ترک اعتیاد ارزان ؛ مشاوره رایگان «خط ملی اعتیاد» چیست؟

اگر به دنبال ترک اعتیاد ارزان خود یا اعضای خانواده تان هستید باید درباره بیماری اعتیاد بیشتر بدانید و مشاوره ترک اعتیاد در این مسیر به شما کمک می کند.

به گزارش ترک باما، خط ملی اعتیاد به شماره ۰۹۶۲۸ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب آماده پاسخگویی و مشاوره به افرادی است که درباره اعتیاد خود یا نزدیکانشان پرسش دارند. این خط تلفن توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده و به جز تعرفه تلفن ثابت هزینه دیگری ندارد. مشاوره ترک اعتیاد راه اصولی برای درمان این بیماری را به متقاضیان بهبودی نشان می دهد.

مشاوره گرفتن می تواند به افرادی که با معضل اعتیاد خود یا افراد خانواده شان دست به گریبان هستند کمک کند درباره بیماری اعتیاد اطلاعات کسب کنند و روش ارزان و مناسب ترک اعتیاد را برای عزیزان خود پیدا کنند.

بسیاری از افرادی که برای مشاوره بعد از ترک اعتیاد با روانشناسان و درمانگران اعتیاد تماس می گیرند، خود معتادان نیستند بلکه اعضای خانواده آنها هستند. وقتی فرد معتاد شخصا با درمانگران تماس بگیرند و خواهان کمک برای ترک اعتیاد شوند، می توان گفت گام بزرگی به سوی درمان خود برداشته اند. اما وقتی اعضای خانواده آنها با درمانگران تماس می گیرند و خواهان کمک برای ترک اعتیاد عزیزان خود می شوند، معمولا هنوز فاصله قابل توجهی در قرار گرفتن فرد معتاد در مسیر درست وجود دارد.

برای مشاوره ترک اعتیاد با شماره

09194085047 تماس بگیرید

اولین مشاوره شما رایگان است

مطالب مهم و مرتبط را بخوانید:

چگونه به معتادانی که قصد ترک اعتیاد ندارند، کمک کنیم؟

بسیاری از تماس هایی که با مشاوران و درمانگران اعتیاد برقرار می شود، از سوی همسران، والدین، خواهران و برادران و دوستان افراد دچار بیماری اعتیاد است. این افراد از روان شناسان، روان پزشکان، پزشکان و مشاوران می پرسند، ما با تمام وجود می خواهیم به فرد معتادی که از عزیزان ماست کمک کنیم اما آنها تمایلی ندارند و ما واقعا نمی دانیم باید چه کنیم؟

اغلب آنها قبل از مشاوره ترک اعتیاد ، روش ها و راه های فراوانی را برای کمک به فرد معتاد طی کرده اند. آنها از خرید داروهای گران قیمت با عنوان داروی تضمینی ترک اعتیاد، نتیجه ای نگرفته اند. حبس کردن معتاد در یک اتاق به مدت چند روز یا چند هفته نیز نتوانسته برای آنها نتجه خاصی دربرداشته باشد. رفتن با تمایل یا به اجبار به کمپ ها و خانه های بهبودی نیز برای بسیاری از آنها بی ثمر بوده است.

اگر شما نیز در شمار افرادی هستید که با چنین معضل پیچیده ای دست و پنجه نرم می کنید، باید بدانید کسی که در درجه اول نیاز به کمک دارد، خود شما هستید.

زندگی کردن در کنار یک معتاد، هر انسان سالمی را به بیماری ها و تنش های روانی دچار می کند. بنابراین شما پیش از آن که در صدد کمک به فرد معتاد خانواده خود باشید مطمئن شوید که از وضعیت روانی پایدار و مناسبی برخوردارید یا خیر؟

توصیه مشاوران و روانشناسان این است که قبل از هر اقدامی از کمک یک مشاور حرفه ای و باتجربه برای ارزیابی وضعیت روانی خود استفاده کنید. شاید بهترین اقدام برای شما این باشد که به جای مداخله و کمک به بهبودی فرد معتاد ابتدا آگاهی خود را در مورد وجوه و ابعاد مختلف بیماری اعتیاد بالا ببرید. ضمنا خود را از نظر روانی توانمند کنید تا بتوانید در صورت امکان کمک موثرتری به فرد معتاد داشته باشید.

فرد معتاد نهایتا باید دست به یک انتخاب بزرگ بزند و بین معتاد باقی ماندن یا درمان، یکی را انتخاب کند. مشاوران گزینه ها و روش های متفاوتی برای مداخله و نزدیک کردن فرد مبتلا به بیماری اعتیاد به انتخاب درست دارند. مشاوران ممکن است برای شرایط شما نیز گزینه های متفاوتی پیشنهاد کنند. گزینه هایی که به شما کمک کند فرد معتاد را به سوی انتخاب درست سوق دهید. اجرای این گزینه ها معمولا ساده نیست. با این حال انفعال و هیچ کاری نکردن، قطعا انتخاب مناسبی برای بسیاری از افرادی که درگیر اعتیاد اطرافیان خود هستند، نخواهد بود. توصیه نهایی ما در مشاوره ترک اعتیاد این است که حتما از کمک مشاوران استفاده کنید و خود را برای کمک به فرد معتادی که فعلا تمایلی به ترک ندارد آماده تر کنید؛ چرا که وقتی زمان مقتضی برای کمک فرا برسد شما نباید با ضعف آگاهی خود ، فرصت را از دست بدهید.

79 درصد تماس ها برای مشاوره ترک اعتیاد را زنان می گیرند

بر اساس گزارش ایسنا، سرپرست معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از برقراری بیش از ۴۵۴ هزار تماس موفق با خط ملی اعتیاد طی سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این میان بیش از ۷۹ درصد تماس‌گیرندگان را زنان و ۲۱ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

فرهاد اقطار با اشاره به تعداد تماس‌گیرندگان با خط مشاوره ترک اعتیاد در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: در سال گذشته ۴۷۱ هزار و ۶۰۸ نفر با خط ملی اعتیاد به شماره ۰۹۶۲۸ تماس گرفتند که میزان تماس‌های موفق حدود ۴۵۴ هزار و ۷۹۶ نفر برآورد می‌شود.

وی افزود: بیش از ۷۹ درصد تماس‌گیرندگان را زنان و حدود ۲۱ درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

به نظر می رسد زنانی که همسران افراد معتاد هستند بیشترین پیگیری کنندگان ترک اعتیاد ارزان برای آنها باشند. بسیاری از معتادان در حال بهبودی از سوی اعضای خانواده هایی که سرپرست خانواده یا فرزند خانواده آنها معتاد است مورد پرسش قرار می گیرند و از آنها درباره ترک اعتیاد ارزان و موثر سوال می شود. بهتر است این افراد به جای ارائه راهکارهای غیرعلمی ، مشاوره با خط ملی اعتیاد را به خانواده های معتادان توصیه کنند.

توصیه می کنیم متقاضیان ترک اعتیاد حتما این فیلم را ببینند

فروردین ماه تماس برای ترک اعتیاد ارزان بیشتر می شود

سرپرست معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴۳ درصد تماس‌گیرندگان سوالاتی درخصوص درمان اعتیاد داشتند که از این میزان حدود ۲.۹ درصد را زنان و ۴۱ درصد را مردان تشکیل می‌دهند. مابقی تماس‌ها مربوط به حوزه راهنمایی، پیشگیری در کودکان و نوجوانان و همسران و ارجاعات به مراکز درمانی بوده است.

برای مشاوره ترک اعتیاد با شماره 09194085047 تماس بگیرید

اولین مشاوره شما رایگان است

اقطار با اشاره به اینکه میزان تماس‌ با خط ملی اعتیاد در ماه‌های مختلف متفاوت بوده است، یادآور شد: در ماه‌هایی مانند فروردین که میزان رفت و آمد خانواده بیشتر است و افراد دوست ندارند فرد معتاد در خانه باشند و فرد درمان شده باشد، میزان تماس‌ها بیشتر است. همچنین در ماه‌هایی مانند مهر و آبان و در زمان بازگشایی مدارس نیز میزان تماس‌ها نسبت به ماه‌های دیگر بیشتر است.

سرپرست معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: البته به دلیل اینکه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم جنس تماس‌ها با تماس‌های سال‌های قبل فرق داشت و بیشتر سوالات درخصوص موضوعات درمانی بود.

به گفته وی، بیشترین سوالات تماس‌گیرندگان درخصوص مواد مخدر، در زمینه مصرف مواد صنعتی روش درمان اعتیاد این مواد مرتبط بوده است.

مطالب پربازدید را بخوانید:

چرا مشاوره تلفنی درمان اعتیاد مفید است؟

شایان ذکر است؛ خطوط تلفن برای مشاوره رایگان اعتیاد در چند دهه گذشته به طور فزاینده ای در جهان رایج شده است. این شکل از حمایت در کمک به افرادی که از مشکلات سوء مصرف مواد رنج می برند کمک کرده است تا به دنبال کمک باشند و سفر بهبودی خود را آغاز کنند. تاریخچه مشاوره تلفنی به اوایل سال 1970 برمی گردد، زمانی که شبکه ای از خطوط ویژه داوطلبان در سراسر آمریکای شمالی توسط الکلی های گمنام (AA) ایجاد شد. از آن زمان، بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان این مدل را اتخاذ کرده و آن را در حوزه های دیگری مانند اعتیاد به مواد مخدر یا اختلال قمار گسترش دادند.

اهمیت مشاوره تلفنی در ترک اعتیاد ارزان ، توانایی این مشاوره در ارائه دسترسی فوری به مراقبت های حرفه ای بدون توجه به موقعیت مکانی یا محدودیت های مالی نهفته است. این خدمات با از بین بردن موانع فیزیکی مانند فاصله، هزینه و انگی که می‌تواند مانع از مراجعه فرد به درمان شود، دریافت سریع کمک را برای افرادی که با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند، بدون ترک خانه یا نگرانی در مورد هزینه‌های مربوط به جلسات درمانی سنتی آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، مشاوران تلفنی می‌توانند توصیه‌های شخصی را ارائه دهند که به طور خاص برای موقعیت منحصربه‌فرد هر فرد طراحی شده است. این طور راهکارها همیشه از طریق جلسات حضوری امکان‌پذیر نیست، به دلیل محدودیت‌های زمانی اعمال شده بر درمانگران در ساعات اداری در کلینیک‌ها/بیمارستان‌ها و غیره. مثلا هیچ معتادی نمی تواند ساعت 10 شب در کلینیک ها به دنبال مشاوره باشد اما مشاوره تلفنی گاه حتی نیمه شب هم در دسترس است.

در نتیجه، مشاوره تلفنی خدمات ارزشمندی را ارائه می دهد که به کسانی که به کمک نیاز دارند اجازه می دهد تا به گزینه های درمانی دسترسی پیدا کنند.

مطالب مهم را بخوانید:

مزیت هایی که مشاوره ترک اعتیاد برای فرد معتاد و خانواده او ایجاد می کند:

  1. مشاوره به فرد معتاد کمک می کند در صورتی که وی واقعا خواستار بهبودی باشد، راهکارهای موثر و کاربردی برای درمان خود پیدا کند.
  2. درمان اعتیاد نیاز به یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد و بدون چنین برنامه ای پیشروی و موفقیت در این مسیر بسیار دشوار و حتی غیرممکن است. مشاوره ترک اعتیاد به فرد معتاد کمک می کند بهبودی خود را با دریافت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دنبال کند و در این مسیر سردرگم نباشد.

برای مشاوره ترک اعتیاد با شماره 09194085047 تماس بگیرید

3. ترک اعتیاد برطرف کننده تمام مشکلات نیست چرا که برخی از افراد دچار بیماری اعتیاد، از بیماری های زمینه ای دیگر جسمی و روانی نیز رنج می برند. به همین دلیل با قطع مصرف مواد مخدر، این افراد در بعضی موارد با مشکلاتی در زندگی خود روبرو می شوند که پیش از ترک اعتیاد چنین مشکلاتی نداشته اند. به عنوان مثال برخی معتادان بعد از ترک مواد مخدر بسیار پرخاش گر یا بسیار انزوا طلب می شوند یا در خوردن غذا افراط می کنند. برخی دیگر از معتادان بعد از ترک مواد مخدر با انفجار میل جنسی مواجه می شوند و زندگی آنها به دلیل گرایش های افراطی و گاه غیرعادی جنسی مختل می شود. در این موارد مشاوره ترک اعتیاد می تواند روشن کننده بیماری های جسمی و روانی و ترسیم کننده مسیری علمی برای درمان آنها باشد.

4. مشاوره برای درمان اعتیاد فقط مختص خود فرد بیمار نیست. افرادی که با یک معتاد در ارتباط نزدیک هستند چه همسر وی باشند و چه مادر و پدر یا برادر و خواهر این فرد، از تغییرات خلقی وی در دوران بهبودی از اعتیاد غافلگیر می شوند. این افراد اگر رفتار درست و همراستا با بهبودی فرد معتاد در حال بهبودی را ندانند و در اینباره آموزشی ندیده باشند می توانند به مانعی در برابر این شخص تبدیل شوند و حتی در مواردی روند بهبودی او را متوقف کنند. مشاوره ترک اعتیاد کمک شایان توجهی به افراد و نزدیکان فرد معتاد می کند که فهم درستی از روند بهبودی داشته باشند و با این روند همراهی و همکاری کنند.

مشاوره ترک متادون

در سال 1402 به صورت ناگهانی تقاضا برای مشاوره ترک اعتیاد افزایش یافته است. بیشتر این تقاضاها خواستار مشاوره ترک متادون هستند. به نظر می رسد علت این امر، افزایش قیمت تریاک در سال 1401 است که این گرانی در نیمه اول سال 1402 نیز ادامه داشته است. در حقیقت، با افزایش قیمت تریاک و شیره، مصرف کنندگان این مواد به متادون روی آورده اند اما بعد از مدت کوتاهی، با مشاهده عوارض این داروی اعتیادآور، به فکر قطع مصرف کامل مواد مخدر افتاده اند.

سوال اصلی اینجاست که ترک متادون چه تفاوتی با ترک سایر مواد مخدر دارد؟ به عنوان کوتاه ترین پاسخ باید گفت ترک متادون تخصصی تر از انواع دیگر مواد مخدر است. به بیان دیگر، بسیاری از معتادان می توانند اعتیاد خود به تریاک و مشتقات آن را از روش سقوط آزاد انجام دهند و خطری متوجه آنها نمی شود. این درحالی است که گزینه مذکور یعنی قطع مصرف یکباره و سقوط آزاد درباره متادون توصیه نمی شود. در واقع ممکن است قطع مصرف یکباره متادون برای بعضی از معتادان به این ماده مخدر خطرناک باشد.

مشاوره ترک اعتیاد به معتادانی که در مسیر ترک متادون قرار دارند کمک می کند، تفاوت های ترک این ماده مخدر صنعتی را با ترک سایر مواد مخدر دریابند. علاوه بر این، مشاوره ترک متادون اگر به صورت تخصصی انجام شود از مخاطرات احتمالی که ممکن است بعضی معتادان به این مخدر، در روند درمانی خود با آن مواجه شوند، جلوگیری به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام

دیدگاه ها

م.ن

چه حرکت مثبتی. خوشحال کننده بود . امیدوارم بیشتر اطلاع رسانی بشه

میثم

بله بغیر از تعرفه هزینه تلفن ثابت پولی ازتون نمیگیرین ولی پول همین تلفن ثابت یک عالمه میشه مخصوصا اگر دقایق طولانیتری رو باهاشون صحبت کنی!

ناشناس

همش برای پوله

علی

چه کار خوبی….. خدا قوت

...

سلام من یه مطلبی درمورد تعویض خون برا ترک اعتیاد خوندم شما می‌دونید هزینه تصفیه خون برای ترک اعتیاد چقدر میشه ؟

امیر

من میخوام برم کمپ ترک اعتیاد یک ساله دارم پولامو جمع میکنم یه سال برم از همه چی دور باشم کم آوردم دیگه

ناشناس

چند سالتونه؟

ف

ما چند وقت پیش رفتیم یه کمپ ترک اعتیاد وی ای پی برای بابمون سرغ گرفتیم یه قیمتی گفت مخمون سوت کشید چند تا جای درست و حسابی معرفی کنید توروخدا که پول خون باباشونو از ما نخوان

جفری

عاشق اون آمارشونم که نمیدونم از کجاشون در میار و بعدشم مینویسن 95 درصدشون موفقیت آمیز بوده

جواد

من یه بار با این شماره ۰۹۶۲۸ تماس گرفتم یه آدم شوتی برداشت گوشیو نمیدونم از شانس ماست زنگم میزنیم شوت ترینشون گوشیو جواب میده

اکبر

سلام ارزان چیه حاجی می‌ره وزن بالا جنس میگیره برای ترک هم باید بره جای لاکچری

ساجده

نمی‌دونم چرا اینا هرکاری هم کنن من بازم نمیتونم به کاراشون خوشبین باشم واقعا

نادم

تورو قرعانن اینقدر تیتر ترک اعتیاد ارزان نزنید زن من توهمیه گیر میده به من باز برو ترک کن برو ترک کن

ثمانه

خط ملی اعتیاد دیگه چه کوفتیه ای خدا

مجید

79 درصد زنا زنگ میزنن به شما بیان جمعشون کنید ؟ یه دروغایی بگین بگنجه

ثریا

راستشمن چیزی در مورد ترک اعتیاد ارزون و گرون نمیدونم فقط میدونم باید خیلی همت داشته باشید برای ترک کردن همین

جاویدان

به نظر من که این خط تلفنی که راه انداختن با این نحوه پاسخگوییشون بیشتر معتادارو عصبی می‌کنه برن بیشتر بزنن

عفت

به نظرم به جای مشاوره ترک اعتیاد براشون کار جور کنن اینا از بیکاری و الافی میرن مواد میزنن سرشون گرم باشه اینقدر به خودشون آسیب نمیزنن

ناشناس

مشاوره خیلی خوبی به من دادن و تازه فهمیدم از اعتیاد شوهرم هیچی نمیدونستم

ناشناس

برادر من معتاد به متادون بود تو خونه ترک کرد روز ششم خیلی درد داشت می خواست یه کمی متادون بخوره زنگ زدیم به مشاوره گفت دیگه سرخود متادون نخوره برید دکتر یه آمپول مسکن غیراعتیادآور میزنن. مشاوره خوبی بود و رفتیم دکتر آمپول زد یه مقدار آروم گرفت و دیگه برنگشت به متادون خوردن و مکافاتای دیگه

لیلا

واقعا ممنونم ازتون با صبوری و مهربونیتون تو پاسخدهیتون نقطه امیدی برام پیدا شد مرسی

یزدان

سلام ترک اعتیاد ارزان حدودا چقدر در میاد ؟ با یه تومن میشه یعنی ؟ ما دو نفر داریم ولی زیاد پول نداریم برا ترکشون نمیدونیم چه کنیم

لاله

مشاوره ترک اعتیاد از چه قیمتی تا چه قیمتی هست چند بار باید مشاروه بگیریم بهتره؟؟

ناشناس

شما برای ترک اعتیاد ارزون مرکزی کمپی چیزی سراغ نداری ؟؟؟ ما دنبالشیم

ناشناس

مشاوره ترک اعتیاد به من خیلی جواب داد. فکر نمی کردم مشاوره بتونه کمکی بکنه چون فکرم این بود که مشکل اصلی من برای ترک ، خماریه و مشاوره می خواد چیکار کنه برام؟ بجای من خماری بکشه؟ وقتی مشاوره گرفتم دیدم مشکل اصلی من ترسه و این ترس خیلی پوچ و واهیه . مشاوره کمک کرد این ترسو پشت سر بذارم و برای ترک اقدام کنم

مهدیه

ترک اعتیاد ارزان نمیشه به نظرم چون کسی که ترک میکنه تا یه مدتی بیکار میشه و میشینه تو خونه شوهر من که شیش ماه تو خونه خورد و خوابید آخرشم با سلام و صلوات فرستادیمش سر کار نمیرفت

ناشناس

ترک اعتیاد ممکنه ارزون در بیاد اما سخته من که پدرم در اومد

ناشناس

کلا مردم اول سال تصمیم میگیرن ترک کنن وسط سال برن بخوابن باز ترک کنن من خودم اینجوری بودم که میگما هر سال این مسخره بازیو داشتم

جمال

ما رفتیم یه مرکزی به اسم ترک اعتیاد ارزان کلی ازمون دوشید

مرجان

سلام هزینه ترک اعتیاد در بیمارستان حدودا چقدر میشه ؟ اصلا بیمارستان قبول میکنه مریض معتاد رو ترک بده یا نه چون ما میخوایم خیلی اصولی ترک کنه شوهرم

احمد

ما رفتیم یه جا به اسم ترک اعتیاد ارزان به ما قرص دادن ده برابر خرج کردیم تا بتونیم قرصو بذاریم کنار

محسن

هزینه ترک اعتیاد یک روزه چقدر میشه ؟

ناشناس

سلام شما قرار بود بود به من مراکز ترک اعتیاد دولتی رو معرفی کنید میشه اینجا برام بفرستی میخوام زنگ بزنم منتظرم

فرشاد

دمتون گرم که مردمو کمک میکنید
یه سوالی ازتون داشتم
حدود هزینه کلینیک ترک اعتیاد چقدر میشه؟ نوع مواد هم تو هزینه های ترک تاثیر داره یا نه ؟

ناشناس

اینم نون دونی جدیدشونه

ناشناس

هر دم از این باغ بری می رسد

ناشناس

مشاوره شون خیلی عالی بود ممنون

عیسی

یعنی اینا از آبم کره میگیرن ما فکر میکنیم رایگانه پول توش نباشه قدم از قدم برای منو شما بر نمیدارن

Sahand

سلام بنظر من چ کمپ بری یا نری اول باید توکل به خدا کنی بعد خودت بخوای ن بزور ن با ترس ن چیزی تجربه نشون داده این افرادی که برای کسی یا شرایطی ترک کردن اکثرا دوباره برگشتن!

فرشاد

من حاضرم کلی خرج کنم ولی فقط بتونم مصرفمو بذارم کنار ، ترک اعتیاد و این چیزا حتی گرونشم می ارزه بحث زندگی و مرگه

ناشناس

والا ما برای ترک اعتیاد شوهرم کم خرج نکردیم گفتیم خوب میشه پول و پله میاره تو زندگی جبران میشه ولی اصلا به فکر آینده و پول در آوردن درست و حسابی نیست منم که حرف میزنم بهم میگه تو پولکی هستی و بهم انگ پول دوستی میزنه واقعا احساس مسئولیت نداره ما چیزی از خودمون نداریم زیاد ولی نمیدونم این به امید چی هیچ کاری نمیکنه

کوثر

خداقوت مراکز ترک اعتیاد بهزیستی کارشون چطوره ما میخوایم دو تا از بچه خاهرامو بخوابیم واسه ترک گفتن اونجا پول نمیگیرن ازمون بچه یتیمن البته واقعا هم پول ندارن

ن

شما که اینکاره‌اید یه لیستی چیزی از هزینه کمپ ترک اعتیاد بذارین مام بفهمیم چی به چیه هر کی میرسه از راه میخواد مارو بتیغه والا

دنیای نکبت

شما که اینکاره‌اید یه لیستی چیزی از هزینه کمپ ترک اعتیاد بذارین مام بفهمیم چی به چیه هر کی میرسه از راه میخواد مارو بتیغه والا

Sahand

سلام بنظر من چ کمپ بری یا نری اول باید توکل به خدا کنی بعد خودت بخوای ن بزور ن با ترس ن چیزی تجربه نشون داده این افرادی که برای کسی یا شرایطی ترک کردن اکثرا دوباره برگشتن!

سفر

مشاوره ترک اعتیاد که بتونه شیشه رو ترک کنم میخوام خیلی دارم اذیت میشم

یاور

من با همین خط ملی اعتیاد تماس گرفتم یه دو باری و مشاوره ای که از دکتر شما گرفتم خیلی اصولی تر و شدنی تر بود خیلی بهتر درکم کرد این آقا

Sahand

سلام !من از روی تجربه میگم اول توکل بعد اراده!

ناامید

من به مرحله ای رسیدم که نه دیگه مصرفم بهم حال میده و نه انگیزه ای برای زندگی دارم خیلی احساس افسردگی و پوچی دارم با خودم میگم ترکم کنم که چی قبلا خیلی ترس از ترک داشتم الان دیگه ترسم ندارم ولی انگیزه هم ندارم

یارا

ممنون باهاشون تماس میگیرم حتما

گل محمدی

خداقوت من مشاوره رایگان ترک اعتیاد بهزیستی رو میخوستم رسیدم به سایت شما میخاستم بپرسم واقعا رایگان مساوره میدین ؟

آرش

من چند تا سایت زنگ زدم همه شون گفتن مشاوره هستن در حالی که کلینیک بودن و میخواستن داروهاشون رو بفروشن. در حالی که این سایت نه تنها منو از خوردن دارو منبع کرد، بلکه اینقدر صبورانه باهام حرف زد و پیگیر درمان من بود که واقعا نمیدونم اگر حمایت های تخصصی شون نبود سرنوشت من چی میشد. خداروشکر من الان چهار ماهه پاکم

چیا

اگر کسی نداشته باشه پول کمپ رو بده شما بهش وام میدین یا جایی رو میشناسین که برای این چیزا کمک کنن ما میخوایم دامادمون رو بخابونیم 5 تا بچه کوچیک داره اگر کسی کمک کنه بخدا سواب داره

ناشناس

داداش من به اسم ترک اعتیاد ارزان تا الان 23 میلیون خالی شده اولش میگن پول نمیخواد ولی اینقدر میبرن و میارنت و ریز ریز ازت پول میگرین که خودت باورت نمیشه چجوری پولتو خوردن یه آبم روش

ارش

سلام دوستان
میخواستم تشکر کنم از زحمات و خدماتی که به بیماران ارائه میدید.
خصوصا از راهنمایی های مشاوران سایت بی نهایت سپاسگذارم.
یک بیمار در حال بهبودی…

ناشناس

لطفا درباره ترک گل هم صحبت کنید. خیلی زیاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *