متهم شدن مداح مشهور به فروش شیشه !

یکی از مداحان مشهور مدعی شد به او تهمت زده اند که از معتادان سوء استفاده می‌کند و در برابر دریافت ضایعات به آنها شیشه می دهد.

به گزارش ترک باما، در دو ماه گذشته اعتراضاتی در شهرهای سراسر ایران نسبت به مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی شکل گرفته که در برخی موارد پای معتادان و حتی مواد مخدر خاصی مثل شیشه نیز به نوعی به این بحث ها کشیده شده است.

به عنوان مثال اخیرا گفته شد فردی در اراک به دلیل حضور در اعتراضات از سوی ماموران انتظامی به قتل رسیده اما مسئولان دادگستری استان مرکزی اعلام کردند بر اساس گواهی پزشکی قانونی، علت فوت این فرد مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر بوده  و فوت او ارتباطی با اعتراضات و شرکت در تجمعات نداشته است.

یک مداح مشهور نیز جمعه شب 20 آبان 1401 در سخنرانی پیش از آغاز مراسم عزاداری اهل بیت(ع) در مورد اعتراضات و مسائل مختلف دیگر از جمله این اتهام که او از معتادان سوء استفاده می کند، سخنانی مطرح کرد.

شیشه در برابر ضایعات!

رضا هلالی در بخشی از سخنان خود گفت: باور می‌کنید من برای غذا دادن به معتادان باید جواب پس بدهم؟! به من تهمت می‌زنند که هلالی از معتادان ضایعات می‌گیرد و شیشه می‌دهد! من بابت این‌ها جواب دادم، اما این‌ها جمهوری اسلامی نیست. از کسی نه پول گرفتم نه ترس دارم، اما به حضرت زهرا (س) من را متهم به مزدور نظام نکنید. در این عمر ۴۰ ساله مزدور کسی نبودم. روزی مرا به جرم شور خواندن از منبر پایین می‌کشیدند، اما از همان روز ایستادم و پای حرف درست می‌ایستادم.

هلالی همچنین گفت: البته من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند. آن اقدام هم اشتباه بود و من اگر بودم دفاع می‌کردم. برخی خطاهای نابخشودنی می‌کنند. بچه‌ها شهر که شلوغ شود، کارهای مختلف می‌کنند. به خاطر خواهر و مادر خود مراقب کشور و نظام باشید. دشمن نقشه کشیده است.

انتهای خبر

دیدگاه ها

ناصز

آقا من یه چیزی بگم شاخ در بیارین بعضی از این رقصای لاغری که میدن دست مردم توش شیشه هست میدونستین !!! یعنی من شنیدم کرک و پرم ریخت

تیمور

جای اشغال شیشه بده دستشون که خیلی آدم خنگی باید باشه شیشه خدا تومن نیست مگه؟ من تا خالا مواد دست نزدم قیمت نمی دونن چنده البته

خاطره

از این هر چی بگی برمیاد 😒😒😒😒 والا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *