تریاک ، حشیش و شیشه چه اثری بر رابطه جنسی دارند؟

بسیاری از مردان و زنان برای افزایش لذت رابطه جنسی به مصرف تریاک ، حشیش و شیشه روی می‌آورند بدون آن که از پیامدهای ویرانگر این مواد مطلع باشند.

به گزارش ترک باما، کم نیستند افرادی که برای بهبود رابطه جنسی خود به مخدرها و محرک‌های شناخته شده‌ای مثل تریاک ، حشیش و شیشه روی می‌آورند. این افراد خواسته یا ناخواسته خود را در مهلکه‌ای می‌افکنند که رهایی از آن بسیار دشوار و دردناک است.

در ایران هنوز هم برای مشکلات و اختلالات جنسی – همچون زودانزالی – از سوی عطاران و فروشندگان داروهای گیاهی، نسخه های سنتی که تریاک و شیره تریاک ، گل سرسبد آن است پیچیده می شود!

رسانه ها و فیلم ها نیز در رواج داروهای مخدر برای تشدید لذت جنسی نقش به سزایی دارند. سینمای هالیوود و به طور کلی جریان حاکم بر سینمای جهان نیز در بسیاری موارد تبلیغ کننده غیرمستقیم استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی برای افزایش لذت جنسی هستند.

برای مشاوره تخصصی رایگان درباره ترک اعتیاد به تریاک، شیشه، متادون،
شربت تریاک و سایر مخدرها با شماره 09194085047 تماس بگیرید

در فیلم‌های بسیار مشهوری که بازیگران سرشناس و محبوب جهان در آنها بازی کرده اند – فیلم هایی همچون غریزه اصلی با بازی مایکل داگلاس و شارون استون – مصرف مواد برای به اوج رساندن لذت جنسی به نحوی بسیار زیرکانه تبلیغ می شود بدون آن که قوانین تبلیغ مواد خطرناک زیر پا گذاشته شود.

در سایت انجمن مردم نهاد تولد دوباره مطلبی با عنوان اثرات مواد مخدر بر رابطه جنسی منتشر شده است. در ادامه خلاصه ای از این مطلب را می خوانید.

مطالب پربازدید را بخوانید:

اثر تریاک بر رابطه جنسی

تریاک و مشتقات آن مثل شیره در کوتاه مدت موجب عملکرد بهتر در رابطه جنسی و برطرف شدن زود انزالی می‌شوند ولی در بلندمدت رابطه جنسی را با مشکل مواجه می کنند. یکی از مشتقات تریاک به نام ترامادول نیز در داروخانه ها و عطاری ها برای افزایش طول زمان رابطه جنسی به صورت غیرمجاز فروخته می شود که بسیار اعتیاد آور است و  مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

اثر شیشه بر رابطه جنسی

مواد تحریک‌کننده ای مثل شیشه که از گروه آمفتامین ها به شمار می‌رود اثر تشدید کننده هیجان جنسی در زنان و مردان دارد. اعتیاد آوری شیشه بسیار بالاست و مصرف کننده ای که برای افزایش لذت رابطه جنسی به آن روی آورده به سرعت معتاد می‌شود. از سوی دیگر شیشه اگرچه هیجان جنسی را افزایش می دهد اما موجب زودانزالی می‌شود.

خطر دیگر استفاده از شیشه این است که فرد مصرف‌کننده نسبت به آن شرطی می‌شود و دیگر قادر نیست رابطه جنسی مطلوب بدون مصرف شیشه را تجربه کند.

احتمال این که مصرف کنندگان شیشه تحت تاثیر این ماده محرک دست به رفتارهای پرخطر جنسی بزنند و دیگران را مورد آزار و تجاوز جنسی قرار دهند نیز بسیار بالا است.

اثر مصرف حشیش در رابطه جنسی

مصرف حشیش در کوتاه مدت تشدید کننده هیجان جنسی است اما مطالعات نشان داده است که حشیش در درازمدت سبب کاهش میل جنسی و از بین رفتن قدرت باروری و تولید مثل در مردان و زنان می شود.

کانابینویید موجود در حشیش در مردان موجب کاهش تستوسترون می شود. کاهش تستوسترون نیز موجب اختلال در میل جنسی و اشکال در نعوظ خواهد شد. در خانم‌ها نیز مصرف حشیش می‌تواند موجب به هم ریختن سیکل پریود شود.

انتهای مطلب

دیدگاه ها

Sanaz

آثار فاجعه بار داره

ناشناس

بشخصه میشناسم کسی رو که ناآگاهانه در شب زفاف شیره مصرف کرده بود واز رابطه بسیار لذت برده بود وبا تحصیلات فوق لیسانس وشغل ودرامد بسیار مناسب درحال حاضر کارتن خواب است…کاش ما یاد بگیریم برای مشکلاتمون به پزشک متخصص مراجعه کنیم و خجالت را کنار بگذاریم…

علی

این چ لذتیه که با خودش بدبختی بیاره

سینا

چرا کسی نیست بهشون بگه با این همه ابزار و امکانات چرا سمت چیزی که میدونین خطرناک و اعتیادآوره میرید؟ یا چرا فکر میکنند باید مثل پورن استارها تو رخت خواب عمل کنن و میرن گند میزنن به خودشونو خانوادشون؟

ص

حشیش رومن تجربه کردم واقعا عالی بوده اگر یه چیز میتونست منو به مواد معتاد کنه همین تمایل به دداشتم لذت جنسی ببیشتر با حشیش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *