش او این بود که شادمهر عقیلی اقدام به انتشار تصاویری از بدن برهنه خود در فضای مجازی کرد و اندام ورزشی او نشان داد شایعات اعتیاد او نمی تواند درست باشد. ضمنا این خواننده پرطرفدار در کپشن این عکس توضیحی جالبی نوشت که کاربران را شوکه کرد. شامهر در توضیح این تصویر نوشت: معتاد شده ام تا ببینم فضولم کیه !

خبرهای پربازدید را بخوانید:

شادمهر سال هاست که ساکن آمریکاست و در این کشور فعالیت های هنری خود را پیگیری می کند. او به دلیل امتناع از تحریف نام خلیج فارس در دوبی مدتی از کار در این امیرنشین محروم شد اما در بین ایرانیان برای خود محبوبیت فراوانی پیدا کرد. در سال های اخیر برخی حواشی نیز دامنگیر شادمهر شده که مهم ترین آنها متهم شدن شادمهر عقیلی به آزار جنسی از سوی برخی علاقه مندان و طرفداران وی است.

انتهای مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *