زیباترین زن جهان در دادگاه کوکائین اسنیف کرد! (+فیلم)

امبر هرد که بعضی مجلات مُد و فشن از او به عنوان زیباترین زن جهان یاد می کنند در دادگاه و در حضور قاضی و هیات منصفه و ماموران پلیس با زیرکی کوکائین اسنیف کرد!

به گزارش ترک باما، حواشی تازه ترین دادگاه امبر هرد و جانی دپ – زوج سابق و مشهور  دنیای سینما – همچنان ادامه دارد و هر بار موضوع حیرت انگیز و تازه‌ای از این دادگاه به بیرون درز می کند.

این بار دوربین رسانه ها صحنه ای را در دادگاه از امبر هرد ثبت کرده که غیرقابل باور است! هر بیننده ای برای باور آنچه از امبر هرد در این ویدیوی 15 دقیقه ای می‌بیند مجبور است چند بار پخش ویدیو را تکرار کند! در این ویدیو امبر هرد که طرفدارانش او را زیباترین زن جهان می دانند – و  بعضی مجلات مد و فشن نیز با برگزاری نظرسنجی های پرهیاهو به این عنوان مهر تایید زده اند – در حالی که در جایگاه مخصوص در دادگاه نشسته کوکائین مصرف می کند.

او به بهانه پاک کردن بینی دستمال سفیدی را به بینی خود نزدیک می کند و با سرعت و زیرکی، کاری شبیه اسنیف کردن – استنشاق – کوکائین انجام می‌دهد. بعد از مصرف نیز حرکات سر و چشم و … امبر هرد کاملا شبیه فردی است که کوکائین از طریق بینی استنشاق کرده است.

این اتفاق در حالی روی می دهد که در چند متری او قاضی ، اعضای هیات منصفه و ماموران پلیس نیز حضور دارند!

جالب این که او در جلسات قبلی همین دادگاه همسر سابق خود جانی دپ را به اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی متهم کرد و مدعی شد جانی در خانه کوکائین مصرف کرده و به او سیلی زده است!

کارشناسان رسانه‌ای بارها این صحنه را مرور کرده‌اند و بسیاری از آنها معتقدند امبر هرد در دادگاه واقعا کوکائین اسنیف کرده است. با این حال برخی کارشناسان نیز معتقدند او با آگاهی از این که دوربین های رسانه ای روی صورتش زوم کرده اند عمدا کاری شبیه مصرف کوکائین انجام می دهد و از انجام این کار در دادگاه قصد دیگری دارد.

افشاگری‌های زوج هالیوودی علیه هم در دادگاه

در ادامه برخی نکات عجیب که از سوی این زوج و تیم وکلای آنها در دادگاه افشا شده است را به روایت یورونیوز می‌خوانید:

– وکلای امبر هرد متن اس ام اس های جانی دپ در سال 2015 به یکی از دوستانش را افشا کرده اند که جانی در آنها نوشته است: هیچوقت نمی‌خواهم دوباره به آن فاحشه کثیف – امبر- نگاه کنم !
– جانی دپ در پیامی دیگر در سال ۲۰۱۳ به یکی از دوستان خود گفته است می‌خواهد امبر را بسوزاند و به جسدش تعرض کند تا مطمئن شود که مرده است!
– در دادگاه ویدئویی پخش شد که توسط امبر هرد گرفته شده بود. در این ویدئو جانی دپ در حال ریختن شراب برای خودش دیده می‌شود. وی ناگهان عصبانی شده و با فریاد به مادر امبر هرد فحاشی می‌کند. در همان زمان که با مشت در حال ضربه زدن به کابینت‌های آشپزخانه است.
– امبر هرد در این دادگاه جانی دپ را به خشونت فیزیکی و جنسی متهم کرد و با بیان یکی از موارد این خشونت گفت: (او) شروع کرد به فشار دادن من به دیوار، لباسم را پاره کرد…. به پهلویم دست زد، لباس زیرم را پاره کرد و سپس شروع به تفتیش اندام های خصوصی ام کرد. گفت که دنبال کوکایینش است. کوکایینش!
– در این دادگاه ویدئویی از اظهارات جانی دپ در حین بازجویی پخش شد که وی درباره خشونت فیزیکی و روانی که مادرش در دوران کودکی‌اش بر او اعمال کرده بود، مبارزه‌اش با اعتیاد به مواد مخدر و مشکل دائم‌الخمر بودنش صحبت می‌کرد.
شایان ذکر است محکومیت امبر هرد در این دادگاه می تواند برای او به بهای پرداخت غرامت 50 میلیون دلاری به جانی دپ تمام شود.

انتهای مطلب

مطالب پربازدید را بخوانید:

دیدگاه ها

شایسته

حالم از نمایشای این زن داره بهم میخوره دیگه گشنه گدای بدبخت به خاطر پول هر کاری تونسته کرده

ناشناس

چقدر جانی رو عذاب داد این زن. خدا ازش نگذره

مژده سالیوان

کی باورش میشه؟

علی

بمیری امبر

Sanaz

اعتیاد دامن خیلیا رو میگیره

فرشته

چرا اینقدر جنجالی کردن داستان طلاق این دونفر رو؟ هر کدوم ی غلطی کردن، جریمه اش رو بدن به طرف مقابل و تمام. این همه مسخره بازی نداره ک.
(تازه مدرک حقوقمو گرفتم)
و اینکه تو زندگی شخصیشون هم چقدر مزخرفن به ما ربطی نداره

شقایق

همش ادا درمیاره و فیلمه

صنم

راستش فقط منتظر اون روزم که از تمام فیلم‌هایی که در حال بازی هست پرتش کنن بیرون

پریناز

میدونید من از چی امبر هرد و آدم‌هایی مثل این بدم میاد اینکه باور آدم‌ها به خوب بودن دیگران رو از بین میبرن مطمنا دیگه جانی دپ نمیتونه تا سال‌ها به کسی اعتماد کنه و این موضوع به شدت این آدمو متزلزل کرده

ثریا

راستش اون فیلمی که به عنوان خشونت خانگی جانی دپ رو کرده بود وبه نظر من اینقدر ملو و مسخره بود که من اصلا حتی یهذره هم نترسیدمخشونت خانگی میخوای بیا ایران همچین میزنن تو گوشت که 10تا از دیوار بخوری

بهادر

خیلی زن بی آبرو و دوزاریه این دیگه

سایه

من دیروز خوندم از طریق رحم اجاره‌ای بچه دارشده خب اون بچه رو هم مثل خودش دیوونه بار میاره این صلاحیت مادر شدن داره زنیکه روانی !!!!!!! جالبه که یه مرد حاضر نشده از این بچه ددار شه دیگه این خودش نشون میده تا حد این زن مشکل دار بوده و هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *