اعتیاد به اینستاگرام پیدا کردم

525 بازدید
0 دیدگاه

اعتیاد به اینستاگرام پیدا کردم

سلام
من به شدت به اینستاگرام اعتیاد پیدا کردم. تقریبا روزی 4 ساعت شایدم 5 ساعت تو اینستاگرامم. بسته اینترنت می گیرم سه سوت تموم میشه. این اعتیادو چجوری میشه ترک کرد؟

بهرام سوال پاسخ داده شده 3 مرداد 1402
5
0 دیدگاه

اعتیاد به اینستاگرام ترکش فقط یک راه داره اونم اینه که اینستاگرامتو پاک کنی و بری به زندگیت برسی. یکی دو هفته هم حیرونی داری و وسوسه داری ولی بعدش عادی میشه. من این کارو کردم. البته چند بار سعی کردم و نشد . علت شکستمم این بود که وقتی وسوسه می شدم فکر می کردم دیگه می تونم هفته ای یکی دو ساعت برم اینستاگرام و چرخ بزنم ولی تا شروع می کردم دوباره اعتیاد شروع می شد و روزی 5 – 6 ساعت اسیرش بودم. دیگه کلا پذیرفتم که من نمی تونم کنترل کنم و بهتره اصلا روی گوشیم نصب نکنم.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 24 خرداد 1401
4
0 دیدگاه

برای اینکه این اعتیاد رو بذاری کنار یه راهکار خوب سراغ دارم

چند روز خودتو کنترل کن نرو ببین چقدر حال و احساسات بهتره چون تو فضای اینستا پره از حس مقایسه که اولش متوجه نمیشی ولی بعدش که اینستا ورو میبیندی میبینی وای چقدر حالم بده شده

من الان حدودا 9ماهه که اینستا نرفتم با اینکه پیج کاری هم داشتم میتونم بگم یکی از دلایل حال بدیم از بین رفت واقعا چون اغلب کسایی که هستن در حال تظاهرا یا وضعیت های متفاوتی دارن با ما که ناخودآگاه حس مقایسه مارو بیدار میکنن

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 5 مرداد 1402
0
0 دیدگاه

سلام رفیق

الان که ایسنتاگرام فیلتر شد و همه ما معتادا به اینستاگرام فعلا نجات پیدا کردیم. البته نجات زورکی! باید حواسمون باشه چیزی رو جایگزین نکنیم تا خوب شیم.

phoenix وضعیت برای انتشار تغییر کرد 2 آبان 1401
0
پاسخ خود را بنویسید