زلنسکی با کوکائین جنگ اوکراین و روسیه را فرماندهی می‌کند؟(عکس)

یک رسانه آلمانی با انتشار عکسی از میز کار زلنسکی در حین مصاحبه تصویری وی، خطوط سفید روی میز را نشانه مصرف کوکائین توسط وی اعلام کرد!

ولودیمیر زلنسکی کمدین سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین فرمانده کل قوای این کشور در جنگ با روسیه است. شجاعت و قدرت فرماندهی زلنسکی در مدیریت این جنگ جایگاه او را در افکار عمومی جهان ارتقا داده است. اما اگر زلنسکی شجاعت خود را مدیون مصرف کوکائین باشد، قضاوت‌ها تا حدی تغییر خواهد کرد.

زلنسکی + کوکائین

مصرف مواد مخدر در جنگ‌ها توسط فرماندهان و سربازان بی سابقه نیست. مشهور است که شیشه یا همان ترکیبات متامفتامین اولین بار در جنگ جهانی دوم توسط سربازان ژاپنی برای ایجاد بی‌خوابی استفاده شده است.

در کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز ترامپ، بارها جو بایدن را به مصرف مواد مخدر به منظور سرحال شدن در مناظره ها متهم کرد!

از سوی دیگر، ارزیابی کارشناسان نظامی نشان می‌دهد اوکراین در برابر تهاجم روسیه مقاومتی فراتر از انتظار داشته است. طبعا سهم مهمی از این مقاومت کم نظیر به فرماندهی جسورانه زلنسکی نسبت داده می‌شود. پرسش اینجاست که یک کمدین جوان بدون سابقه سیاسی و نظامی چگونه چنین مقتدرانه در این جنگ ایفای نقش می‌کند؟

اولین برچسب معتاد بودن زلنسکی را چه کسی به او زد؟

مخالفان زلنسکی معتقدند او جسارت و قدرت فرماندهی خود را از مصرف کوکائین به دست می‌آورد! برای مثال مدتی قبل یکی از نمایندگان مجلس اوکراین زلنسکی را فردی معتاد به کوکائین توصیف کرد.

این فرد که ایلیا کیوا نام دارد به صراحت رئیس ‌جمهور کشورش را فردی توهم زده خطاب کرد ارتباط خود را با واقعیت‌های جهان از دست داده و از فیلتر دود کوکائین به دنیا می‌نگرد!

طرح اتهاماتی از این دست در میان سیاستمداران تازگی ندارد. ضمنا بسیاری از این اتهامات نیز صرفا برای ضربه زدن به رقیب سیاسی مطرح می‌شوند. با این حال حرف و حدیث پیرامون اعتیاد زلنسکی به کوکائین تنها به مخالفان سیاسی او محدود نیست.

برای مشاوره رایگان ترک اعتیاد با شماره 09194085047 تماس بگیرید

ردپای کوکائین روی میز آقای رئیس جمهور!

اخیرا یک رسانه آلمانی نیز با بررسی تصاویری که از یک مصاحبه تصویری زلنسکی منتشر شده، ادعای مصرف کوکائین توسط او را سر زبان ها انداخته است.

عکس‌هایی که توسط تلویزیون آلمانی AUF1 منتشر شده میز کار او را در حین مصاحبه تصویری زیر ذره بین برده است. در این عکس‌ها خطوط سفیدی روی میز آقای رئیس جمهور دیده می‌شود که شباهت زیادی به ردپای کوکائین دارد.

مطالب جدید و پربازدید را بخوانید:

کوکائین زلنسکی

زلنسکی در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های متعددی که هر روز به صورت زنده با رسانه ها و نمایندگان مجلس کشورهای مختلف انجام می دهد تصویر فردی مسلط به هنر سخن وری و دارای اعتماد به نفس را دارد.

مطالب پربازدید را بخوانید:

آیا او برای رسیدن به این تصویر مقاوم و خستگی ناپذیر و بیان بی‌لکنت قبل از هر مصاحبه و سخنرانی به کوکائین پناه می‌برد؟ یا این تنها یک ادعای بی پشتوانه برای خدشه دار کردن رئیس جمهور اوکراین است؟ پاسخ به این سوال در شرایط فعلی به سادگی امکان پذیر نیست.

انتهای مطلب

دیدگاه ها

ناشناس

این وصله‌ها به این بنده خدا نمیچسبه میخوان خرابش کنن

علی

انشالله ک صحت نداره

م . ه . ا

اگر واقعا بزنه یعنی این همه جان گرفته شده از جوونها و کودکان و زنهاو مردهای بی گناه با سیاست آغشته به توهم کوکائین بوده و میتونسته با صلح و گفتمان همه چی حل بشه و خون از دماغ کسی نریزه و میلیونها خانواده بدبخت نشن ….
یعنی میلیونها نفر آواره و فراری از خونه و زندگی بخاطر مواد …

امیر

بعضی جاها باید تسلیم شد و از غرور خود گذشت. مخصوصا اگه رئیس جمهور باشی و یک کشور و ملت به تصمیمات بستگی داشته باشن.
زلنسکی مثل بشار اسد تسلیم نشد و اکراین رو به نابودی کشوند. تمام غرب هم هندونه دادن زیر بغل اون بدبخت. اگه تسلیم میشد، بله، کلی مورد شماتت قرار میگرفت که مثلا ترسید و… اما باید به خاطر حفظ کشورش اینو به جان میخرید.

مینا

عکس قبل از جنگ و بعد از جنگی که از زلنسکی گذاشتن رو نمیشه اساتید بررسی کنن که این تغییرات بر اثر مصرف مواد بوده یا غم کشورش از پا در آوردتش؟

محسن

من هیچ اطلاعات سیاسی ندارم ولی از شخصیت زلنسکی خوشم می اومد تنها چیزی که برای عجیبه استدلال مخالفانش که میگن باید تسلیم میشد واقعا روسیه کشوری هست که با تسلیم اوکراین پا پس بکشه اصلا همچین چیزی رو توی روسیه نمی بینم وقیح تر میشه. این کشور بارها خیلی راحت پشت ایرانو خالی کرده برای منافع خودش و منتظر فرصت به خودمونم حمله کنه

ناشناس

قبل از اینکه جنگ بشه باید تسلیم میشد. اونموقع جنگش توجیه نداشت. دلیلی هم که به خاطرش جنگ شروع شد، همچین یه ارزش والایی نبود که بخواد قهرمان بازی دربیاره و مقاومت بکنه.
تاریخ خواهد نوشت: اکراین داغون شد. چرا؟ به دلیل دفاع غیورانه و جسورانه ی رئیس جمهور منتخب و مردم شریفش از پیوستن به ناتو!!
وای چه آرمان بزرگی! چه خونها که باید براش داده میشد! چه جانها که باید براش آواره میشدن! چه سرمایه ها که باید برای کشور هزینه میشد در راه این آرمان!
عقل هم خوب چیزیه آخه.
حتی اوایل جنگ هم میتونست تسلیم بشه.
البته در خباثت روسها هم شکی نیست. ما ایرانیا هم به حق، ازشون خیلی شاکی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *