اعتیاد سالمند را به کام مرگ فرستاد/ اعتراف پرستار شیشه‌ای به قتل

پرستار شیشه ای به طمع دستیابی به پول های مرد سالمندی که از او پرستاری می کرد وی را مسموم کرد و اعتیاد سالمند را به کام مرگ فرستاد، البته اعتیاد پرستار او.

به گزارش ترک باما، خواهر مقتول در تشریح این جنایت اظهار کرد: پس از فوت مشکوک برادرم در سال ۹۸، ما بر این باور بودیم که او به صورت عادی و به سبب بیماری که داشت درگذشته است.

مدتی بعد هنگامی که برای جمع آوری اسباب و اثاث برادر مرحومم به خانه او مراجعه کردیم، متوجه شدیم برخی از اموال و اسناد برادرم که داخل کمد بوده سرقت شده،همچنین چند ورق خالی قرص پیدا کردیم که ربطی به بیماری برادرم نداشت و از آنها مصرف نمی‌کرده است ،به همین خاطر به موضوع مشکوک شدیم و احتمال می‌دهیم پرستار او در این ماجرا نقش داشته باشد.

در پی مطرح شدن این اظهارات از سوی شاکی و نظریه کارشناسی پزشکی قانونی، کارآگاهان دستگیری پرستار خانگی را در دستور کار قرار دادند و زن جوان را در یکی از محله‌های شرق تهران دستگیر کردند.

برای مشاوره تخصصی رایگان درباره ترک اعتیاد به تریاک، شیشه، متادون،
شربت تریاک و سایر مخدرها با شماره 09194085047 تماس بگیرید

اعتیاد پرستار مرد سالمند را کشت

پرستار که زنی 35 ساله بود وقتی در مقابل مستندات قرار گرفت به خوراندن قرص‌های خواب آور اعتراف کرد و گفت: من اعتیاد داشتم و وضع مالی خوبی نداشتم. 3 ماه پرستار مرحوم بودم که وسوسه شدم از او سرقت کنم ،بعد با پودر کردن ۳۰ قرص در غذایش او را مسموم کردم و وقتی متوجه شدم که فوت کرده با خانواده‌اش تماس گرفتم. بعد هم یک میلیون تومان پول و چند سند را برداشتم و از آنجا رفتم.

در ادامه بررسی‌ها، پزشکی قانونی اعلام کرد که اقدام متهم، 20 درصد در مرگ مرد سالمند مؤثر بوده است. با این اعترافات و تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به اتهام تسبیب در قتل عمد برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

مطالب و سوالات پربازدید را بخوانید:

در آغاز جلسه دادگاه اولیای دم درخواست اشد مجازات کردند و پدر مقتول به جایگاه رفت و گفت: من خواهان صدور حکم قصاص برای این زن هستم و به هیچ عنوان هم حاضر به گذشت نیستم. او پسر بیمار من را به خاطر سرقت وسایل خانه‌اش کشت.

در ادامه متهم گفت: من قصد کشتن این مرد را نداشتم امیدوارم خانواده مرحوم من را ببخشند، اگر شیشه مصرف نکرده بودم و معتاد نبودم هیچ‌گاه مرتکب چنین عملی نمی‌شدم و اعتیاد سالمند را به کام مرگ کشاند البته اعتیاد من و نه اعتیاد خود او.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهم را به پرداخت 20 درصد دیه انسان کامل محکوم کردند.

انتهای مطلب

دیدگاه ها

ساناز محمدی

چه عجیب!

ناشناس

اخه چه کاری بود؟ اول و اخرش که فهمیدن چیزی سرقت شده، خب طرف میدزدید میرفت دیگه چرا کشتش بنده خدا رو.

مصطفی

برای ی تومن لعنتی؟؟؟؟ سندا ب چ دردی میخورد وقتی صاحبش نبودی؟ مردم عقل دزدی هم ندارن

محمد

ناراحت کننده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *