اعتیاد به قرص وگادول در کمین سالمندان و میانسالان دچار مشکلات جنسی!

ترک اعتیاد سالمندان می‌تواند برخی مشکلات جنسی را برای آنها در پی داشته باشد. سالمندان و میانسالانی که از زود انزالی و سایر مشکلات جنسی رنج می‌برند باید مراقب اعتیاد به قرص وگادول باشند.

وگادول توسط برخی عطاری‌ها و داروفروشان اینترنتی پیشنهاد می‌شود، بی آنکه درباره اعتیادآور بودن آن هشداری داده شود.

اختلالات جنسی در ایران که سالهاست شهروندانش همزمان با سرکوب جنسی و جلوه‌گری جنسی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، بسیار شایع است. یکی از اختلالات رایج در کشور ما در میان مردان، زودانزالی است که به آن انزال زودرس هم اطلاق می‌شود. این معضل راهکارهای علمی و پزشکی خاص خود را دارد اما این راهکارها موضوع این نوشتار نیست.

سالمندان و اعتیاد به قرص وگادول

موضوع این نوشتار مصرف قرص وگادول به عنوان یکی از روش‌های غیراصولی مواجه شدن با زود انزالی است. این قرص که توسط عطاری‌ها و داروفروشان غیرمجاز ترویج می‌شود می‌تواند اعتیاد به قرص وگادول را در پی داشته باشد.

وگادول ممکن است جوانان را نیز درگیر کند اما سالمندان و میانسالان بیشتر در معرض این اعتیاد قرار دارند. چرا که بیشترین مراجعان به عطاری‌ها و سایت‌های فروش داروها و محصولات جنسی سالمندان و میانسالان هستند.

«ترک باما» به عنوان سایتی که موضوعات مرتبط با اعتیاد و  ترک اعتیاد سالمندان و میانسالان را پیگیری می‌کند، اطلاع رسانی در این زمینه را از مسئولیت‌های خود می‌داند.

در قرص وگادول چه ترکیباتی به کار رفته است؟

ممکن است شما جزو آن دسته از معتادان سالمند یا میانسالی باشید که از راهکارهای ترک اعتیاد سالمندان موفق به رهایی از اعتیاد شده‌اید و اکنون با معضلات جنسی همچون زودانزالی مواجه‌اید.

اگر برای مشکل زودانزالی به عطاری‌ها یا سایت‌های فروش محصولات جنسی مراجعه کنید اعتیاد به قرص وگادول در کمین شماست. وگادول را به عنوان داروی گیاهی یا پایه ‌گیاهی و بدون عوارض به شما توصیه می‌کنند. اما این قرص نه گیاهی است و نه حتی نیمه‌ گیاهی!

در سایت‌های تخصصی داروشناسی وگادول را یک داروی شیمیایی معرفی می‌کنند که از ترکیب ترامادول و سیلدنافیل تولید می‌شود. به نوشته این سایت‌ها در وگادول100 حدود میلی‌گرم سیلدنافیل و 50میلی‌گرم ترامادول موجود است. این قرص در لابراتوارهای زیرزمینی و غیرمجاز کشور هند تولید به صورت قاچاق به کشورهای دیگر ارسال می‌شود.

عوارض شناخته شده و رایج قرص وگادول

یک تا دو ساعت بعد از مصرف قرص وگادول تاثیر این قرص آغاز می‌شود و تاثیر آن معمولا 6 تا 12 ساعت ادامه دارد. عوارض و حالت‌هایی که معمولا بعد از مصرف این قرص ایجاد می‌شود به طور خلاصه از این قرار است.

  • احساس نئشگی و سستی
  • احساس ضربان در شقیقه‌ها و سرگیجه
  • حالت تهوع، دل درد، سوزش معده و سردرد
  • افت ضربان قلب و فشار خون

مصرف طولانی مدت این قرص می‌تواند مشکلات و نارسایی های قلبی و کبدی ایجاد کند و در سالمندان و میانسالان خطر سکته قلبی و مشکلات جدی کلیوی و کبدی را به دنبال داشته باشد.

اعتیاد به قرص وگادول نیز یکی از پیامدهای مصرف این دارو است. اعتیاد به این دارو می‌تواند عوارضی مشابه اعتیاد به ترامادول برای فرد ایجاد کند. وگادول همچون ترامادول، علاوه بر وابستگی جسمی که قطع مصرف آن را به شدت دردناک و مشکل‌ساز می‌کند، از نظر روانی نیز آسیب‌های سنگینی برای معتادان وابسته به این قرص در پی دارد.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

علی

قرص ندیدم هنوز که فایدش بیشتر از ضررش باشه

فتحی

کاش در مطلبی جداگانه اسم تمامی قرص های اعتیادآور رو بنویسید که کسایی مثل من که اطلاعی از انواع این قرص ها ندارن با اونا اشنا شن و در صورت مواجه با اونها ازشون پرهیز کنن.
خیلی از افراد سالمند و میان سال اطلاعی در این موارد ندارن و تنها با معرفی دوستان یا فروشندگان دست به مصرف اینجور قرص ها میزنند.

بهزاد

سلام، خیلی مهمه که مصرف قرص با مشورت پزشک باشه..

مریم

خطرناکه پس .پسرهمسایمون مصرف کرد. بنده خدا مشکل پیدا می کرد.خیلی اذیت شد

ناشناس

خیلی آموزنده بود

رخداد

زودانزالی با دارو حل نمیشه.
باید روح پرورش داده بشه. باید جلو نفس گرفته بشه. به هر بادی که از کنار نفس سرکش آدمی رد میشه، نباید واکنش نشون داد. درخت انسان اگه ریشه هاش قویتر بشه، به سادگی با وزش بادهای نفسانی خم نمیشه و در نهایت، به زودانزالی جسمی ختم نمیشه.
زمانه ی ما جوریه که همه چی سطحی و سریع شده. در حالیکه لذت در آرامش و عمیق بودن تفکراته. گویا همه دارند می دوند. اما اینهمه سرعت برای چیه؟! برای سریع رسیدن به مرگ؟!!
باید

اکبر

سلام این قرص ها خیلی چیز بدیه اول جواب میگیری بعد داغون میشی همین حاجی ما از کینگ دول استفاده میکنه

زود انزال بدشانس

من برای زود انزالی ویاگرا خوردم هیچ اثری نکرد اینم از شانس شخمی من بود

مجید

من تعریف ویتاگنوس رو خیلی شنیدم ولی از یه دکتر پرسیدم گفت اصلا اون اثری که من انتظار داشتم رو نمیذاره

ناشناس

راستش من جنبه اعتیاد آوری این قرصو نمی دونستم ولی عجیبش این بود که برای من اصلا تاثیر هم نداشت

احمد

میشه شما که میگید قرص نخورید بهمون راهکار بدید چیکار کنیم؟

ا

من خیلی تعریف این قرصو شنیده بودم میخواستم بگیرم مصرف کنم حقیقت خوب شد زودتر این مطلب شمارو دیدم

ناشناس

ببخشید برای کسایی که بعد از ترک خیلی فعالیت جنسی شون کمتر میشه چه کاری باید انجام داد؟ من بعد از ترک دیگه خیلی از نظر جنسی سرد شدم انگار دکمه خاموشم رو زدن

ناشناس

بخشید میشه به جای وگادول یه قرص خوب که اعتیاد آورم نبشه معرفی کنید من نیاز دارم واقعا

جابر

من دوست دارم خیلی زیاد فعالیت جنسی داشته باشم ولی خب حقیقت بر انگیختگیم خیلی کمه میشه در مورد این موضوع هم توصیه‌هاتون رو داشه باشید

شهاب

من یه بار رفتم وگادول بخرم داروخانه‌ای اینقدر سوال پیچم کرد رفته بودم مواد بخرم اینقدر سوال جواب نمیشدم آخرشم گفتم نخواستیم آقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *