ترک اعتیاد به متادون و مشکل زود انزالی

363 بازدیدترک متادون
0 دیدگاه

ترک اعتیاد به متادون و مشکل زود انزالی

من 4 ماهه متادون ترک کردم. 27 سالمه.  روزی 60 میلیگرم شربت مت می خوردم. الان که ترک کردم دچار مشکل زود انزالی شدم. خیلی مشکلم حاده.

عزیز سوال پاسخ داده شده 16 دی 1401
0
0 دیدگاه

با تشکر از سوال شما – زودانزالی معضلی نیست که بتوان برای آن راهکارهای فوری داد و نیازمند بررسی و معاینه دقیق توسط متخصصان باتجربه است. اغلب افرادی که از این معضل رنج می برند باید ریشه های روانی مشکل خود را حل کنند و این کار کاملا امکان پذیر است. درمان انزال زودرس در معتادان یا همان زود انزالی ممکن است شامل مشاوره یا درمان، دارو یا تغییر سبک زندگی باشد. زود انزالی فقط برای کسانی که تجربه ترک متادون دارند، نیست و بیش از 70 درصد معتادان در حال بهبودی از این معضل کم و بیش رنج می برند. ممکن است زود انزالی برخی از آنها بسیار حاد و برای برخی دیگر کمتر باشد.

مشاوره یا درمان می تواند به فرد معتاد کمک کند تا مسائل زمینه ای را که ممکن است در انزال زودرس او نقش داشته باشد شناسایی کند و ابزارها و استراتژی هایی را برای رفع مشکل در اختیار او قرار دهد. داروهایی مانند مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) می توانند برای کاهش حساسیت و افزایش کنترل انزال استفاده شوند. البته این داورها باید تحت نظر پزشک متخصص استفاده شود. علاوه بر این، روان درمانی و تغییرات سبک زندگی مانند ایجاد یک چرخه خواب سالم و اجتناب از تماشای فیلم های پورن ممکن است به بهبود وضعیت کمک کند.

معضل دیگری که به عنوان اختلال ارگاسم تجزیه لذت نیز شناخته می شود، وضعیتی است که در آن فرد نمی تواند از ارگاسم لذت ببرد. بعضی معتادان در حال بهبودی از این عارضه هم شکاست دارند.  افراد مبتلا به این عارضه ممکن است در رسیدن به ارگاسم مشکل، ناتوانی در تجربه لذت از ارگاسم و انزال بدون تجربه لذت را تجربه کنند.

در برخی موارد، فرد ممکن است همچنان احساسات فیزیکی مرتبط با ارگاسم را تجربه کند، مانند انقباضات عضلانی، اما بدون احساس لذت. گزینه‌های درمانی برای این بیماری شامل روان‌درمانی، داروها و تغییرات سبک زندگی است. روان‌درمانی می‌تواند به فرد کمک کند تا مسائل زمینه‌ای را که ممکن است به این بیماری کمک کند، شناسایی و رسیدگی کند، در حالی که داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی و SSRI ممکن است به افزایش لذت مرتبط با ارگاسم کمک کنند. علاوه بر این، تغییرات سبک زندگی مانند کاهش استرس، ایجاد الگوهای خواب منظم و ورزش نیز ممکن است به بهبود عملکرد جنسی کمک کند.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 18 دی 1401
16
0 دیدگاه

سلام

زود انزالی بعد از ترک اعتیاد با تکنیک های رفتار درمانی تا حدی بهتر میشه. اگر انزال شما از لحظه دخول زیر یک دقیقه اتفاق میفته بعد از تمرین تکنیک های رفتار درمانی می تونید این زمان رو تا 5 دقیقه ، 7 دقیقه و 10 دقیقه هم ادامه بدید. به یک روانپزشک یا روانشناس متخصص در سکس تراپی مراجعه کنید . این مشکل را براتون با چند جلسه تراپی حل می کنه

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 18 دی 1401
7
پاسخ خود را بنویسید