رد پای مخدر شیشه در قتل مرموز پیرمرد ثروتمند

پزشکی قانونی با تایید تاثیر ماده مخدر شیشه در مرگ مرد سالخورده تهرانی ، پرونده یافتن قاتل این پیرمرد ثروتمند را به جریان انداخت.

به گزارش ترک باما، مصرف شیشه به صورت خوراکی حتی از سوی معتادان کهنه کار هم کاری غیرمعمول تلقی می شود. شیشه اغلب به شکل تدخینی توسط معتادان مصرف می شود. با این حال ممکن است برخی معتادان شیشه را تزریق کنند یا آن را به صورت خوراکی مصرف کنند.

مصرف این ماده مخدر و به عبارت دقیق تر محرک ، به شکل خوراکی عوارض شدیدی بر دستگاه گوارش و قلب بجا می گذارد و ممکن است در مواردی منجر به مرگ شود. این اتفاقی است که مرد سالخورده تهرانی به آن دچار شده و جان خود را از دست داده است.

البته پیرمرد مقتول، با علم و آگاهی و داوطلبانه ماده مخدر شیشه را نخورده بلکه بر اساس شواهد و قرائن پرستار او شیشه به او خورانده است!

برای مشاوره تخصصی رایگان درباره ترک اعتیاد به تریاک، شیشه، متادون،
شربت تریاک و سایر مخدرها با شماره 09194085047 تماس بگیرید

پرستار تمام وقت در مضان اتهام قتل

سایت رکنا گزارش کرده است که مدتی پیش پلیس آگاهی از مرگ مشکوک پیرمرد 70 ساله ای در یکی از بیمارستان‌های تهران اطلاع پیدا کرد.تحقیقات پلیس آگاهی و بررسی‌های اولیه نشان داد این مرد سالخورده به مرگ طبیعی فوت نکرده است. پسر این مرد نیز مدعی بود پدرش توسط پرستار خود به قتل رسیده است.

طبق اظهارات پسر مقتول، وی عمده فروشی میوه و تره بار داشته و ثروتمند بوده است.  پیرمرد از مدتی پیش دچار بیماری شده و به پرستار شبانه روزی نیاز پیدا می کند. خانواده پیرمرد 5 ماه پیش برای او یک پرستار تمام وقت به نام شاهین استخدام می‌کنند. در مدتی که شاهین از مرد سالخورده پرستاری می‌کرد حال وی بدتر ‌شد.

فرزندان مقتول طبق اظهارات شاهین که علت بدحالی پیرمرد را داروهایش می دانست نزد پزشک بردند و داروهایش را عوض کردند. با این وجود حال پیرمرد بهتر نشد و روز به روز حالش رو به وخامت می رفت.

کپسول هایی که در آنها ماده مخدر شیشه بود

یکی از فرزندان او درباره روز حادثه به رکنا گفته است : چند روز قبل یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و گفت که پدرم بیهوش مقابل در خانه افتاده و از پرستارش نیز خبری نیست. بلافاصله خودم را به پدرم رسانده و او را به بیمارستان بردم. اما دیگر به هوش نیامد و فوت کرد.

به گفته او روزی که پدرش را در بیمارستان بستری کردند دکتر بیمارستان گفت که مواد مخدر در خون پدرم پیدا کرده است. در حالی که پدرم هرگز مواد مصرف نکرده بود و همین مسأله شک ما را به پرستارش بیشتر کرد. برای اطمینان از این موضوع جسد به پزشکی قانونی رفت و آنها نیز آزمایشات خود را انجام داده و این مورد را تأیید کردند.

از طرفی بررسی داروهای پدرم، کپسول‌هایی پیدا کردیم که داخلش ماده مخدر شیشه ریخته بودند. بنابراین احتمال می‌دهیم پرستار خانگی به پدرم شیشه خورانده است به همین خاطر از شرکتی که این پرستار را معرفی کرده و پرستار جوان شکایت داریم.

شاهین متواری شده است

با توجه به شکایت این مرد، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ پیرمرد بنکدار آغاز شد. مدیر شرکت خدماتی که خانم جوانی بود، در تحقیقات گفت: من مدت‌هاست که مدیر شرکت هستم و هیچ مشکلی تاکنون نداشته‌ایم. پرستاری هم که معرفی کردم حدود 5 سالی می‌شود که برای ما کار می‌کرد و او نیز هیچ شکایتی نداشت.

از سویی وقتی مأموران به خانه پرستار جوان رفتند، دریافتند که او متواری شده است. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری مرد جوان و بررسی مجوز شرکت خدماتی ادامه دارد.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

شناس

سلطان ترک اعتیاد بودی کاوه، کارآگاهم داری میشی به سلامتی

مهسا

چی بهش میرسیدم که کشتش ننوشته بود ازش دزدی شده آخه

محمود

دیگه جرات نمیکنی پرستارام بگیری 🤦🏻‍♂️

فریبا

پسر همسایه قدیم ما برای دو قرون پول مادرش اینقدر زده بوده پیر زن تموم کرده بود حالا این که غریبه بودن

علی

بیچاره پیرمرد

خانم مارپل

شاید بشه اینم در نظر گرفت که یکی از بچه هاش به پرستار پول داده تا اروم اروم کلکشو بکنه! غیر مستقیم عمل کرده تا راحت پول پدر رو بالا بکشه

ساینا

ما بچه که بودیم تو کپسولای مادر بزرگم آرد نخودچی میرختیم اون طفلکم میخورد چیزی نمی فهمید
گویا زمینه بزه کاری رو از بچگی داشتیم ما هم

یاسر

میگرفتید با هم میکشید پولاشم دوستانه خرج میکردید اینکار چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *