پاتوق بدنام معتادان و کاسبان مواد مخدر تهران پاکسازی شد(+ فیلم)

یکی از بزرگ ترین، بدنام ترین و نا امن‌ترین پاتوق‌های معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در تهران پاکسازی شد.

به گزارش ترک باما، محل‌های تجمع معتادان اصطلاحا پاتوق نامیده می‌شود. در پاتوق‌ها می توان معتادان فراوانی را در حال خرید و فروش و مصرف انواع مواد مخدر دید. این محدوده‌ها بستری برای انواع جرایم است و امنیت محله های اطراف را نیز تهدید می‌کند. چه بسیار معتادان کم و سن و سالی که در پاتوق ها مورد تجاوز و آزار جنسی قرار می‌گیرند و چه بسیار معتادانی که در پاتوق ها به انواع بیماری های مرگ بار همچون هپاتیت و ایدز مبتلا می شوند.

برای مشاوره رایگان ترک اعتیاد با شماره 09194085047 تماس بگیرید

یکی از خطرناک ترین و بدنام ترین پاتوق های تهران، محدوده ای است که به آن کوه سنگی می گویند. این پاتوق چند تپه با تعدادی آلونک و دیواره های آجری است که در جنوب شرق تهران در نزدیکی شهرک رضویه و مشرف به اتوبان امام رضا قرار دارد. به فاصله کمی از کوه سنگی،  گرمخانه خاوران با ظرفیت 450 نفر نیز سالهاست محل شب مانی معتادان و کارتن خواب های پایتخت است.

پاتوق تبدیل به پارک می‌شود

اکنون پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خبر داده است که کوه سنگی که تاکنون محلی برای مصرف و خرید و فروش مواد مخدر و خصوصا هرویین و شیشه بوده، پاکسازی شده و دیگر معتادی در آن حضور ندارد. 1000 نفر معتاد هم در عملیات پاکسازی کوه سنگی بازداشت و به مراکز بازپروری تحویل شده اند.

یک مقام مسئول در شهرداری تهران نیز در این باره به سایت رکنا گفته است: پیش از این پاتوق کوه سنگی معبر ورودی نداشت و به همین دلیل به محلی امن برای معتادان و مجرمان مواد مخدر تبدیل شده بود. چرا که پلیس به دلیل نبودن مسیر ورود به سختی می‌توانست در این محدوده گشتزنی و یا عملیات اجرا کند. به گفته این مقام مسئول قرار است به منظور جلوگیری از تبدیل شدن مجدد تپه های کوه سنگی به پاتوق این تپه ها به پارک تبدیل شود.

در ادامه فیلمی که سایت عصر ایران از وضعیت تکان دهنده و تاسف انگیز کوه سنگی تهیه کرده‌ است را تماشا کنید.

مطالب و ویدیوهای پربازدید را بخوانید و ببینید:

دیدگاه ها

ساناز

عجب جایی بوده خدا … چرا این جور جاها رو زودتر جمع نمی کنن … اهالی بیچاره اون محله چه گناهی کردن که باید این جور چیزا رو دور و بر خودشون ببینن

امیر

فقط صدای اون معتاد اول

علی

تجربه خاک سفید راذتکرار کردند که در ان خاک سفید را در کل تهران پخش کردند.این گونه حرکات ایذایی و هیجانی چ بگیر و ببند هیچ مشکلی را حل نمیکند

ملیحه

چه فیلم وحشتناکی… چه محله پر خطری… مردم اون محله چه گناهی کردن که باید در بی امنی زندگی کنند؟
خوب که جمع شد اما مگه فقط همین یدونه اس؟ باید بیشتر تلاش کنن و شهرو از همچین جاهایی پاکسازی کنن

محمد

عجب جایی بود گزارش جالبی بود

اکبر

سلام حاجی ما هم همه ش می‌رفت اینجا برای تهیه موادش خوب شد پاکسازی کردنش

ناهید

مسئولین مملکت کلاشونو بندازن بالاتر. عرضه جمع کردن معتادهارو ندارن .ساقی هم که همه از خودشونن. از قاچاقچی میگیرن میارن بین این مردم بدبخت که دیگه چیزی برای از دست دادن ندارن پخش میکنن.

ناشناس

این جور اقدامات از طرف پلیس و نیروهای امنیتی بد نیست ولی ای کاش با یک خرد جمعی چکار کارشناسی شروع به حل مشکل اعتیاد از ریشه بکنند

م.ن

خداروشکر. خدایا مچکریم. مسئولین مچکریم .بالاخره بعد از چند ده سال انتظار مشکل ریشه کن شد . از بیخ . بیخه بیخ . دمشون گرم .فکر کنم اون پلنگه رو هم تو مازندران همین مسئولین زنده گیری کردن . اشک تو چشام جمع شد .

نسترن

وای خدا چقدر وحشتناک بود این فیلم باورم نمیشه تو تهران همچین جاهایی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *