آتش اعتیاد به شیشه شعله کشید؛ پراید شریکی و همسر سن‌بالا سوختند!

اعتیاد هر روز فاجعه‌ای جدید در کشورمان رقم می‌زند و این بار یک مرد کرجی تحت تاثیر اعتیاد به شیشه دست به اقدامی جنون آمیز و بی‌‎سابقه زد.

با وجود آن که از این حادثه یک هفته گذشته هنوز اهالی خیابان اشتراکی شمالی کرج از شوک بیرون نیامده‌اند. حادثه‌ای که ساعت 3 بعد از نیمه‌شب خواب را از چشمانشان ربود و آنها را هراسان به خیابان کشاند. اهالی این خیابان با ناباوری شاهد شعله‌ور بودن یک خودرو پراید بودند که زنی هم در آن گرفتار شده بود. حادثه ای که باز هم زنگ خطر پیامدهای خطرناک اعتیاد به شیشه را در جامعه به صدا درآورد.

اختلاف بر سر پراید شریکی مرد جوان را به مرز جنون رساند

زنی که در پراید حبس شده بود با وجود سوختگی شدید توانست به ناجیان خود متهم این حادثه را معرفی کند. زن به آتش نشانان و ماموران پلیس جنایی البرز گفت شوهرش او و خودرو پراید را با‌هم به آتش کشیده است!

خبرگزاری رکنا که این ماجرا را منتشر کرده احتمال اعتیاد به شیشه این مرد را مطرح کرده است. این مرد به سرعت توسط پلیس بازداشت شده و اکنون نیز با وخامت حال همسرش در بازداشت به سر می‌برد.

رکنا از قول این مرد نوشته است: همسرم فریده 43 ساله و 10 سال از من بزرگ‌تر است. اوایل زندگی خوبی داشتیم اما بعد از مدتی اختلاف‌ها شروع شد.

من و فریده با هم یک خودروی پراید شریکی خریده بودیم. بعد از مدتی می‌خواستم خودرو را بفروشم چون به پولش نیاز داشتم. وقتی به همسرم گفتم او مخالفت کرد و همین موضوع اختلافمان را بیشتر کرد.

ممکن بود اعتیاد به شیشه ابعاد این فاجعه را بیشتر کند

مرد جوان افزود: آن شب بعد از یک دعوای شدید او را داخل همان پراید حبس کردم و درها را با سیم بستم تا نتواند بیرون بیاید. بعد هم بنزین ریختم و همسرم را با خودرو آتش زدم. اما خودروهای دیگر هم آتش گرفت و همسایه‌ها فهمیدند و به آتش‌نشانی خبر دادند.

مسئولان پلیس آگاهی کرج اعلام کردند: در‌حالی‌که مرد شیشه‌ای با قرار وثیقه آزاد شده بود اما صبح دیروز به‌دنبال تکمیل تحقیقات کارآگاهان جنایی و با توجه به وخامت حال زن جوان به دستور بازپرس پرونده بازداشت و روانه زندان شد.

شایان ذکر است آتشی که این مرد تحت تاثیر اعتیاد به شیشه افروخته بود به چند خودرو و طبقاتی از ساختمان هم سرایت کرد و اگر تلاش آتش نشانان نبود ابعاد این فاجعه بیشتر می شد.

مطالب پربازدید را بخوانید:

دیدگاه ها

سیما

کاش بنزین میریخت روی خودش خودشو آتیش میزد نمی دونم چرا اینا توهم میزنن بقیه رو ناقص میکنن خودت که خیلی دم دست تری خودتو خلاص کن

محمد

خبر عجیبی بود آدم چطور میتونه انقدر جانی بشه که یه نفر دیگه رو آتیش بزنه

مهدی

یعنی کار به جایی داره میرسه که دیگه جرات نمیکنی با کسی شراکت کنی نکنه آتیشت بزنن

حدیث

منم گاهی دلم میخواد همینکارو با دوست پسرم بکنم ولی حیف که پراید نداره و نمیتونم رو موتور ببندمش😐

نوادر

این فجایع نشون میده اراده و برنامه ای برای جلوگیری از گسترش اعتیاد وجود نداره. فقط شعار و نمایش.

علی

عجب مصیبت بی پایانی این افیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *