«متیو پری» ستاره Friends با چه معجزه‌ای اعتیادش را ترک کرد؟

متیو پری، ستاره سریال Friends می گوید زمانی که متوجه شد اعتیادش به مواد مخدر و الکل نزدیک است او را بکشد، به خدا روی آورده است.

به گزارش ترک باما به نقل از CBN News ، متیو پری بازیگر نقش چندلر بینگ در سریال Friends در کتاب خاطرات جدید خود با عنوان Friends, Lovers, and the Big Terrible ، گفت: در نهایت از خدا خواسته به او کمک کند.

او در خاطراتش می گوید: “خدایا کمکم کن.” زمزمه کردم: “به من نشان بده که اینجا هستی. خدایا لطفا کمکم کن.”

او ادامه داد: “همانطور که زانو زدم، نور کم کم بزرگتر و بزرگتر شد تا اینکه آنقدر بزرگ شد که تمام اتاق را در بر گرفت… چه اتفاقی می افتاد؟ و چرا احساس بهتری داشتم؟”

متیو پری گفت در اثر این تجربه شروع به گریه کرده است. او گفت: من گریه نمی‌کردم چون غمگین بودم، گریه می‌کردم چون برای اولین بار در زندگی‌ام احساس خوبی داشتم. احساس امنیت می‌کردم، مراقبت می‌کردم. دهه‌ها مبارزه با خدا، و کشتی گرفتن با زندگی و غم، همه چیز در حال شسته شدن بود، مانند رودخانه ای از درد که به فراموشی سپرده شده است.»

پری گفت: “من در پیشگاه خدا بودم. به این که خدا به من نظر لطفی دارد مطمئن بودم و این بار با تمام وجود دعا کرده بودم و کمک می خواستم”.

پری همچنین گفت: که 14 بار به کمپ های ترک اعتیاد و توانبخشی رفته و حدود 15 عمل جراحی معده داشته است. او بیش از 60 بار هم درمان های مختلف سم زدایی را امتحان کرده است.

حدود پنج سال پیش، او به دلیل اعتیاد به مواد افیونی بیش از حد مصرف کرد و آن قدر دوز مصرفش را بالا برد که باعث ترکیدن روده بزرگش شد و باعث شد که مدت طولانی در بیمارستان بستری شود.

متیو پری گفت: «به من 2 درصد شانس زنده ماندن در شب داده شد. آنها این را به من نگفتند، بدیهی است، زیرا من واقعاً آنجا نبودم، اما آنها به خانواده ام گفتند. و من را روی دستگاهی به نام دستگاه ECMO [اکسیژن‌رسانی غشای خارج بدنی] گذاشتند.… آنها به آن می‌گویند تگرگ مری. آن شب پنج نفر دیگر هم در بخش مراقبت های ECMO بودند، چهار نفر دیگر مردند، و من به نحوی موفق شدم.»

نهایتا پری پس از صرف حدود 9 میلیون دلار برای درمان ها و بیمارستان ها و از دست دادن برخی از دندان های خود در اثر داروها، گفت که معتقد است خدا او را از اعتیاد نجات داده است.

متیو پری می نویسد: “خدا تکه ای از آنچه زندگی می تواند باشد به من نشان داده بود. او مرا در آن روز و برای تمام روزها نجات داده بود.

مطالب مرتبط را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

سلمون

وای خدا این دیگه رسما آش و لاش شده با اعتیاد

ناشناس

این عکسه برای بعد از سریال فرندزشه باورم نمیشه اینقدر شکسته شده

ناشناس

زنده موندنش خودش یه معجزه اس چه برسه به ترک اعتیادش

نازنین عباس زاده

عهههه من اینو خیلی دوست داشتم نمی دونستم معتاده ولی همش با خودم میگفتم چقدر مظلومه

لاله

کاش عکسای زمان مصرفش هم میذاشتین اضافه وزن وحشتناک پیدا کرده بوده در حدی که شکمش آویزون شده بود

پ

من شنیده بودم یکیشون معتاده ولی فکر میکردم اون مو مشکی قد بلنده باشه پس این بوده بازیشم بد نبود بامزه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *