تهران چند نفر ساقی مواد مخدر دارد؟

دسترسی به مواد مخدر در تهران به دلیل فراوان بودن تعداد فروشندگان این مواد بسیار ساده است اما سوال اینجاست که فروشندگان خُرد یا همان ساقیان مواد مخدر در تهران چند نفر هستند؟

به گزارش ترک باما، بر اساس گزارش رسانه ها، یک معتاد در تهران می توان ظرف حدود 3 دقیقه مواد مخدر خریداری کند. برخی این آمار را اغراق آمیز می دانند و معتقدند زمان دسترسی به مواد مخدر در برخی محله های تهران بسیار کوتاه و در بعضی دیگر از مناطق طولانی‌تر است.

با این وجود شکی در این نیست تهران بیشترین تعداد فروشندگان خرد مواد مخدر یا همان ساقیان را در خود جای داده است.

تخمین رئیس پلیس از تعداد ساقی های مواد مخدر تهران

بنا به اعلام ایسنا ، تخمین رئیس پلیس تهران از تعداد ساقیان خرده فروش تهران حدود 7 هزار نفر است. سردار حسین رحیمی درباره شیوه تخمین یا سرشماری ساقیان تهران توضیحی نداده است.

این درحالی است که در تهران حدود 20 هزار معتاد متجاهر – معتادانی که در ملا عام مواد مصرف می کنند و جا و مکان مشخصی برای زندگی ندارند – حضور دارند و بسیاری از این افراد نیز به فروش مواد مخدر مبادرت می کنند.

ضمنا بسیاری از عطاری ها نیز در تهران به صورت مخفیانه اقدام به فروش داروهای مخدر و محرک بسیار اعتیاد آور نظیر متادون و ب 2 می کنند که می توان آنها را هم جزو ساقیان پایتخت طبقه بندی کرد!

به نظر شما چند نفر ساقی مواد مخدر در محله شما و در کل شهر تهران کاسبی می کنند؟! در صورت تمایل نظر خود را برای ما ذیل این خبر کامنت کنید.

مطالب و سوالات و پاسخ های پربازدید را بخوانید:

مشکل معتادان کارتن خواب در دور باطل افتاده است

این مقام مسئول پلیس تعداد معتادان کارتن خواب تهران را حدود 20 هزار نفر اعلام کرد اما در عین حال گفت پلیس نمی تواند برای حل کامل مشکل این افراد کاری انجام دهد.

به گفته رحیمی، پلیس از سال 97 تاکنون 80 هزار معتاد کارتن خواب را از خیابان های تهران خصوصا مناطق اطراف میدان شوش و مولوی جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده اما کماکان تعداد معتادان کارتن خواب آواره در خیابان تغییر چندانی ندارد.

رئیس پلیس تهران افزوده است: تا وقتی که یک معتاد متجاهر از سطح خیابان جمع‌آوری شده و تحویل مراکز بازپروری شود اما بعد از کم و بیش شش ماه حضور در این مراکز بازپروری، معتاد آزاد شود و به خیابان برگردد این دور باطل مدام تکرار می شود.

انتهای مطلب

دیدگاه ها

samane

یعنی میشه تعداد رو تخمین زد

ساناز محمدی

چه جالب. ولی 7 هزار نفر که چیزی نیست می تونن راحت جمع کنند.

حسن

اینجایی که من هستم داخل بوستانش که نهایتا ۱۰۰۰ متر میشه شما میتونی ۵ یا۶ نفر ساقی پیدا کنید!

علی

اگر درست پیگیری بشه با دستگیری هر معتاد خرده پا میشه یک رئیس باند بين‌المللی دستگیر کرد

عادل

در محله ما که غرب تهران هستیم فکر کنم حدود ۱۰۰ نفر باشن

ناشناس

جالب بود. به نظرم تو محل ما 10 نفر باشن. تو همین مجتمع ما هم پسر یکی از همسایه ها ساقیه. شک ندارم

ناشناس

به نظرم کل ساقیان تهران بالای ۱۵ هزار نفر هستند

سلام

اینو باید از هیٱت دولت می پرسیدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *