اعتیاد به شیشه به جنایت فجیع انجامید؛ جزئیات قتل 4 زن توسط معتاد شیشه‌ای

اعتیاد به شیشه این بار در یکی از شهرهای کوچک ایران جنایتی خونین رقم زد. قاتل معتاد غرق در توهم شیشه 4 زن بیگناه را بدون هیچ دلیلی سلاخی کرد.

به گزارش«ترک باما»، شهر کوچک باروق هنوز در شوک جنایتی‌ست که2روز قبل – چهارشنبه7‌اردیبهشت‌ماه1400– در این شهر رخ داده است. چهار زن که یکی از آنها یک دختر 11 ساله است قربانیان این جنایت هستند.

قاتل هیچ انگیزه‌ای برای قتل و تحت تاثیر اعتیاد به‌ شیشه و توهم دست به این جنایت زده است. جزئیات این جنایت تکان‌دهنده نشان می‌دهد یک معتاد شیشه‌ای تا چه حد می‌تواند خطرناک و بی‌رحم باشد. چنان که بدون هیچ دلیلی چهار زن بیگناه و بی‌دفاع را با قمه مورد هجوم قرار دهند و سلاخی کند.

جنایت اول چگونه اتفاق افتاد؟

خبرگزاری رکنا نوشته اکه قاتل به شدت دچار اعتیاد به شیشه بوده است. ضمنا مرد معتاد همچون سایر معتادان با همسر خود اختلاف شدیدی داشته است. شب قبل از این‌حادثه قاتل قصد کتک‌زدن همسرش را داشته و همسر وی از ترس به‌خانه همسایه پناه برده بود. همسر این مرد شب را در خانه همسایه سپری می کند.

قاتل صبح روز بعد خشمگین از اینکه شب قبل دستش به همسرش نرسیده قمه به دست وارد خانه همسایه می‌شود. قاتل، زن همسایه و پسر او را با قمه مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد. این زن اولین قربانی جنایتی است که اعتیاد به شیشه محرک آن بوده است.

روشن نیست چرا قاتل بعد از این جنایت متوقف نمی‌شود و همچنان به دنبال قربانیان دیگر می‌گردد. او که احتمالا غرق در توهم شیشه بوده با قمه وارد خانه همسایه دیگری می‌شود.

سه جنایت دیگر نتیجه توهم و اعتیاد به شیشه  

قاتل سه‌زن بیگناه دیگر را در آن خانه در حالی که هنوز خواب بودند غافلگیرانه با قمه به قتل می‌رساند. اقدام بعدی او مثل اغلب معتادانی که در توهم دست به قتل می زنند فرار و پنهان شدن است. اما وی در فرار از دست پلیس ناکام می ماند و در کمتر از 5 ساعت دستگیر می‌شود.

 در ذهن یک فرد معتاد به شیشه چه خبر است؟

خبرگزاری رکنا برای روشن شدن آنچه در ذهن یک فرد دچار اعتیاد به شیشه می‌گذرد با دکتر صابری رییس بخش روانپزشکی پزشکی‌قانونی‎ مصاحبه کرده‌است. دکتر صابری می‌گوید: معتاد شیشه‌ای در اوهام خود تصور می‌کند افرادی در تعقیبش هستند و او را زیر ‌نظر دارند. فرد معتاد به شیشه نسبت به وسایلی مثل پریز برق، پریز تلفن، تلویزیون، کامپیوتر و … حساس است. وی دائم در این توهم دست و پا می‌زند که در این وسایل، ابزارهای جاسوسی و شنود برای ضبط رفتار و گفته‌های او جاسازی شده است!

همچنین فرد دچار اعتیاد به شیشه همیشه دچار سوء ظن‌های عجیب است و خود را در معرض تهدید می‌بیند. چنین فردی حتی از نگاه‌های بسیار عادی دو نفر به هم برداشت تهدیدآمیز نسبت به خود دارد. نکته تکان‌دهنده این که برای معتاد شیشه‌ای همین توهم‌ها  بسیار واقعی است و او به توهمات خود اعتقاد قلبی دارد. بنابراین اگر این توهمات یک تهدید را برای فرد شیشه ای جدی نشان دهند بدون هیچ تعلل و با بی‌رحمی تمام دست به جنایت می‌زند.

شهر «باروق» که در نزدیکی میاندوآب قرار دارد  پیش از این جنایت برای بسیاری از ایرانیان شهری ناشناخته بود. حالا کشته شدن چهار زن آن هم در چند دقیقه در «باروق» نام این شهر را سر زبان‌ها انداخته است.

مطالب پربازدید را بخوانید:

انتهای مطلب

دیدگاه ها

زهره

چقدر وحشتناک

علی

چه نکبتیه این شیشه

ناشناس

😥😞😞

ARMIN ASADI

درود بر شما متاسفم اما چند سال پیش خودم شاهد بودم که یک مرد با اخلاق چگونه با مصرف آمفی تامین چگونه اختیار خود را از دست داد و پدر همسر همسر و فرزند کوچک خود را …..
مصرف امفی تامین
باعث ازادی بیشتر و سریعتر دوپامین میشود در زمان مصرف وسواس فکری بوجود میاد تکیه به ۱ رفتار و یا گفتار خاص هیچ عواقبی دیده نمیشود چرا که درکی وجود ندارد
دید تونلی شده و روی انتقام در این مورد خاص توجه میشه
بنظر شما نتیجه چه خواهد شد در این مواقع دیگر ازاری و یا خود ازاری
متاسفم برای جوانان برای مصرف کنندگان که ندانسته با خود چنین میکنند
مصرف عاقبتی چون تیمارستان بیمارستان و مرگ را بهمراه دارد تنهایی و انزوا در بهترین حالت آن

ناشناس

واقعا هولناک وتکان دهنده است وبدتر اینکه اگر ثابت بشه این جنایتکار در زمان وقوع جنایت تحت تاثیر مصرف شیشه یا محرک دیگری بوده مجازات سنگینی هم در انتظار او نیست😑😑😑

داود

افتضاح ترین مواد رو میشه شیشه.کراک اسم برد
نداریم ازاینجا بدتر خدا قسمت هیچ کس نکنه

کمال

راستش من اصلا اعتیاد به شیشه رو درک نمیکنم اگر طرف میخواد مواد بزنه که حال کنه خب بره تریاک و این چیزار. استفاده کنه چرا باید شیشه که همش میخواد بندازتت تو توهم توطئه و وسواس فکری رو استفاده کنه که در نهایت نتیجه‌اش بشه این !

مریم

دارم به اوننبده خداهایی فکر میکنم که میخواستن ثواب کنن بعد اینحوری سلاخی شدن خدایا بهدادمون برس دیگه جرات نمیکنی به کسی کمک هم بکنی

دل آرام

من یه خانوم همکاری داشتم که دو تا بچه داشت و شوهرش سالها اعتیاد داشت اون اواخر هم شیشه میکشید هر چی میگفتن بهش بابا طلاق بگیر برو همش به بهانه بچه‌هاش مونده بود ور دل مرده آخرش که دیگه شوهرش توهمی شده بود و دست و پاشون رویه بار بسته بود این رفت درخواست طلاق داد با خودم گفتم با وجود اینکه میگن شیشه خیلی بده ولی برای بعضی زنا که هیچ جوره نمیکنن از این آدما خوبه چون مطمنم این خانوم تا هزار سال دیگه هم غیر ممکن بود جدا بشه جالب بود بهانه بچه هاشو می آورد بچه هاش خودشون زجه میزدن مامان ما این بابارو نمیخوایم

سهراب

ببخشید ما یه همسایه ای دارریم این قبلا معتاد بوده الان با اینکه ترک کرده بازم توهم داره که همه میخوان یه بلایی سرش بیارن از همه هم میترسه اصلا آدم عجیبیه و نرمال نیست من کنجکاو بودن بدونم اینا اثر همون مواداییه که قبلا زده یا الانم دار چیز میز میزنه به خانواده اش الکی میگه پاکم

سمیرا

پسر خاله مادرم چند سال پیش یه دفعه به زنش میگه دارم آتیش میگیرم از تو هی ناآرومی میکرده وبعد یهو تو زمستون میره تو حیاط آب یخ میگیره روخودش و سنکوپ میکنه و میمیره میگفتن شیشه میزده ما که راستشو نمیدونیم ولی اگر اینطور بوده باشه خیلی وحشتناکه دو تا بچه کوچیک و زن جوونش رو بدبخت کرد چون بعد از مرگ اون این بنده خداها آوراره شدن خانواده پسره طرد کردن زنه رو الانم تحت پوشش کمیته امدادن

ناشناس

ببخشید علائم اعتیاد به شیبشه چی هست ؟ پسر خاله من یکم رفتارای مشکوک داره مام زیاد این چیزارو بلد نیستیم

عطا

علائم اعتیاد به شیشه رو نوشته دیگه میگه عین خروس جنگی میشن می افتن به جون زن و بچه خودشون و مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *