کمپ ترک اعتیاد کدام مربی معتاد فوتبال ایران را پذیرش کرده است؟

در ادامه هجوم اعتیاد به اهالی فوتبال این بار یک مربی تیم لیگ فوتبال ایران درگیر اعتیاد شده و برای درمان خود در کمپ ترک اعتیاد بستری شده است!

به گزارش ترک باما، سال ها پیش محمد مایلی کهن سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران از رواج تریاک کشی در کمپ تیم ملی سخن گفت. اما حرف های او در جنجال پیروزی‌ها و شکست‌های آن مقطع تیم ملی فراموش شد! هیچ کس پیگیر نشد که آیا این افراد اعتیاد خود را ترک کرده اند یا نه. رسانه ها هم از بستری شدن هیچ فوتبالیستی در کمپ ترک اعتیاد گزارشی ندادند.

بعد از مدتی نوبت به اقرار بعضی ملی پوشان سابق به اعتیاد آن هم در برنامه های تلویزیونی رسید. چند بازیکن مشهور پرسپولیس و استقلال اعلام کردند سال‌های سال و در اوج دوران بازی خود در زمین های فوتبال به تریاک معتاد بوده‌اند!

البته خوشبختانه آنها از اعتیاد پاک شده بودند. اما هر از چندی در گوشه و کنار صحبت از اعتیاد فلان بازیکن یا فلان مربی فوتبال به میان می آمد.

مطالب و پرسش ها و پاسخ های پربازدید را بخوانید:

اعتیاد مربی تابلو نبود ولی مجبور شد به کمپ ترک اعتیاد برود!

سایت خبرورزشی آنلاین امروز خبر از اعتیاد یکی از مربیان لیگ دسته اول فوتبال داده است. سایت مذکور بر اساس شنیده ها گزارش کرده است که  یکی از مربیان لیگ دسته اول فوتبال ایران طی چند هفته‌ اخیر با معضل اعتیاد خود دست به گریبان بوده است . به نوشته خبر ورزشی آنلاین این مربی معتاد با اصرار خانواده به کمپ ترک اعتیاد رفته تا شاید از این بلای خانمانسوز رهایی یابد و دوباره به آغوش اهالی ورزش بازگردد.

به گزارش این سایت مربی فوق الذکر اصلا تابلو نبوده و هیچ به نظر نمی‌رسیده که معتاد باشد. البته خانواده این مربی ماجرای اعتیاد وی را می‌دانستند. نهایتا نیز خانواده آقای مربی او را متقاعد کردند که قبول کند چند هفته در کمپ بستری شود و بعد از مدتی که سالم شد دوباره به میادین برگردد.

بر اساس این گزارش قرار است این مربی دسته اولی بعد از ترک کردن اعتیاد و خروج از کمپ به تمرینات تیمش بازگردد.

انتهای مطلب

دیدگاه ها

Sanaz

👍👍👍👍👍

علی

امیدوارم ابروی اون حفظ بشه

فاطمه حیدری سپهر

واقعاً از اینکه مربی فوتبالمان هم در دام اعتیاد گرفتار شده جای نگرانی داره و باید به شدت با این بلای خانمان‌سوز مبارزه کنیم

ستیا

چیزی که مشخص هستش انسان در هر عنوان و حرفه ای که باشد بسمت اعتیاد گرایش خواهد داشت، مهمه که رو شخصیت و توجه به خود بیشتر وقت بزاره.

مرتضی.خ

روزی قرار بود این افراد الگوی یک جامعه سالم باشند! دریغ که با مواد مخدر مسیر متفاوتی رو در پیش گرفته و باعث شدند جماعتی دنباله رو یک سراب باشند.

محمد

مطلب جالبی بود

محسن

برام عجیبه که با وجود اعتیاد چطور تونسته تو این چند ساال ورزش کنه

مجید

اعتیادش به چه موادی بوده ؟

سحر

کاش میگفتید کیه خیلی کنجکاو شدم

یلدا

ببخشید راسته که میگن فرهاد اصلانی اعتیاد داره؟ در مورد اونم مطلب بنویسید ببینیم راسته یا براش در آوردن

ناشناس

فرهاد اصلانی خدا رو شکر سالهاست درمسیر بهبودی هست

شادی

چرا بعضیا دنبال اینن اسمش فاش هشه واقعا آبروی دیگران بره به شما چی میرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *