گوگوش راز ترک اعتیاد به تریاک خود را فاش نکرد!

گوگوش خواننده مشهور  در مصاحبه اخیرش از اعتیاد طولانی مدتش به تریاک سخن گفت اما چگونگی ترک اعتیاد به تریاک خود را فاش نکرد!

مصاحبه گوگوش با هما سرشار که اخیرا منتشر شد حاشیه‌های زیادی به دنبال داشته و به نظر می‌رسد این حواشی تا مدتی ادامه داشته باشد. گوگوش در این مصاحبه ناگفته های فراوانی را افشا کرده است.

یکی از نکاتی که گوگوش بازگو کرد اعتیاد طولانی مدت به تریاک بود. به نظر می رسد این خواننده و بازیگر مشهور دوران قبل از انقلاب به دلیل مشکلات ناشی از طرد شدن از صحنه موسیقی و هنر و همچنین به دلیل مسائل خانوادگی در مقطعی از زندگی خود به اعتیاد به تریاک آلوده شده است.

ترک اعتیاد به تریاک گوگوش ؛ رازی که سر به مهر ماند!

گوگوش در این مصاحبه به چگونگی ترک اعتیاد به تریاک خود اشاره ای نکرد. وی برخلاف دیگر خواننده مشهور ایرانی – داریوش اقبالی – در این مصاحبه به جزئیات ماجرای پاکی خود از اعتیاد چندان بال و پر نداد. این درحالیست که داریوش بعد از رهایی از اعتیاد بارها در این باره سخن گفته و اطلاع رسانی درباره جوانب مختلف اعتیاد و بهبودی را موجب افزایش آگاهی جوانان قلمداد کرده است.

در ادامه چند نکته جنجالی از مصاحبه گوگوش و هما سرشار را که سایت روزیاتو منعکس کرده است، می خوانید:

  • وقتی با محمود قربانی ازدواج کردم راهی جز انتخاب محمود نداشتم. من به هیچ عنوان نه عاشق محمود بودم نه عاشق محمود هستم. محمود قربانی مرد زن باز و قمار بازی بود. زندگی با محمود قربانی بزرگترین اشتباه زندگیم بوده و هست.
  • محمود قربانی در یک مقطع زمانی در پاریس همه پول هایی که دراورده بودیم را گذاشت پای قمار و زندگیمونو نابود کرد. من از آقای ارباب، شوهر جمیله، که صاحب یکی از کاباره های مشهور بود، یعنی شکوفه نو، درخواست کمک مالی کردم و اون هم از خداش بود که من ازش کمک بخوام. بنده خدا از تهران اومد پاریس. اونجا به ما کمک کرد چرا که ما اونجا حتی پول نداشتیم پول هتلمون رو در پاریس پرداخت کنیم. چون محمود دار و ندارمون رو تو قمار تو پاریس باخته بود. چمدون های ما رو در هتل گروگان گرفته بودن! خلاصه ارباب اومد و تمام بدهیای ما رو به هتل پرداخت کرد و ما رو برگردوند آورد به تهران.
  • من به هیچ وجه باعث جدایی بهروز وثوقی و پوری بنایی و همین طور گیتی پاشایی و مسعود کیمیایی نشدم. اینها تهمت هایی بود که به من زده شد. هم پوری، هم گیتی ، هر دو دوستان صمیمی و نزدیک من بودند. من چرا باید باعث می شدم زندگی اون ها از هم بپاشه؟
  • زمانی که در کشورم بودم و در تهران زندگی می کردم و سال ها از موسیقی و خوانندگی دور بودم، خیلی عذاب می کشیدم. خیلی بهم سخت گذشت و حتی زمانی که امدم امریکا ازم سوءاستفاده های زیادی شد.

پولاد کیمیایی گوگوش را تهدید به افشاگری کرد

بعد از مصاحبه گوگوش و هما سرشار پولاد کیمیایی، بازیگر سینما و تلویزیون و فرزند مسعود کیمیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این مصاحبه واکنش داد و چنین نوشت: مثالی هست که می‌گوید مجرم به صحنه جرم برمی‌گردد. فردا سالگرد فوت مادرم (گیتی پاشایی تهرانی) است. از سر خاکش پیامی خواهم فرستاد. وقت آن رسید تا در صندوق دل باز شود و خیلی ناگفته‌ها گفته شود. می‌گویند دست به مهره بازی است!

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

محمد

بسیار عالی

علی

عجب….سخت بود باورش

محسن شاهملکی

عجیب بود ، همه یه رازهایی دارند !

ناشناس

از بانو گوگوش انتظار نداشتم

ناشناس

عجیب است

لیلا

گوگوش چه معتاد باشه چه سالم بازم گوگوشه و همچنان با صدا و اهنگاش زندگی میکنیم.
بهتره تو زندگی خصوصی مردم دخالت نکنیم و با پیگیری بیشتر چوب تو اتیش نریزیم

الهه

چقدر مطالبتون به روز و هماهنگ با اتفاقات هست

سحر

به عنوان کسی که علاقه خاصی به گوگوش نداشته و نداره برام حرفاشم چندان قابل باور نیست تا اونجاییکه مادرم همیشه میگه زندگی بهروز وثوق رو لااقل بهم ریخته الان دیده کسی به کسی نیست خواسته معروف‌تر شه این حرفارو میزنه

تارا

من هنوز نفهمیدم چجوری میشه از کسی خوششون نمیاد ازش بچه دار میشن چند سالم باهاش زندگی میکنن خب تو که معروف بودی خواهانم که داشتی میرفتی با یکی دیگه البته این محمود قربانی هم چند جایی آبروریزی کرده از گوگوش شاید بخاطر این از چشمش افتاده باشه

عسل

کاش مصاحبه‌اش رو هم میذاشتید من رفتم سرچ کردم پیدا نکردم

ناشناس

والا چه بگویم از این سله بریتی ها هر چی بگی بر میاد،کم کثافت کاری نکردن همین سرکار خانوم،البته ترک اعتیادش قابل تحسینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *